Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var mest interessert i logikken bak hvordan du deler inn i kjønn og ikke hvem som har trangt bekken.

 

Fikk du den forklart?

 

Har ikke tenkt på at Ronan Keating kunne ha brede hofter, men nå ser jeg at han faktisk har sterke tendenser til en damefigur, med litt smal overkropp. Hva gir du meg... Jeg blir kvalm igjen. 

 

medium_2019-03-20-8256fa4cf7.jpg

 

Han ville ha passet bedre i en badedrakt, eller en jentebunad. Og den hengslete "duden" på sida der.. Nei, nei, nei. 

Lenke til kommentar

Javel.. det har jeg ikke hørt, det er mulig. 

Selv om et fullbårent babykranium er forholdsvis lite, vil det likevel være av en viss størrelse og kreve en fødselskanal.

Klart. En fødselskanal som enda har tilgode å bli avbildet fra utsiden.

 

Denne problemstillingen burde også vært tilstede hos dyremødre, hvis det var tilfelle at en ganske stor prosentandel av kvinner er født uten fungerende fødselskanaler.

Ingen har vel påstått i tråden at en ganske stor prosentandel er født uten fungerende fødselskanaler?

Det har blitt nevnt at det kan være en grunn for keisersnitt, men du virker til å ta uttalelsen til en overdreven generalisering.

 

"Hvis du konstant ser at menn har bredere hofter enn damer er det deg det er noe galt med."

 

Fordi jeg "ser feil"?

Fordi din kommentar var "En bør ikke kunne se på bilder av par, og konstant se at mannen har bredere hofter,".

Helt på linje med "har du bredere hofter enn naboen din er du en mann". EDIT: Omvendt.

Hvis du konstant ser dette er det deg det er noe galt med for det er rett og slett ingen konstant.

 

ser jeg feil også angående dette paret, når jeg ser at husbonden i dress har bredere hofter enn kona i kjole? Ser jeg faktisk feil?

Jeg sier ikke at det ikke kan skje. Jeg sier at dersom du ser at det alltid skjer er det deg det er noe galt med.

 

Det er ille med manglende empati, men hvis disse menneskene beskytter en hemmelig organisasjon og blånekter for at den eksisterer, kan de være en type psykopater. Da har ikke de noen medlidenhet med meg.

Men det er jo ikke det du gjør. Du finner folk du syntes burde se anderledes ut, setter likhetstegn med at de bedrar verden og tar det som en grunn for å peke på deres skavanker.

Som du her skriver tar du omveien om at de kan være medlem av en hemmelig organisasjon, dermed psykopat, og dermed ikke verdig din empati.

Til syvende og sist har du altså ingen empati med folk du ikke liker utseende på. Det er intet imellom. Utseende er det eneste du trenger.

 

Bøller, kaller man sånt.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk du den forklart?

 

Har ikke tenkt på at Ronan Keating kunne ha brede hofter, men nå ser jeg at han faktisk har sterke tendenser til en damefigur, med litt smal overkropp. Hva gir du meg... Jeg blir kvalm igjen.

Jeg tolker det dithen at hvem du kaller kvinner og menn er sterkt tilknyttet retningen på fordøyelsesapparatet ditt.

Endret av Åsgårdsreia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart. En fødselskanal som enda har tilgode å bli avbildet fra utsiden.

 

 

Det har aldri blitt avbildet brede hofter og q-angle?

 

https://www.kneeguru.co.uk/KNEEnotes/files/figure-1small.png

 

Det har aldri blitt avbildet smale mannshofter?

 

Mener du at Storm ikke har brede skuldre?

 

Utseendet er ganske viktig, men det går også på et helhetsinntrykk som skapes av stemme og personlighet. 

 

F.eks. finnes det en video av Holly Willoughby's morsomste øyeblikk på TV. Der hun plutselig kommer med en veldig dyp latter. Og medprogramlederen faller sammen i latter og etterligner lyden. 

Det får meg til å tenke at hun til vanlig anstrenger seg for å snakke med relativt lys stemme, og at det av og til kommer lyder som ikke er planlagte. 

