Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Min e-sig fikk et knekk i glasset til tanken, så jeg lurte på om noen kan anbefale en god e-sig som selges på damping eller dampshop (eller annen norsk/skandi-butikk) som er god og ikke koster mer enn 500? Trenger en raskt og kan ikke vente på at de sender en ny Innokin fra USA.
 

(Evt noen som vet om dampbiksen.dk-butikken er kosher?)

Endret av TheodorBjork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Molinshop.com har åpnet en ny nettbutikk for ikke-EU land. Der får man kjøpt nikotinholdig E-juice opp til én liter!

Vapemolin.com heter butikken

Greit å vite at tollen ofte stopper pga mengde, og ikke styrke. F.eks 1 liter 18 mg blir stoppet, mens 100 mg 100 ml går rett igjennom. Begge burde gå igjennom uten problemer. Men i praksis er det ikke slik. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har pleid å handle 125ml 5.4% nikotin fra Liberty Flights, men nå er det jo bare 10ml 2% å oppdrive der. De er også tom for dette i øyeblikket, så det er uansett utelukket der. 

 

Hvilke andre steder er det trygt, kjapt og problemfritt å handle nikotin?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

Har nylig gått over fra røyk til snus da jeg prøver å trappe ned. Har lest meg litt opp om e-sigaretter men er usikker på hvor dette kan bestilles og hvilke sider som har de rimeligeste prisene. Noen som har litt mer erfaringer?

 

Håper på svar  :wee:  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...