Gå til innhold

Anthem - Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sa at du ikke skulle snakke mer om spillet, men nå har du jo spilt det ei god stund og det er nå tråder på reddit om hvor ødelagt hele loot / gear systemet er. Er bare nysgjerrig på dine erfaringer nå som du har spilt det lenge, iogmed du forsvarte spillet som du gjort. Om du enda liker det og er fornøyd er jo det bra såklart. 

 

For det første har jeg ikke "forsvart" spillet. Jeg har bare nektet å forhåndsdømme det. Det er ikke det samme. Og for det andre storkoser jeg meg fortsatt, som forventet. Det er ikke perfekt, men bare fordi Division 2 er bra, betyr det ikke automatisk at Anthem er ræva.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For det første har jeg ikke "forsvart" spillet. Jeg har bare nektet å forhåndsdømme det. Det er ikke det samme. Og for det andre storkoser jeg meg fortsatt, som forventet. Det er ikke perfekt, men bare fordi Division 2 er bra, betyr det ikke automatisk at Anthem er ræva.

Det er bra du koser deg enda. Nei betyr ikke at Anthem er ræva, men at det har sine problemer er det vell ingen tvil om. Men om du enda koser deg og ikke har opplevd særlig problemer så er jo det bra! Liker også gameplayet godt, men blir neppe å spille mer før det er mer variert loot i spillet, mer endgame innhold og et system som gir deg lyst til å fortsette å grinde. Har du nådd endgame enda? Synes du det har blitt bedre? Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er jo klart dette spillet ikke har levd til forventningene. Så mange reviews kan ikke ta feil. De aller fleste gir spillet midt på treet terning kast 3. De fleste klager på lite innhold og store downgrades. For eksempel virker The Division milevis bedre som loot shooter enn Anthem

Noen har det jo kjekt med spillet, så da må det jo være alle andre som har feil .   :wee:

Lenke til kommentar

Klart man kan ha det moro selv om spillet har enorme mangler. Jeg hadde 71 timer med mye moro, men nå er Anthem lagt til side fram til det kommer noe mer innhold, og en annen type enn flere oppdrag av samme karakter. Ratet det  4/10, men det stopper meg ikke fra å ta det opp igjen. Mye bra, enda mer dårlig, men med tiden tror jeg Anthem blir meget bra

Lenke til kommentar

Anthem var OK de første 25-30 timene til alt contentet var totalt oppbrukt (om man ser bort i fra gamebreaking bugs). De som sier de storkoser seg med Anthem noe særlig lengre etter dette og mener det er fortsatt er ett bra spill må være de samme folkene som blir kåte av at dama tråkker de på testiklene med høyhælte sko.

 

Men jo, Anthem KAN blir ett veldig bra spill i fremtiden - men per dags dato er det ikke det over hodet.

Lenke til kommentar

Anthem var OK de første 25-30 timene til alt contentet var totalt oppbrukt (om man ser bort i fra gamebreaking bugs). De som sier de storkoser seg med Anthem noe særlig lengre etter dette og mener det er fortsatt er ett bra spill må være de samme folkene som blir kåte av at dama tråkker de på testiklene med høyhælte sko.

 

Men jo, Anthem KAN blir ett veldig bra spill i fremtiden - men per dags dato er det ikke det over hodet.

 

Tja, gameplay kan vel være gøy selv om storyen er ferdig? Mange spill som ikke har mer en 20-30 timer med innhold, er du like teit om liker dem og spiller dem om igjen også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lang unna en flopp i ordets riktige forstand!

H*n mener nok heller at releasen var et stykke unna hva man så for seg hos EA/BW. Noe de også har bekreftet. Så gjenstår det å se om de klarer å få orden på dette etter hvert. Det beste for å sikre seg en stor/stabil kundegruppe er å ha en god launch, etterfulgt av gode oppdateringer. Division 1 ble bedre etter hvert, men det er ikke tvil om at problemene i starten fikk en god del brukere til å aldri komme tilbake.

 

Kanskje Anthem 2 blir det spillet vi har ventet på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For det første har jeg ikke "forsvart" spillet. Jeg har bare nektet å forhåndsdømme det. Det er ikke det samme. Og for det andre storkoser jeg meg fortsatt, som forventet. Det er ikke perfekt, men bare fordi Division 2 er bra, betyr det ikke automatisk at Anthem er ræva.