 

Sosial oppførsel kan også få en til å tenke at "MTFs" oppfører seg som menn, de er f.eks. veldig direkte i sin kontakt med andre. Eller litt tøffe. Gjerne grove i kjeften. 

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig å kommentere overvekt rett i ansiktet på folk, men sett at du gikk bort til noen på 180 kg og sa at personen ikke burde gå i badedrakt. Og hun svarte at jo, jeg er faktisk slankere enn deg. 

Da ville det vært overraskende at hun holdt fast på denne åpenbare løgnen. 

 

Omtrent sånn blir det når en ser par etter par som har mange tegn på at de er kjønnsreverserte, damer har store hoder, adamsepler og kanskje litt grove stemmer. 

Da får en lyst til å si: "Hei, det er litt sent å lyve om det der nå". 

Lenke til kommentar

Jeg ser kun en som ikke forholder seg til virkeligheten.

 

Du foretrekker å se det slik, men søker du på "transvestigation conspiracy" vil du se at jeg langt fra er den eneste. 

 

Engelsk wikipedia henviser ordet transvestigations til "List of conspiracy theories", men jeg finner ikke det ordet inne på den lista. Om det ikke finnes der, er det da en henvisning. 

Det er ikke jeg som har lagd ordet transvestigation, virkelig ikke. 

Lenke til kommentar

Men du har enda ikke klart å vise til noe ut over din egen synsing og bildtitting. Ingen vitenskapelige artikler eller data som backer opp i det du påstår.

 

Så du tallene jeg linket til over beinstørrelser i kroppen på kvinner og menn? Så du hvor stort overlapp det var? Eller ignorerte du det fullstendig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slike tall kan ha bakgrunn i underernæring hos visse klasser, eller at en undersøker en kjønnsreversert befolkning. 

 

Det er typisk for en konspirasjonsteori at en ikke kan vise til respekterte professorer. Men har prøvd å vise til at kvinner skal ha hofter som omkranser en fødekanal, der skjelettet vil ha lagd et rom for at en baby kan passere. +diverse logiske ting. En lang overkropp passer derimot bedre til hardt arbeid, spydkasting o.l. 

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig å kommentere overvekt rett i ansiktet på folk, men sett at du gikk bort til noen på 180 kg og sa at personen ikke burde gå i badedrakt. Og hun svarte at jo, jeg er faktisk slankere enn deg. 

Da ville det vært overraskende at hun holdt fast på denne åpenbare løgnen.

 

Hva om dette skjer, hun sier at hun er slankere enn deg.

Så snakker du med alle på strande, de er enig i at hun er slankere enn deg.

Du snakker samtlige personer i landet, alle er enige i at hun er slankere enn deg.

 

Ville det ikke vært rart om hun var dobbelt så tykk som deg om hele landet er enige at du er tykkere?

Det naturlige er jo at du tar feil og resten av la det har riktig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har aldri blitt avbildet brede hofter og q-angle?

 

https://www.kneeguru.co.uk/KNEEnotes/files/figure-1small.png

 

Det har aldri blitt avbildet smale mannshofter?

Det er mye som har blitt avbildet. Og frem til du sannsynliggjør at det som er avbildet har noen som helst forbindelse til det du påstår så er det ingenting annet enn en påstand tatt ut i fra hvordan du syntes ting burde være.

Gitt alt du har lagt frem og sagt så langt er det mer sannsynlig at du rett og slett innbiller deg ting enn at du peker på noe som har rot i virkeligheten. Det bare basert på det overveldende fraværet av reell dokumentasjon.

Du har ikke engang klart å dokumentere at en tilfeldig kvinnehofte vil være bredere enn en tilfeldig mannshofte.

Du virker kanskje til å tro at en kvinnehofte har en permanent fødselskanal hvor et barn får plass, som igjen ville skapt et ganske stort bekken, men igjen er dette noe du i så fall henter ut fra fri fantasi. Den store forskjellen er en mer utpreget innvendig skålform samt at ligamenter i bekkenet har en betraktelig større kapasitet for å strekke seg enn hos en mann. Kvinner går ikke rundt med en konstant fødselskanal med plass til et barn.

