Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri forstått hvorfor folk handler noe som helst damprelatert innenfor landets grenser med de ågerprisene og det minimale utvalget som finnes her. At konsentratene er billigere enn fra produsenten er selvsagt langt fra tilfellet, de ender heller på dobbel pris eller mer. Det samme er tilfelle når det gjelder mods og tanker, 2X eller verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og der får du kjøpt 100 mg uten at det blir stoppet i tollen om du ikke har legeerklæring på at du prøver å slutte å røyke?

Det finnes ingen garanti for at du ikke får sendingen stoppet og spørsmål om legeerklæring. Det er forbudt å importere nikotin (uansett mengde) uten legeerklæring i dag. MEN tollere har gått ut og sagt at dette ikke er noe de prioriterer å stoppe, men fra tid til annen er det noen som får forespørsel om legeerklæring. 

Lenke til kommentar

Det er ikke forbudt å innføre nikotin uten å ha en legeattest pa forhånd, men en legeattest kan kreves når varene ankommer tollen. I tillegg er man begrenset til tre måneders forbruk, hva nå enn det måtte være. For min del er det typisk tilstrekkelig nikotin til å blande 2-3 liter ferdig vare, om man skal dømme etter de siste bestillingene mine.

 

https://legemiddelverket.no/import-og-salg/import-og-grossistvirksomhet/import-og-medbringing-av-elektroniske-sigaretter-e-sigaretter

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da jeg gikk over til damp for noen år siden skaffet jeg meg en legeerklæring for privat import av nikotin, men aldri fått spørsmål om den.

Nå sist bestilte jeg 2x100mL PG NicBase 36mg fra molin, gikk igjennom med posten uten noe kluss, og tok rundt 10 dager, som er typisk min erfaring derfra.

 

Er pgvg.no den nye favoritten til folk? Erfaringer med service og levering derfra? Er litt higen på Kayfun Prime. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...