Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags ATVer er registrert for 2 personer?


Anbefalte innlegg

Hva slags ATVer er registrert for 2 personer? Jeg bryr meg ikke om engangspris på ATV, hastighet eller noe sånt. Trenger bare en ATV som kan brukes av 16 ÅRINGER, er DRIVSTOFFEFFEKTIV og KAN HA PASSASJER. Alt annet er urelevant for meg. Jeg vet om SMC Mistral 50cc, men det er visst ikke så drivstoffeffektiv.

 

For guds skyld! Ikke diskuter hvorfor jeg skal ha det jeg vil ha. Jeg spør om hjelp, ikke debatt.

Endret av Super Shrek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En høyere engangspris vil jo ofte utgjøre mer kroner enn noe mer forbruk av drivstoff?

Ja, men jeg liker å ha kontroll over pengene. Tenk hvis jeg skal på jobb, også har jeg ikke de cirka 14 kronene for en liter, men alt jeg har er bare 10 kroner. Da hadde det vært fint med drivstoffeffektivitet. Endret av Super Shrek
Lenke til kommentar

 

En høyere engangspris vil jo ofte utgjøre mer kroner enn noe mer forbruk av drivstoff?

Ja, men jeg liker å ha kontroll over pengene. Tenk hvis jeg skal på jobb, også har jeg ikke de cirka 14 kronene for en liter, men alt jeg har er bare 10 kroner. Da hadde det vært fint med drivstoffeffektivitet.

 

Hvis du mangler fire kroner for å fylle en liter drivstoff, kan jeg umulig forestilleg meg at du er en som "liker å ha kontroll over pengene".

 

Tror en tråsykkel passer for deg.

Lenke til kommentar

 

 

En høyere engangspris vil jo ofte utgjøre mer kroner enn noe mer forbruk av drivstoff?

Ja, men jeg liker å ha kontroll over pengene. Tenk hvis jeg skal på jobb, også har jeg ikke de cirka 14 kronene for en liter, men alt jeg har er bare 10 kroner. Da hadde det vært fint med drivstoffeffektivitet.

Hvis du mangler fire kroner for å fylle en liter drivstoff, kan jeg umulig forestilleg meg at du er en som "liker å ha kontroll over pengene".

 

Tror en tråsykkel passer for deg.

Kan lett skje at jeg mangler 4 kroner hvis jeg ikke rekker jobben ?
Lenke til kommentar

 

Jeg vet om SMC Mistral 50cc, men det er visst ikke så drivstoffeffektiv.

Alle originale motorer til mopeder bruker lite drivstoff. Skjønner ikke problemet.
Men det er vel annerledes motorer? Noen som bruker lite og andre som bruker mye Endret av Super Shrek
Lenke til kommentar

 

Ja da går du for Mistral. Det er 2-taktsmotor, så drivstoff vil de uansett bruke. Skal du ha ATV MÅ du ha 2-takt, ellers blir den helt daukjørt.

Oja. Takk for svar. Da velger jeg den

 

Er jo den ATV-mopeden det selges mest av har jeg forstått. Så du gjør ingen feil.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...