Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med det nye draft-systemet?

 

Du kan invitere vennene dine til en egen liga der alle skal velge 15 spillere, uavhengig av pris. Men ingen kan velge samme spiller og det går på rundgang. Det er også sånn at man må velge en bestemt dag der alle er tilgjengelig for "draftingen".

Lenke til kommentar

Sitter p vurderer hvem jeg skal kjøpe, Mané eller Salah. Kun en er mulig, salah er 0,5 billigere og Mané har vært skadet. Dog vil tro Mané har større scoringsform. what to do?

og hvorfor ikke couthino? Eller gå for Wijnaldum og forsterke midtbanen eller andre steder ytterligere. Hvis jeg skulle gått for en av de er Mane mitt naturlige valg.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

 

Sitter p vurderer hvem jeg skal kjøpe, Mané eller Salah. Kun en er mulig, salah er 0,5 billigere og Mané har vært skadet. Dog vil tro Mané har større scoringsform. what to do?

og hvorfor ikke couthino? Eller gå for Wijnaldum og forsterke midtbanen eller andre steder ytterligere. Hvis jeg skulle gått for en av de er Mane mitt naturlige valg.
For dyr og ujevn, samt Wijnaldum er ikke noe å samle på ved bortebane
Lenke til kommentar

 

 

Sitter p vurderer hvem jeg skal kjøpe, Mané eller Salah. Kun en er mulig, salah er 0,5 billigere og Mané har vært skadet. Dog vil tro Mané har større scoringsform. what to do?

og hvorfor ikke couthino? Eller gå for Wijnaldum og forsterke midtbanen eller andre steder ytterligere. Hvis jeg skulle gått for en av de er Mane mitt naturlige valg.
For dyr og ujevn, samt Wijnaldum er ikke noe å samle på ved bortebane

 

Det samme kan vi si om Mane, for dyr, ujevn; presterer lite på bortebane. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange mill bruker dere på forsvaret? Prøvde å rokere litt nå, men endte opp med både Luiz og Bellerin, samt andre søtsaker og det ble 27,5 til sammen. Det er overkill, men kanskje det er taktikken i år, siden midtbane spillerne er så sykt overpriset. Har brukt 35,5 på midtbane (KDB, Willian og Alli som kjerne) og 27 på spisser (Lukaku og Lacazette som kjerne). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...