Du storkoser deg enda? På dette tidspunktet tror jeg folk ikke kan være blind lengre til alle problemene spillet har. At gameplayet er artig hjelper jo ikke i lengden når resten er dårlig. Flaut at et spill som har vært under utvikling i 6 år fortsatt over en måned etter launch har så mange problemer.

Denne artikkelen kom også ut idag.

https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Du storkoser deg enda? På dette tidspunktet tror jeg folk ikke kan være blind lengre til alle problemene spillet har. At gameplayet er artig hjelper jo ikke i lengden når resten er dårlig. Flaut at et spill som har vært under utvikling i 6 år fortsatt over en måned etter launch har så mange problemer.

Denne artikkelen kom også ut idag.

https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964

Folk gjør jo masse forskjellig i andre spill (og andre action rpg spill) etter at alle hovedoppdragene og sideoppdragene er ferdig. 

Jeg hadde det morro med spillet jeg, helt til den "stoppet" opp, og jeg var tvingt til å gjøre ferdig diverse "challenges" for å komme videre i spillet.

La nå folk kose seg med de spillene de har lyst. Koser folk seg med Anthem, og er på jakt etter nytt og bedre utstyr, koser de seg i freeroam eller noe annet, så la dem jaggu meg gjøre det.

Alle spill har feil eller mangler, Anthem er ikke annerledes. Med Skyrim så fikser folk feil eller mangler med modfikasjoner, men det er ikke en unnskyldning for at spillet skulle ha de feilene eller manglene av den grunn, misforstå meg rett, folk har rett til å klage, meg klag å utvikleren og spillet, men ikke på personer som faktisk koser seg med spillet.

Lenke til kommentar

Folk gjør jo masse forskjellig i andre spill (og andre action rpg spill) etter at alle hovedoppdragene og sideoppdragene er ferdig.

Jeg hadde det morro med spillet jeg, helt til den "stoppet" opp, og jeg var tvingt til å gjøre ferdig diverse "challenges" for å komme videre i spillet.

La nå folk kose seg med de spillene de har lyst. Koser folk seg med Anthem, og er på jakt etter nytt og bedre utstyr, koser de seg i freeroam eller noe annet, så la dem jaggu meg gjøre det.

Alle spill har feil eller mangler, Anthem er ikke annerledes. Med Skyrim så fikser folk feil eller mangler med modfikasjoner, men det er ikke en unnskyldning for at spillet skulle ha de feilene eller manglene av den grunn, misforstå meg rett, folk har rett til å klage, meg klag å utvikleren og spillet, men ikke på personer som faktisk koser seg med spillet.

Ja selfølgelig. Men om man enda ikke ser problemene så synes jeg bare det er en smule ignorant og kalle oss sutrete, noe han fra starten av gjorde, men så viser det seg jo at "vi" hadde rett. En kan kose seg med spillet men ser ikke helt hvordan tilstanden spillet er i lar en kose seg fremdeles :p

Endret av Quakecry
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja selfølgelig. Men om man enda ikke ser problemene så synes jeg bare det er en smule ignorant og kalle oss sutrete, noe han fra starten av gjorde, men så viser det seg jo at "vi" hadde rett. En kan kose seg med spillet men der ikke helt hvordan tilstanden spillet er i lar en kose seg fremdeles :p

Skjønner. Jeg liker ikke å bli tvingt til å måtte ta "challenges" bare for å komme videre i historien, jeg var så godt i gang også. Måtte blant annet klare 3/5 "evne-kombinasjoner" noe jeg hadde 0 av, gjenopplive en annen spiller 3 ganger eller noe sånt.

Leste en guide hvordan å klare alle disse greiene, men da var jeg allerede lei. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Den fulle artikkelen:
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964

 

BW sin respons til artikkelen:
http://blog.bioware.com/2019/04/02/anthem-game-development/

 

Edit: Da fikk vi det i minste svaret på hva de har brukt de påståtte 6 siste årene på.
Anthem eksisterte ikke en gang 1 uke før E3 revealen i 2017.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...