Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller gått for en pingvin. Jeg tror VV Heisenberg vil falle i smak. Gir en noe fruktig/bæraktig lakrissmak. Eller TJ Red Astaire, som har en bær og anissmak.

 

Husk å fukte fordamperhodet med juice før du lar den stå i noen minutter før du damper.

Kjøpte en Eleaf iJust Nexgen for noen uker siden og jeg elsker designet men halsen min like den ikke. Blir bare sår. Syns den er alt for hissig og det går ikke an å justere volt.

 

Har sett litt på Joytech Penguin som mulig erstatter. Vet du om den er noe snillere? Er det sub-ohm, kan man justere volt?

Lenke til kommentar

Du får 1.2 ohm, 0.6 ohm og 0.25 ohm til Penguin. Penguin er en WYOIWYV, mao ingen innstillinger utover ohm i fordamperhodet.

Jeg kan ikke se at noen norske forhandlere fører JVIC3 (1.2 ohm), men du får 5pk på Fasttech til rundt 80,-.

 

Jeg ser at Joyetech har lansert Dolphin, som er i samme familie som Penguin. Bruker samme hode som Penguin, men kommer med 1.2 ohm og 0.25 ohm. Penguin kommer med 0.6 og 0.25.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg ny tank (joyetech procore aries) og noen par 0.15 coiler i tillegg.

Men sliter med at smaken forsvinner så raskt, er heldig om den varer ut en dag før jeg føler at jeg må bytte coil igjen...

Har prøvd et par ganger nå med både lav og høy watt, men ca samme levetid.

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Kjøpt juice fra mist eliquid om det er til hjelp.

Lenke til kommentar

 

Takk. Men 0,5 ohm står som utsolgt. Vil 0,3 ohm bety noen vesentlig forskjell? + det står "*Not compatible with other Aspire clearomisers, including the Atlantis 1"

 

Damping selger 0,15ohm coils. Igjen, hva vil det si?

 

https://www.damping.no/products/triton-fordamperhoder-ni-200

Endret av TheodorBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...