Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Hvis det blir innrømmet i avisen at "Ja, vi har kjønnsreversert alle disse menneskene", vil kanskje behovet for å dra fram den enkelte reduseres?

Eller det vil kanskje øke?

 

Selv om dere ønsker å stemme meg ned på grunn av kommenteringen av italienerens kjerringaktige hofteparti, vil jeg også at dere skal spørre dere om hvordan de hoftene har blitt slik. (Om dere ikke vet det fra før, da).

Sannheten er at menneskekroppen har ingen slike restriksjoner som du leter etter, og slik gjetting via bilder gir dermed intet svar. Greit at du føler du behøver ting satt i trange båser hvor du kan ha oversikten uten å bli skremt, men verden er ikke slik og - som du sikkert har merket selv - det eneste det gjør er å ytterligere skremme deg.

 

1. Hvorfor nekter du å lese litt om menneskets anatomi hvis du ser deg selv som en sannhetssøker? Setter du deg ikke inn i disse detaljene skal du vel vanskelig kunne argumentere for at du er noen som helst slags sannhetssøker.

2. Hvordan vet du at de grenser du ser for mann og kvinne er de riktige? Så langt virker dine grenser helt tilfeldige.

 

For å si det sånn... Akkurat nå virker dine grenser like faktaorienterte som at hudfarge sier noe om en persons intelligens. Men at jeg og flere med meg finner deg like avskyelig som en rasist visste du vel allerede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt virker dine grenser helt tilfeldige.

 

Veiledninger for kunstnere virker ganske ærlige, i å røpe forskjellene mellom kjønnene. 

Fant denne:

-nederst står det: Male hips are box-shaped, Female hips are trapezoid shaped. 

Begriper man forskjellen på en kasseform og en trapesform?

 

tumblr_mkplmnPxXS1rnnzfro1_500.jpg

Lenke til kommentar

Veiledninger for kunstnere virker ganske ærlige, i å røpe forskjellene mellom kjønnene.

Fant denne:

-nederst står det: Male hips are box-shaped, Female hips are trapezoid shaped.

Begriper man forskjellen på en kasseform og en trapesform?

 

Så det enste du fant som støtter argumentene dine er en veiledning for kunstnere? Ingen fakta om menneskers anatomi?

 

Kan det være at en slik veiledning beskriver typisk utseende for kvinner og menn, men ikke forholder seg til alle varianter som finnes?

 

Åpenbart at du leter etter noe som støtter påstandene dine og ikke ønsker å finne ut hvordan det egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har funnet litt mer... Hvor mange prosents avvik mener du bør godtas før det er noe som ikke stemmer? Er du villig til å godta enorme avvik som 50-95% fra normalen?

 

Under bekkenet er det to beinknotter, som er de knottene vi sitter på, eller med. 

Mellom disse to er det en bue, som buer seg i en vinkel. Og denne vinkelen er størst hos kvinner, og minst hos menn. 

På engelsk kalt "pubic arch". 

 

m-n-f-326x245.jpg

 

Søker man på "pubic arch", vil man finne mange flere slike illustrasjoner. Dette betyr jo at en som har hoftepartiet til høyre, ikke vil kunne slanke seg ned til å få hoftepartiet til venstre. 

 

https://nhi.no/kroppen-var/organer/bekkenet/

Lenke til kommentar

Har funnet litt mer... Hvor mange prosents avvik mener du bør godtas før det er noe som ikke stemmer? Er du villig til å godta enorme avvik som 50-95% fra normalen?

Godta? Skal vi ikke godta mennesker bare fordi de ikke er helt gjennomsnittlige? Hva har du tenkt å gjøre med dem du ikke godtar? Språkbruken og argumentasjonen din kommer stadig nærmere ondskapen til nazistene o.l.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen på dette og raser (om det fortsatt er lov å bruke ordet rase), er at ulike raser er en naturlig ting.

Nei, at folkegrupper har forskjellig hudfarge og at mennesker har forskjellig kroppsbygging er helt naturlig, og på den måten helt likt.

