Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skitneste seksuelle fantasien jeg har lar seg ikke fortelle her inne på Diskusjon.no. Med andre ord, jah jeg har en skitneste seksuelle fantasi, men det passer ikke å nevne det her inne.

 

Har du noen gang vært så opptatt at  ikke en gang hadde tid til å henge med venner og familie?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rent konkret savner jeg å sitte og slappe av hjemme hos mor. Bare prate om alt og ingenting, føle meg ivaretatt og mimre om barndommen. Og være i nærheten slik at jeg kan hjelpe til med ting og tang. Litt mer abstrakt savner jeg veldig mye, og jeg som har en del depressive tendenser har ofte savn og lengsel hengende over meg. Savner barndomshjemmet. Det å være en liten gutt som bare jakter nye eventyr. Drømme stort sammen med kamerater. Liv og folk hjemme som skape et miljø. Folk slik de var før. Det å oppdage en virtuell spillverden for første gang. Sitte inne og lese Donald når det regner ute. Utflukter og ferier. Fernweh.

Hvem er ditt største forbilde innenfor hobbyen som du liker best?

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en del. I det siste er det å bygge ting av tre noe som har opptatt meg. Hyller, kasse, benk etc. Sage, pusse, skru, male. Fin hobby, men litt kostbart m.t.p verktøy og utstyr. Men verktøy og slikt får man alltids bruk for ellers hvis man f.eks bor i et gammelt hus slik som meg.

Hvilke bevisste valg har du tatt i løpet av de siste månedene for å være klima og miljøvennlig?

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (13 minutter siden):

Ja. Jeg bruker normalt en tallerken med verktøy som gaffel, kniv og skje. Fra et evolusjonsmessig perspektiv mener jeg det er ganske smart. Kan ikke si jeg går etter kostholdet mitt. Det er fysisk vanskelig. Da maten ikke skal forfølges men konsumeres. 

Liker du å tolke saker og ting så bokstavelig som mulig?

Du vet hva jeg går etter, når jeg sier hva slags kosthold går du etter. 😑😑

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...