Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, må vel ha Carroll.. Problemet er at jeg har Tammy Abraham også, men lite troa på Swansea som lag... Sistnevnte spiller er bare der frem til Llorente er tilbake da... Men føler jeg må opp på 7m for å få råd til bedre spiss enn Tammy nå (5.5m)..

Rithcie eller WP er min største decision point nå.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at så mange velger Jesus. 10.5 mill er veldig dyrt for en spiller som kun har spilt 10 kamper i PL, selv om han har gjort det bra i de kampene. Rashford scoret vel 5 mål på sine 3 første United-kamper eller noe. Han er heller ikke garantert en startplass, og City roterer dessuten veldig mye. Man kan få Firmino for 8.5 mill, tror det er mye mer valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at så mange velger Jesus. 10.5 mill er veldig dyrt for en spiller som kun har spilt 10 kamper i PL, selv om han har gjort det bra i de kampene. Rashford scoret vel 5 mål på sine 3 første United-kamper eller noe. Han er heller ikke garantert en startplass, og City roterer dessuten veldig mye. Man kan få Firmino for 8.5 mill, tror det er mye mer valuta for pengene.

Hele City laget er vanskelig å velge spillere fra, ekstremt rotasjonsutsatt, men de som spiller kommer garantert til å få masse poeng tidvis. For City blir nok sterke i år. Her vil det sikker foregå bytter før 60 minutter, og dermed mindre poeng for spillere som går ut. Må ha inn City spiller, men venter og ser an hvordan det utarter seg.

Lenke til kommentar

Kane eller Aguero?

 

Ingen. Ville heller gått for Lukaku. United har lett kampprogram i starten, og Lukaku scorer alltid mot de mindre gode lagene. Aguero spiller langt fra hver kamp. Kane er dyr, og brukte mange kamper på å komme i gang i fjor.

 

 

Rooney på Everton på jakt etter ny suksess, kan være noe å satse på som tredjemann på topp? Spiller nok på midten kanskje, men er veldig mye involvert fremover. Tror jeg gambler på han.

 

Kanskje, men ville heller gått for Chicharito, og spare 0.5 mill. Rooney kan fort miste plassen i startellevern så dårlig som han spilte den siste sesongen i United. Gayle fra Newcastle er en måltyv til 6.5 mill, men han har en småskade.

 

Her er mitt lag (mulig jeg foretar noen endringer imorgen):

 

                    De Gea

Cedric - Dawson - Alderweireld - Rangel

Mkhitaryan - De bruyne - Alli - Zaha

              Lukaku - Firmino

 

Benk: Elliot, Loftus-Cheek, Fonte, Gayle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...