 

En annen likhet er at potensielt onde mennesker setter seg til doms over hvilke naturlige mennesker som er bra nok og kan godtas, og hvem som er "undermennesker".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har funnet litt mer... Hvor mange prosents avvik mener du bør godtas før det er noe som ikke stemmer? Er du villig til å godta enorme avvik som 50-95% fra normalen?

Det er ikke slik at du eller jeg skal sitte og godta eller ikke om folk er menn eller kvinner. Hvis du går igjennom tabellen her https://europepmc.org/backend/ptpmcrender.fcgi?accid=PMC1249729&blobtype=pdf så vil du se at det er store overlapp i størrelsene på de ulike beina i kroppen. Gjennomsnittlig er kvinner mindre enn menn og gjennomsnittlig er alle(?) beina i kroppen mindre enn hos menn.

 

Videre ser vi at det finnes kvinner med lange bein og menn med korte bein. Det finnes kvinner der f.eks lårbeinet utgjør en så stor prosentandel av kroppens lengde som 29,3%, til så liten andel som 21,7%. Det samme ser vi hos menn med 28,1% til 23%. Og dette i et så lite utvalg som 142 personer.

 

Hvordan skal du kunne sitte og se på bilder og si at X har for lange bein til å være kjønn X1 og Y har for korte bein til å være kjønn Y1. Det henger ikke på greip.

 

Man kan ta et bein i kroppen og avgjøre om det statistisk sett tilhører en kvinne eller mann basert på lengde, form etc. Men det er på ingen måte en eksakt vitenskap, kun en sannsynlighetsfordeling. Hoftebeinet er et stort unntak til dette, da det, naturlig nok, har vesens forskjellig funksjon hos kvinner og menn.

 

Måten du sitter og ser på bilder og kategoriserer folk på er helt avskyelig.

 

Under bekkenet er det to beinknotter, som er de knottene vi sitter på, eller med. 

Mellom disse to er det en bue, som buer seg i en vinkel. Og denne vinkelen er størst hos kvinner, og minst hos menn. 

På engelsk kalt "pubic arch". 

 

Søker man på "pubic arch", vil man finne mange flere slike illustrasjoner. Dette betyr jo at en som har hoftepartiet til høyre, ikke vil kunne slanke seg ned til å få hoftepartiet til venstre. 

 

https://nhi.no/kroppen-var/organer/bekkenet/

Og dette kan du se utenpå en person med klær på? For hvis ikke er vel dette ikke særlig interessant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt interessen for denne "etterfoskningen" her.

 

For de som har over normale interessen her: Er dere interessert i disse kvinnene og tror at dere har sjangs på dem, men vil derfor forsikre dere om at de ikke er menn før dere legger inn moves'a?

 

Hvis ikke skjønner jeg rett og slett ikke hva problemet her er. :shrug:

Lenke til kommentar

Hvis ikke skjønner jeg rett og slett ikke hva problemet her er. :shrug:

 

Hvis det er veldig påfallende ting som observeres, hva om det er gjort av en hemmelig organisasjon som ser på disse som bedre enn normale mennesker? Og som i hemmelighet motarbeider normale mennesker og familier?

Lenke til kommentar

Hvis det er veldig påfallende ting som observeres, hva om det er gjort av en hemmelig organisasjon som ser på disse som bedre enn normale mennesker? Og som i hemmelighet motarbeider normale mennesker og familier?

Hva om du forholder deg til virkeligheten og inser at det ikke er noe påfallende ved det du observerer, som feks ved å ta inn over deg de tallene jeg henviste til rett over?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veiledninger for kunstnere virker ganske ærlige, i å røpe forskjellene mellom kjønnene.

Du må ha forvirret dette med et forsøk på å si at det ikke er forskjell mellom kjønnene. Klart det er forskjeller, men variasjonene innad i et kjønn kan og vil overlappe med det andre.

I beste fall får dere denne gråsonen feil, og mer realistisk har dere inbilt dere at alle i den har fått byttet kjønn ved tvang.

 

Fant denne:

-nederst står det: Male hips are box-shaped, Female hips are trapezoid shaped. 

