Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Har vært i over 40 pluss, i minus 60 effektive grader, og vind så sterk av man blåser over ende. Vanskelig å si hva som er det verste altså, men å høre lyn slå ned så det klirrer i glass er heller ikke så behagelig.

Hva er det mest romantiske/ektefølte du har skrevet eller formidlet til en jente som du har hatt følelser for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så mye, men likevel mye. Under studietiden kjøpte jeg "whiskey rocks" til å ha i whiskey, fordi det så kult ut. De ble liggende i fryseren og aldri brukt. Jeg drakk ikke noe særlig whiskey da, samt at den skal ikke være avkjølt, men i romtemperatur. Ikke noe big deal, men det var under en periode det var litt skrint økonomisk, så det var unødvendig.

Hva tror du blir utfallet av krigen i Ukraina?

Lenke til kommentar

På lang sikt? Et farligere Russland og et sterkere Europa. Jeg tenker dette var en viktig oppvåkning i å styrke Europa sitt fellesskap, der vi må gjøre oss mindre avhengige av USA. Men det blir som regel alltid verre før det blir bedre. Så hvor mye verre det skal gå, før det snur - det aner jeg ikke. 

Hva spilte du på sist? 

Lenke til kommentar

Ja, men mest på vegne av fotballspillerne og de i trener-apparatet egentlig. De er brikker i et spill (bom bom pssh) og må være tilstede oppi det hele, og kjenner nok på hva de er med på. Det er en liten catch 22 for deres del, VM er jo stort, og alle vil vinne, samtidig er man med på å støtte en korrupt og mannevond nasjon. Man begynner å lure på om penger virkelig er alt.

Hvis du hadde tatt en time hos psykolog i dag, hva tror du dere hadde snakket mest om?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Uten å kødde.... 30 kr,-
Jeg ga kun en gave i år. Det var til kjæresten. Vi bestemte oss for å gi faen i kapitalismen og heller lage noe selv - ut fra det vi har. Jeg fikk et flott broderi i en hjemmesnekra ramme. Selv ga jeg et selvlaget brettspill malt og tegnet på et eldgammelt kart. Det eneste jeg brukte penger på var noen klistremerker og noen pappkort kjøpt på Teddy i Tyskland for 3 x 1 euro. 😜

Hva tenker du på mens du sitter på driter'n?

Lenke til kommentar

Ofte på et teit bilde som hang der før, et jeg fikk av en for lenge siden.
Vet ikke hvor det blir av. Pluss å drikke og gå ut på 80 tallet sammen med en i rutete jakke. Noe sånt gammelt som dukker opp hver gang jeg sitter på potta altså. Hm, det var rart. Aldri tenkt over dette før 🙄


Syns du livet er for kort eller omtrent langt nok? 

 



 

 

Lenke til kommentar

Det synet endrer seg ofte, spesielt i mitt subjektive sinn. Av og til får jeg tanker om at livet er for kort, og man må gripe sjansene man har til å gjøre ting. Fortelle noen hva man mener, ta vare på relasjoner, gjøre noe før det er for sent. Og andre ganger ser jeg bare livet for hva det er, slitne mennesker som higer og jager, tilpasser seg et endrende samfunn hele tiden, prøver å passe inn. Da blir jeg oppgitt og tenker at det er bra dette merkelige livet ikke varer evig. Så virker det som om mennesker prøver å utrydde seg selv aktivt hele tiden, og da tenker jeg at de fleste synes livet er for langt, og jeg kan si meg enig i det og.

Hvor ofte føler du deg ensom?

Lenke til kommentar

Hvordan opplevelser i barndommen og oppdragelse kan påvirke et barn. Sitter ofte og bevitner et problembarn som truer med å sette fyr på hus, bil, sparker og slår lærere, samtidig som et uskyldig lite barnesinn dukker opp. Og at jeg vil gi min del av omsorg som barn trenger til de jeg kan. Pluss en annen vanlig mølle av en blanding av avgrunn og himmelrike.

Hvis du har vært gjennom et brudd med en kjæreste, hva var det vondeste med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...