Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om Milner? Liverpool har vel ikke kjøpt seg en ny VB?

 

Jeg har Milner på mitt lag. Han er som regel bankers i forsvaret når han ikke er skadet. I tillegg er han straffeskyteren til Liverpool, noe som er en av grunnene til at jeg tok han :)

 

Blir spennende dette!

 

Hva tror dere om Lacazette vs Jesus på topp? Har sistnevnte foreløpig, føler Lacazette er et litt usikkert kort. Men han kan fort skore mange poeng, tar vel straffer og..?

 

Har dere forresten noen tips til en fantasy-nybegynner om sider eller lignende en kan følge med på skadesituasjoner, forventede lagoppstillinger osv som kan hjelpe i spillet? Har reddit og abonnerer på et par podkaster (wildcard fc bla), men er åpen for andre tips og :) lyst til å legge litt innsats i det :)

 

Hvis du søker "FPL" på Soundcloud finnes det mange podcaster å bugne seg i ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er redd for at ingen av de kommer til å spille fast jeg. Tipper Kante er bankers og at de kommer til å rullere på Bakayoko og Fabregas ut fra motstanderen. Forrige sesong ble vel også Pedro og Hazard stort sett foretrukket foran Willian.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Willian kommer nok ihvertfall til å spille i starten, og har en ganske bra pris. Kanskje han klarer å få en fast rolle i laget om han spiller bra nok også, og da er han et kupp. Er personlig litt usikker på om jeg skal ha noen Chelsea-spillere, ettersom de møter Tottenham, Arsenal og City i løpet av de først 7 kampene.

Lenke til kommentar

 

7mill er vel det samme som for eksempel Zaha... Sånn sett er det jo ganske billig ja.

 

Jepp. Willian > Zaha

 

Oh, Dette vet jeg sannelig ikke er sant. Kanskje nå som Hazard er ute, men Crystal Palace har bedre fixtures enn Chelsea. Han har bedre statistikk på et "dårligere" lag.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...