Begriper man forskjellen på en kasseform og en trapesform?

Begriper man at en fasong bestemmes av et aspekts relative proporsjoner som igjen betyr at man kan ha en liten trekant og en stor boks?

Og om man forstår dette - forstår dere at mennesker ikke er homogene? Det betyr at en liten person kan ha en stor rumpe. Denne rumpen kan være firkantet eller trekantet eller noe imellom.

 

For å si det litt enkelt så virker dere til å ville (som videoen med italieneren) tolke en liten mann med en stor rumpe som en kvinne. Det fordi rumpa er større enn hva dere syntes den skal være i forhold til resten av kroppen.

Men det var ikke hva din egen kunstnerskjema viste, var det vel?

 

Under bekkenet er det to beinknotter, som er de knottene vi sitter på, eller med.

Mellom disse to er det en bue, som buer seg i en vinkel. Og denne vinkelen er størst hos kvinner, og minst hos menn.

På engelsk kalt "pubic arch".

 

m-n-f-326x245.jpg

 

Søker man på "pubic arch", vil man finne mange flere slike illustrasjoner. Dette betyr jo at en som har hoftepartiet til høyre, ikke vil kunne slanke seg ned til å få hoftepartiet til venstre.

Ser du hva som ikke finnes i illustrasjonen? Jeg gjetter du ikke gjør det.

Det står ingenting om hvilken som er størst eller minst. Kan du gjette hvorfor?

 

Og hvis dette har noen som helst innvirkning på hvordan en person ser ut:

Vis meg dette på noen av de bildene dere bruker til å dømme folk for deres utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen på dette og raser (om det fortsatt er lov å bruke ordet rase), er at ulike raser er en naturlig ting. 

 

Hvis babyer har blitt endret på, er det ikke en naturlig ting. Og det bør avdekkes.

Men hvis det du peker på egentlig er helt naturlig og absolutt ingenting folk kan noe for, da er du ikke bedre enn noen annen rasist.

 

Du virker til å se på det du gjør som hjelp til menneskeheten på samme måte mange for en stund siden så på slaveri som en tjeneste til slavene - noe de gjorde da de tross alt bare var sett på som tre femtedels menneske.

 

EDIT:

Hvis det er veldig påfallende ting som observeres, hva om det er gjort av en hemmelig organisasjon som ser på disse som bedre enn normale mennesker? Og som i hemmelighet motarbeider normale mennesker og familier?

Spørsmålet er jo hva du klassifiserer som "påfallende". Hvis du kan absolutt ingenting om det vil jo det meste være påfallende. Hvorfor tror du egentlig jeg gjentatte ganger har bedt deg åpne en bok om emnet?

Selv noe så enkelt som at taklyset går på når man trykker på en boks på veggen kan være "påfallende" dersom man kan absolutt ingenting om det. Så kan man starte en youtubekanal hvor man legger ut om konspirasjonen hvor eliten skjuler sannheten om at usynlig magi innfiltrerer våre hjem. Og om de er kapable til og har vilje til slikt, hva mer vil de ikke kunne gjøre? Høyst trolig avlytter de oss gjennom de samme lysboksene for å kunne høre når folk snakker negativt om eliten slik at de kan arresteres. Slikt hører vi aldri om fordi det er stille operasjoner, og naboer blir fortalt de har "flyttet til et annet sted".

 

Men, åpner man en bok om elektrisitet åpner plutselig verden seg og man ser at den er trygg og forutsigbar i stedet for et ukjent og skremmende sted hvor fri fantasi setter dagsorden.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er veldig påfallende ting som observeres, hva om det er gjort av en hemmelig organisasjon som ser på disse som bedre enn normale mennesker? Og som i hemmelighet motarbeider normale mennesker og familier?

Men alle disse 'hva om' er jo ren fantasi.

 

Hva om alle prester egentlig er utenomjordiske reptiler plassert på jorda av onde aliens som vil gjøre menneskeheten til slaver?

Denne 'hva om' er verre enn din om den er sann, og har akkurat like mange beviser som din: ingen.