Men på den annen side er jo transvestigation på samme nivå som flat jord. Hadde de troende hatt et minimum av kunnskap om det de snakker om hadde de jo ikke vært troende på selvsamme konspirasjon.

 

Mener du at Storm ikke har brede skuldre?

Har det noen som helst innvirkning på saken hva jeg mener er brede skuldre?

Saken er den at du valgte dette bildet, og du pekte ikke på skulderbredde som en indikator slik du gjorde på et annet bilde.

Det er vel vanskelig å lese det på noen annen måte enn at du ikke syntes hun har mannlige skuldre.

Noe som ikke virker nevneverdig viktig for deg for å dømme personen. Du finner noe å pirke på uansett. At hun var så skranglete at du ville kaste opp var vel problemet ditt der, var det ikke?

 

Utseendet er ganske viktig, men det går også på et helhetsinntrykk som skapes av stemme og personlighet.

Fordi menn og kvinner har så utpregede personligheter?

 

F.eks. finnes det en video av Holly Willoughby's morsomste øyeblikk på TV. Der hun plutselig kommer med en veldig dyp latter. Og medprogramlederen faller sammen i latter og etterligner lyden.

Morten Harket sies uoffisielt å ha et stemmeleie på nærmere fem oktaver, inkludert falsett.

Cyndi Lauper spenner fire oktaver.

Begge dekker godt innenfor stemmeleie til både menn og kvinner.

 

Det får meg til å tenke at hun til vanlig anstrenger seg for å snakke med relativt lys stemme, og at det av og til kommer lyder som ikke er planlagte.

Personlig tror jeg at alle som ikke er homogene roboter ville blitt mistenkeliggjort av deg.

 

Sosial oppførsel kan også få en til å tenke at "MTFs" oppfører seg som menn, de er f.eks. veldig direkte i sin kontakt med andre. Eller litt tøffe. Gjerne grove i kjeften.

Selv kjenner jeg ingen som oppfører seg slik du her sier. Hva slags menn er det egentlig du kjenner?

Du virker til å ha et noe fordreid syn på hvordan menn er.

Med det sagt - fant du ut av det med avstanden mellom øynene, eller forble det bare med at det er fri fantasi fra din side?

 

Det er ikke riktig å kommentere overvekt rett i ansiktet på folk,

Men å poste bilder av dem med fullt navn på internett for å påpeke skavanker er greit?

 

men sett at du gikk bort til noen på 180 kg og sa at personen ikke burde gå i badedrakt. Og hun svarte at jo, jeg er faktisk slankere enn deg.

Da ville det vært overraskende at hun holdt fast på denne åpenbare løgnen.

 

Omtrent sånn blir det når en ser par etter par som har mange tegn på at de er kjønnsreverserte, damer har store hoder, adamsepler og kanskje litt grove stemmer.

Da får en lyst til å si: "Hei, det er litt sent å lyve om det der nå".

Nei. Det blir ikke omtrent slik i det hele tatt. Finner du noen som veier 180 kilo som påstår seg å veie mindre enn noen som er halve størrelsen så er det en lett sak å påpeke feilen.

 

Du derimot har enda ikke klart å vise at menn og kvinner ikke har overlappende proporsjoner. Andre her har vist deg at de definitivt overlapper, og du bare avfeier det fordi det ikke passer deg.

Men - det er jo bare flat jord om igjen.

 

Du foretrekker å se det slik, men søker du på "transvestigation conspiracy" vil du se at jeg langt fra er den eneste.

Ingen har påstått det heller. Derimot er det bare du som tror noe slikt her.

 

Slike tall kan ha bakgrunn i underernæring hos visse klasser, eller at en undersøker en kjønnsreversert befolkning.

Så en overlapping av mannlige og kvinnlige uttrykk finnes bare fordi man undersøker en befolkning som allerede har byttet kjønn?

