Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Noen som fortsatt har troen på Bitcoin?

Selvføgelig. ellers hadde verdien vært 0,-    :)

 

Krakket er spådd ikke langt unna.

 

Lel de har spådd det i 8 år og bitcoin bouncer alltid tilbake høyere enn det var. 

 

Venter på at noen offisielle "kloke" økonomer klarer å få nok media cover når de snakker ned bitcoin. Hver gang kommer det en dip, og så en økning på 20-50% av verdien før dippen. Like morro hver gang  :wee:

Lenke til kommentar

 

 

Hver gang kommer det en dip, og så en økning på 20-50% av verdien før dippen. Like morro hver gang  :wee:

 

Innen når skal bitcoin opp til 24-30k usd i dine øyne da?

 

Har ikke peiling, vent på økning i volum og så følg med på nyheter (tilfeldig???). Vil ikke predikere priser, da jeg som ett merke kan få alt for mange til å stole på meg uten grunnlag. Men jeg tror definitivt at Bitcoin vil nå de summene!

Lenke til kommentar

 

 

 

Hver gang kommer det en dip, og så en økning på 20-50% av verdien før dippen. Like morro hver gang :wee:

 

Innen når skal bitcoin opp til 24-30k usd i dine øyne da?

Har ikke peiling, vent på økning i volum og så følg med på nyheter (tilfeldig???). Vil ikke predikere priser, da jeg som ett merke kan få alt for mange til å stole på meg uten grunnlag. Men jeg tror definitivt at Bitcoin vil nå de summene!

Hvor mange prosent av pengeformuen din er idag i krypto?

Lenke til kommentar

 

 

 

Hver gang kommer det en dip, og så en økning på 20-50% av verdien før dippen. Like morro hver gang :wee:

 

Innen når skal bitcoin opp til 24-30k usd i dine øyne da?

Har ikke peiling, vent på økning i volum og så følg med på nyheter (tilfeldig???). Vil ikke predikere priser, da jeg som ett merke kan få alt for mange til å stole på meg uten grunnlag. Men jeg tror definitivt at Bitcoin vil nå de summene!
Hvor mange prosent av pengeformuen din er idag i krypto?

Rundt 20% (økte fra 5%)

Lenke til kommentar

Heisann,

 

minet LTC for noen år siden før jeg, flyttet til utlandet. Har nå flyttet tilbake til Norge, og disponerer fremdeles en del ATI HD6970 og HD7970 kort

 

Vil det være lønnsomt å starte mining igjen med disse kortene? Vil kun ha utgifter til strøm ... og i så fall hvilken coins eller pools anbefales?

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Jepp, varmer bra :-)

 

Satte 3 stk  7970  i arbeid nå i kveld, og profibilitene har ikke stabilisert seg enda (øker jevnt), men ser ut til å gå med overskudd i forhold til strømforbruk i hvert fall (gratis varme i minus 15 varmer litt det også)

 

Får se om jeg ikke finner flere i kjelleren ...

Lenke til kommentar

7970 kortet vil nok være profitabelt, regnet med en strømpris på ca. 1 kr/kw.

Med Nicehash vil du nok dra inn en 40 USD/mnd.

Har testet nå i kveld, ser ut ti å gi litt over 1$/dag per kort. Har satt tre i drift, varmer godt i huset :)

Lenke til kommentar

Benytter du Nicehash?

Du får betalt i BTC, så hvis prisen dobler seg har du plutselig dratt inn dobbelt så mye.

 

Men det er jo gitt at BTC dobler seg, da...

Jepp, Nicehash ... gjør det mest for morro skyld ... siden jeg hadde alt liggende ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...