Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Pliscin skrev (50 minutter siden):

Er jeg inne på noe her?😉😬

Deodorant. Av og til parfyme. Av og til hudkrem. Av og til shaving gel. Litt solkrem om sommeren.

Hvor ofte svinger humøret ditt?

Sugd min egen kuk? Nei du.... 😜 Men godt forsøk.
d*** *** e** *** <- mer korrekt 

Svinger sjeldent. Jeg er ganske apatisk uansett hva det gjelder her i livet. Men dersom jeg blir stresset, kan jeg fort bli litt irritert og hissig. Men det skjer heldigvis ikke så ofte. 

Hva skal du gjøre i dag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Scarvo skrev (2 timer siden):

Besøke min bror på sykehuset, ellers er ikke planene store.

Hvorfor mener du jeg bør reise til Senegal?

Senegal er et undervurdert land i Europas øyne. Det er er trygt, stabilt og rolig land - med en litt rufsete historie (viva la France?). Kanskje kan et besøk til Senegal åpne øynene dine opp for hva Afrika har å by på? Maten er jo i en helt annen klasse enn hva du er vant med. Det samme gjelder kulturen og det meste annet. (Hvis du ikke blir gal i Senegal, kan du jo forsøke Portugal).

Hva går du på?

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (1 minutt siden):

Har hørt du lett kan bli vant med å gå uten tå. Mangler man en finger derimot, er det et mye større blikkfang - og noe maaaaaange vil spørre om. Du må ikke gå med åpne tær. 

Jo, men du blir halt tror jeg pga følgeskade, også tror jeg 10% balanse er i tærne i stortoa er det mye balanse husker ikke helt.

Du klarer deg fint uten tå men går rart.

Jeg tror lillefingeren derimot er en kul historie, Yakuza ofrer jo den feks...

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (8 timer siden):

Verktøysett 12 deler | RYOBI ONE PLUS One+ (jula.no)

Denne. Masse verktøy til en ok prislapp. Du trenger alltid noe verktøy.

Hvilket verktøy brukte du sist, og hva gjorde du med det?

Dæven, ja - hadde jeg hatt likvide midler til slikt; skal jeg innrømme at det er et godt kjøp. Men dog litt dyrt for meg.

Jeg brukte en vinkelsliper fra Biltema for å pusse vekk noe glassparkel på en sidedør etter en bulk. Det ble ikke et bra resultat, tvert i mot klarte jeg å pusse vekk deler av lakken - så jeg fikk bar metall rundt området med sparkel. Fysj! 

Hva slags verktøy eier du? Lag en liste!

Lenke til kommentar

Mamma, pga invitasjonene til 40 årsdagen min. De bør snart sende de  ut. Samtalen gikk ann. Og jeg var hjemme. Forresten, samtalen varte i 1 minutt og 8 sekunder.

 

Har du noen gang klart å forsove deg til din egen greie, hva nå det er? Jeg vet ikke.

Jeg har klart det mange ganger, sånn som i dag, forsov meg til min egen lørdags streamen.

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg velger å tolke det bokstavlig, så da må jeg nok si å tørke opp oppkast. Både mitt eget i sengetøy og etter min datter. Bytte bæsjebleier er hverdagen, så man blir litt herdet etter hvert.

Sparer du plommen til siste biten, eller sper du den utover slik at du får litt på hver bit?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...