 

Det er typisk for en konspirasjonsteori at en ikke kan vise til respekterte professorer.

Hva er det med dere konspirasjonsteoretikere og appell til autoritet? Har dere ingenting annet enn at en viktig person må si noe for at det skal være gyldig?

 

Men har prøvd å vise til at kvinner skal ha hofter som omkranser en fødekanal, der skjelettet vil ha lagd et rom for at en baby kan passere. +diverse logiske ting.

Det er ikke logisk i det hele tatt. Som jeg skrev over har kvinner et bekken hvor fødselskanalen kan oppstå når den trengs. Ingen normalt formede kvinner går rundt med en åpning på 10cm diameter utenfra og helt opp til livmora.

Er det virkelig hvordan du tror en ekte kvinne er formet?

Da anbefaler jeg helt seriøst en liten tur på badet for å ta noen mål av deg selv.

 

En lang overkropp passer derimot bedre til hardt arbeid, spydkasting o.l.

Er dette et eksempel på logikken du skryter av så forklarer det endel. Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det naturlige er jo at du tar feil og resten av la det har riktig..

 

Det kommer an på. I eventyret var det de voksne som ikke sa sannheten. De begynte å rose keiserens nye klær, og plutselig ropte det lille barnet, "Men han har jo ingen klær på!"

 

Legg merke til at de voksne lot som de ikke så det, fordi det gjaldt en populær og rik mann. 

Lenke til kommentar

Det er mye som har blitt avbildet. Og frem til du sannsynliggjør at det som er avbildet har noen som helst forbindelse til det du påstår så er det ingenting annet enn en påstand tatt ut i fra hvordan du syntes ting burde være.

Gitt alt du har lagt frem og sagt så langt er det mer sannsynlig at du rett og slett innbiller deg ting enn at du peker på noe som har rot i virkeligheten. Det bare basert på det overveldende fraværet av reell dokumentasjon.

Du har ikke engang klart å dokumentere at en tilfeldig kvinnehofte vil være bredere enn en tilfeldig mannshofte.

Du virker kanskje til å tro at en kvinnehofte har en permanent fødselskanal hvor et barn får plass, som igjen ville skapt et ganske stort bekken, men igjen er dette noe du i så fall henter ut fra fri fantasi. Den store forskjellen er en mer utpreget innvendig skålform samt at ligamenter i bekkenet har en betraktelig større kapasitet for å strekke seg enn hos en mann. Kvinner går ikke rundt med en konstant fødselskanal med plass til et barn.

Men på den annen side er jo transvestigation på samme nivå som flat jord. Hadde de troende hatt et minimum av kunnskap om det de snakker om hadde de jo ikke vært troende på selvsamme konspirasjon.

 

Har det noen som helst innvirkning på saken hva jeg mener er brede skuldre?

Saken er den at du valgte dette bildet, og du pekte ikke på skulderbredde som en indikator slik du gjorde på et annet bilde.

Det er vel vanskelig å lese det på noen annen måte enn at du ikke syntes hun har mannlige skuldre.

Noe som ikke virker nevneverdig viktig for deg for å dømme personen. Du finner noe å pirke på uansett. At hun var så skranglete at du ville kaste opp var vel problemet ditt der, var det ikke?

 

Fordi menn og kvinner har så utpregede personligheter?

 

Morten Harket sies uoffisielt å ha et stemmeleie på nærmere fem oktaver, inkludert falsett.

Cyndi Lauper spenner fire oktaver.

Begge dekker godt innenfor stemmeleie til både menn og kvinner.

 

Personlig tror jeg at alle som ikke er homogene roboter ville blitt mistenkeliggjort av deg.

 

Selv kjenner jeg ingen som oppfører seg slik du her sier. Hva slags menn er det egentlig du kjenner?

Du virker til å ha et noe fordreid syn på hvordan menn er.

Med det sagt - fant du ut av det med avstanden mellom øynene, eller forble det bare med at det er fri fantasi fra din side?

 

Men å poste bilder av dem med fullt navn på internett for å påpeke skavanker er greit?

