Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Coinbase får ikke jeg en gang registret meg i :o id BLIR ikke godkjent :O hehe. Men hvis folk skal kjøpe og selge kan jeg anbefale Sturle Sande. Han gir gode priser og overfører rett til lommeboken din. Du betaler med bankoverførsel til norsk konto nr.

 

https://e24.no/naeringsliv/bitcoin/sturle-fra-floroe-har-tjent-over-en-million-paa-bitcoin-handel/23926446

 

https://bitmynt.no/

 

Glad jeg kom over han, ble billigere å handle da :)

Kan også anbefale localbitcoins.com, har handlet der før, der finner du Sturle og andre nordmenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Coinbase får ikke jeg en gang registret meg i :o id BLIR ikke godkjent :O hehe. Men hvis folk skal kjøpe og selge kan jeg anbefale Sturle Sande. Han gir gode priser og overfører rett til lommeboken din. Du betaler med bankoverførsel til norsk konto nr.

 

https://e24.no/naeringsliv/bitcoin/sturle-fra-floroe-har-tjent-over-en-million-paa-bitcoin-handel/23926446

 

https://bitmynt.no/

 

Glad jeg kom over han, ble billigere å handle da :)

Kan også anbefale localbitcoins.com, har handlet der før, der finner du Sturle og andre nordmenn.

 

localbitcoin er absoulutt bra men blir billigere og lettere via bitmynt.no synes jeg. men man må over 5k

Lenke til kommentar

Coinbase får ikke jeg en gang registret meg i :o id BLIR ikke godkjent :O hehe. Men hvis folk skal kjøpe og selge kan jeg anbefale Sturle Sande. Han gir gode priser og overfører rett til lommeboken din. Du betaler med bankoverførsel til norsk konto nr.

 

https://e24.no/naeringsliv/bitcoin/sturle-fra-floroe-har-tjent-over-en-million-paa-bitcoin-handel/23926446

 

https://bitmynt.no/

 

Glad jeg kom over han, ble billigere å handle da :)

 

"Glad jeg kom over han"

Hehe fantastisk

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg tror du er helt på jordet. For det første: Hvorfor skulle en bank behøve å lage en egen kryptovaluta, når bankenes kontopenger allerede i dag er det mest utbredte betalingsmiddelet, og transaksjoner allerede har lave kostnader?

 

Og videre om "obscoin", dette løser et problem som ikke finnes. Hvorfor skulle noen være interessert i å sitte på en obscoin, framfor å få penger de kan bruke på det de vil? Og hvorfor er "krypto" en forutsetning for å skape en obscoin, da all teknologien som kreves for å konstruere noe slikt har fantes i lang tid?

 

 

Vi får nå se da :)

Ga et kjapt eksempel på flekken..Ikke ta det som jeg sier det " SKAL " skje Eksempel eksempel eksempel

 

Skjønner du konseptet bak kjappere transaksjoner og lave fees ?

 

Du er nok helt på jordet hvis du mener flere timer (noen ganger dager) er kjappe transaksjoner og om det så er 50kr i en overførsel så er det dyrt på så stor basis

 

Hvis du kun ser for at krypto vil være for privatpersoner så hadde jeg tatt en helg å lest litt om teknologien bak de forskjellige valutaene

 

Tenk på firmaer som handler fra utlandet. Nå vet jeg direkte kostnader og et firma kan fint ha 20-30k i bankgebyrer som gjelder overførsler..hvis en bank tilbyr en måte å gjøre en overførsel på 5 sekunder + at kostnaden er feks 50 øre.. Så hva tror du folk bruker? Og ikke minst hva leverandører vil foretrekke

 

Tenk litt utenfor boksen.

 

Men tiden vil vise ^^ Er vell ikke uten grunn at visa jobber med sitt eget løp nå

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

Fikk søren ikke gjennom noen transaksjon til Coinbase da det var på det laveste i går. Utrolig irriterende..

 

Ouch..kjedelig  sørg for å ha litt euro i wallet til neste dip ;)

 

Jeg prøver å holde minst 20k der just incase noe skal skje...Ikke blitt brukt enda, men en dag så kan det skje noe drastisk

Lenke til kommentar

Ikke tjent noe særlig på dippen. Har bare hodlet igjennom. Ikke vært med så lenge, men ser jo bare på de mnd jeg har vært med at hadde jeg hatt troen på markedet og kjøpt meg inn i alle de dippene som har vært ville jeg tjent godt på det.

Skal se om ikke jeg kan sette av litt Euro klart i CB så jeg kan kjøpe LTC og få det raskt på Binance. Til senere.

 

Alt var jo gode kjøp i går på det laveste. Man ikke igrunn følge BTC ganske greit i går kveld for å se bunnen. Var veldig tydelig motstand rundt 9-10K på BTC. Av de store så ser man i dag at XRP og TRX ville gitt fantastisk ROI siste 24t.

Endret av MagnusRB
Lenke til kommentar

Ganske utrolig at norske medier feks E24 som mange leser..kun dekker de dårlige nyhetene ved kryptovaluta gang på gang, men 1 gang hvert tiår legger inn et godt ord for det

 

Ikke at alt var grønt og steg hinsides igår..og fortsetter idag

 

Er så fantastisk hvordan media oppfører seg og stiller seg selv om "allvitende" når det tydeligvis er noen bak som styrer operasjonen med andre håp om krypto som fremtid

 

 



Anonymous poster hash: ecc7d...6a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ganske utrolig at norske medier feks E24 som mange leser..kun dekker de dårlige nyhetene ved kryptovaluta gang på gang, men 1 gang hvert tiår legger inn et godt ord for det

 

Ikke at alt var grønt og steg hinsides igår..og fortsetter idag

 

Er så fantastisk hvordan media oppfører seg og stiller seg selv om "allvitende" når det tydeligvis er noen bak som styrer operasjonen med andre håp om krypto som fremtid

 

 

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Leste artikkelen med tittelen "DnBs blokkjedeekspert: Bitcoin skal ned på 2000 dollar.

 

I artikkelen står det at "eksperten" mener at bitcoin kan nå 2000 dollar iløpet av året men over lengre tid vil nok den nå 30-40000 dollar, iløpet av 4-5 år.

 

Nå bryr jeg meg fint lite om hva han her eksperten mener, men for en vanlig person vil de se "bitcoin skal ned på 2000 dollar".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

E24 kan bare legge ned krypto-dekningen sin. De har ingen redaksjonell interesse for temaet og bare slenger om seg med kontroversielle og/eller høyst spekulative sitater så de får klikk på det.

 

De som så mange andre ser på krypto som en rebelsk tenåring og prøver å holde de kuet. Fint for oss så vi kan kjøpe oss opp i "fred og ro" før det smeller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...