Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

We are live!

De som har vært med i ligaen til diskusjon.no før er automatisk med i år også. fantasy.premierleague.com. Hvis du ikke er det kan du melde deg på ved å bruke følgende kode:

130096-42300

Kom akkurat innenfor topp 10 ifjor. Satser på førsteplass i år ;)

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny chip, fjernet all out attack med free hit.

 

After playing your Free Hit chip, at the next deadline your bank balance and squad is restored to as they were at the previous deadline, with any player price changes in the previous gameweek reflected.

 

Any change to your bank balance whilst the Free Hit chip was active will be lost.

Lenke til kommentar

Kanskje eg skal gå i Rooney fella i år igjen =)

:p

Jeg fant ut at hvis jeg tar meg mye bry så går det på ræv.

Så jeg kjører Casual season og plukket litt random og low key :p

 

Går på vanlige Liverpool blemmen, plukker spillere fra eget lag, og mister masse poeng.

Satser også på Rooney renesanse, men ender vel opp med at Everton rykker ned :p

 

D2B0OGW.png

Lenke til kommentar

Herregud hvem skal jeg velge i år da. Fantasy har blitt så påvirket av boligprisene og følger inflasjon dens.. :hm:

Samme greia hvert år. De som presterte bra forrige sesong er de man kikker på først, og de har såklart gått opp i pris. Men når man begynner å gå litt dyperer inn i utvalget, så dukker det opp mange billigere alternativer.

 

Det eneste jeg ikke er helt enig i, er prisen til Sanchez. Den er nok hakket for stiv. 11,5m hadde nok vært mer rett imo.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Det handler jo om å fordele 100m på best mulig måte. Hvor mange gode spillere du finner under 7m er ikke så viktig.

Det er jo til syvende og sist hele poenget med spillet. Noen steder vil det stå spillere som man kjøper kun pga pris og håp.

 

Om du er på leting etter midtbane under 7 mill, som ikke er nr. 5, så har du investert hardt ett annet sted, og må derfor slite med å finne ett brukbart lag på midten.

 

Willian til 7m f.eks er jo en mulighet. Vil nå faktisk driste meg til å si at Ramsey er interessant til 7m også, da jeg har troa på en bra Arsenal sesong og blir han skada som han pleier er det bare å selge.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Det handler jo om å fordele 100m på best mulig måte. Hvor mange gode spillere du finner under 7m er ikke så viktig.

 

Om du er på leting etter midtbane under 7 mill, som ikke er nr. 5, så har du investert hardt ett annet sted, og må derfor slite med å finne ett brukbart lag på midten.

 

Det er jo til syvende og sist hele poenget med spillet. Noen steder vil det stå spillere som man kjøper kun pga pris og håp.

 

Willian til 7m f.eks er jo en mulighet.

Ja skjønner, men det jeg egentlig mener er at spillere har fått alt for mye verdi i forhold til spilletid. etc. 

 

Se på prisen på Lacazette for eksempel, overpriset som faan.

Lenke til kommentar

Jada er endel spillere med lite spilletid som har høye priser ja. Men det kommer litt av all rotasjon som blir gjort også, ikke feil-prising. Men skjønner hva du mener. Det er uansett likt for alle da, du kan trøste deg med det :)

 

Lacazette er jeg usikker på. Han er en solid spiss etter hva jeg vet/har sett av han. Men han er ny i PL, så det er litt gambling såklart. Men er ikke dette noe Arsenal har ventet på i årevis, nettopp en solid spiss på topp som kan sette målene? Om Arsenal får en kanon sesong i år, noe jeg tror, så kan bør det vel bli mye mål på han. Det er også noe av grunnen til at jeg mener Sanchez er overpriset, da han kanskje ikke kommer til å styre showet alene i år. OM han blir da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...