 

Nei. Det blir ikke omtrent slik i det hele tatt. Finner du noen som veier 180 kilo som påstår seg å veie mindre enn noen som er halve størrelsen så er det en lett sak å påpeke feilen.

 

Du derimot har enda ikke klart å vise at menn og kvinner ikke har overlappende proporsjoner. Andre her har vist deg at de definitivt overlapper, og du bare avfeier det fordi det ikke passer deg.

Men - det er jo bare flat jord om igjen.

 

Ingen har påstått det heller. Derimot er det bare du som tror noe slikt her.

 

Så en overlapping av mannlige og kvinnlige uttrykk finnes bare fordi man undersøker en befolkning som allerede har byttet kjønn?

 

Hva er det med dere konspirasjonsteoretikere og appell til autoritet? Har dere ingenting annet enn at en viktig person må si noe for at det skal være gyldig?

 

Det er ikke logisk i det hele tatt. Som jeg skrev over har kvinner et bekken hvor fødselskanalen kan oppstå når den trengs. Ingen normalt formede kvinner går rundt med en åpning på 10cm diameter utenfra og helt opp til livmora.

Er det virkelig hvordan du tror en ekte kvinne er formet?

Da anbefaler jeg helt seriøst en liten tur på badet for å ta noen mål av deg selv.

 

Er dette et eksempel på logikken du skryter av så forklarer det endel.

 

Hva er det du egentlig vil frem til?

At fenomenet kjønns-korrigering ikke eksisterer, eller at det er umulig å se at mennesker har skiftet kjønn?

Lenke til kommentar

Til opplysning fokkeslasken, kan ikke beinet el. bekkenet trekke seg sammen eller utvide seg ved behov. Vevet rundt, derimot...

 

Denne Storm har veldig mange maskuline trekk, blant dem skuldre som er mye bredere enn hoftene. De feminine trekkene ligger i håret og de høyhælte skoene. 

 

ronan-keating-and-storm-uechtritz-at-the

 

Ronan Keating ser faktisk ganske trans ut også, på dette bildet.

Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig vil frem til?

At fenomenet kjønns-korrigering ikke eksisterer, eller at det er umulig å se at mennesker har skiftet kjønn?

Poenget er at Budeia sin totalt vilkårlige og fantasifulle kjønnsbestemmelse ikke har noen rot i virkeligheten.

Kjønnskorreksjon finnes, og folk flest klarer nok å gjette rett kjønn på mer enn 90% av menneskene de passerer på gata.

Men massivt kjønnsskifte av spebarn slik Budeia påstår er fortsatt bare en fantasi som ikke har noen rot i virkeligheten, eller hva Billy?

P.s. Å sitere så mye for å stille ett spørsmål bryter med retningslinjene, prøv å bare sitere det som er relevant for det du svarer på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kommer an på. I eventyret var det de voksne som ikke sa sannheten. De begynte å rose keiserens nye klær, og plutselig ropte det lille barnet, "Men han har jo ingen klær på!"

 

Legg merke til at de voksne lot som de ikke så det, fordi det gjaldt en populær og rik mann. 

Kanskje keiseren gikk rundt naken på i et forsøk på å avkrefte transvestigation-påstander?

Lenke til kommentar

Poenget er at Budeia sin totalt vilkårlige og fantasifulle kjønnsbestemmelse ikke har noen rot i virkeligheten.

Kjønnskorreksjon finnes, og folk flest klarer nok å gjette rett kjønn på mer enn 90% av menneskene de passerer på gata.

Men massivt kjønnsskifte av spebarn slik Budeia påstår er fortsatt bare en fantasi som ikke har noen rot i virkeligheten, eller hva Billy?

P.s. Å sitere så mye for å stille ett spørsmål bryter med retningslinjene, prøv å bare sitere det som er relevant for det du svarer på.

Det var ikke Budeias utsagn jeg spurte fokkeslasken om, du imponerer, troller noe helt annet ut av det. 

 

Har du problem med det jeg poster får si si i fra her: 

Retningslinjer:

  • Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...