 

Jeg sitter akkurat og leser om fascismens framvekst på 1930-tallet og hvordan de argumenterte for at jøder var samfunnets største fare.

Det våset du kommer med har adskillig dårligere argumentasjon enn jødehatet da, men ligner ellers en god del.

Endret av theNiceOne
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er veldig påfallende ting som observeres, hva om det er gjort av en hemmelig organisasjon som ser på disse som bedre enn normale mennesker? Og som i hemmelighet motarbeider normale mennesker og familier?

 

:confused: :confused: :confused:

 

Du bør oppsøke hjelp.

Og jeg sier ikke det for å være slem. Jeg sier det fra bunnen av mitt hjerte.

Du trenger virkelig det, slik at du får bukt med disse tvangs- og konspirasjonstankene.

Hvis de ikke allerede har ødelagt livet dit til nå, så kommer de til å gjøre det.

Endret av JTHammer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

:confused: :confused: :confused:

 

Du bør oppsøke hjelp.

Og jeg sier ikke det for å være slem. Jeg sier det fra bunnen av mitt hjerte.

Du trenger virkelig det, slik at du får bukt med disse tvangs- og konspirasjonstankene.

Hvis de ikke allerede har ødelagt livet dit til nå, så kommer det til å gjøre det.

Jeg vil vel si at når man ikke kan gå på butikken uten at man mistenker folk for å være samfunnsfiender fordi kroppsfasongen er "feil", og man tror folk ser på en som en samfunnsfiende fordi du ikke liker måten de ser på armen (!) din, da har man allerede bikket over i et solid forringet dagligliv hvor paranoia sitter i førersetet. Endret av fokkeslasken
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man har altså bedt meg om å dokumentere med et bilde...

 

Dette er hundehviskeren Cesar Millan - til venstre foreldrene hans og til høyre ham med sønnene. Sønnen til høyre har både underkroppen og ansiktet til en kvinne.

 

cesar-millan-parents-kids.jpg

 

I tillegg gjør de V-tegn over en lav sko. Det er muligens for seier, men kan også representere et menneske med to poler, en transgender person. Det samme tegnet brukes i en kjempestor figur, som symbolet i The Voice.

Lenke til kommentar

Man har altså bedt meg om å dokumentere med et bilde...

 

Dette er hundehviskeren Cesar Millan - til venstre foreldrene hans og til høyre ham med sønnene. Sønnen til høyre har både underkroppen og ansiktet til en kvinne.

 

Gi oss en troverdig kilde som beskriver kriteriene du bruker hvor det utelukkes at en mann kan ha det ansiktet eller den underkroppen .

 

I tillegg gjør de V-tegn over en lav sko. Det er muligens for seier, men kan også representere et menneske med to poler, en transgender person. Det samme tegnet brukes i en kjempestor figur, som symbolet i The Voice.

Jeg har også gitt V-tegnet flere ganger i mitt liv. Gjør det meg til transgender?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man har altså bedt meg om å dokumentere med et bilde...

 

Dette er hundehviskeren Cesar Millan - til venstre foreldrene hans og til høyre ham med sønnene. Sønnen til høyre har både underkroppen og ansiktet til en kvinne.

 

cesar-millan-parents-kids.jpg

 

I tillegg gjør de V-tegn over en lav sko. Det er muligens for seier, men kan også representere et menneske med to poler, en transgender person. Det samme tegnet brukes i en kjempestor figur, som symbolet i The Voice.

Ja, du ble bedt om et bilde men da et bilde som viser bekkensforskjellen som gjør forskjellen på mann og kvinne. Ingen slik forskjell er synlig på bildet.

Din påstand så langt holder bare vann dersom menn ikke kan ha store romper. Er det virkelig din påstand? Hvis ikke må du kunne vise til forskjell i bekkenfasong. Noe som er nær på umulig dersom en person har et par kilo ekstra eller klær på bildet.

Det du nå gjorde med det bildet var kun å påpeke at du syntes rompa er for stor for resten av kroppen. Eller, du kan forklare hva i bildet som gjør at du kan bestemme bekkensfasongen. Du vet - slik du ble bedt om fra begynnelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...