Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

51 kg og daten min sa jeg var tung


Anbefalte innlegg

Jeg er 1.60 cm høy og veier 51 kg. Han jeg har vært litt med de siste måndene drev å tulla med meg og ertet meg og tok tak i meg og løfta meg opp etter veggen. Så spurte jeg han om vi skulle prøve ha sex i den stillinga der en gang og da sa han: vet ikke jeg syns du blir litt for tung. Så satte han meg ned. Jeg spurte han da om han syns jeg var feit og da sa han nei men blir litt for tungt. Trodde han tulla og ville han skulle løfte meg igjen men da sa han at han ikke greide det?? Følte meg skikkelig lubben av den kommentaren og har følt meg lubben i flere dager nå.

Sjøl er han 1.93 cm høy og ganske mye muskler jeg ble såret og sitter nå med en følelse av at jeg må gå ned noen kilo. Men har aldri tenkt over at jeg er tung og eksene mine har alltid løftet meg lett som bare det og kalt meg lita å nett. Er 51 kg tungt å løfte for en gutt? Kanskje han sa det på en litt dum måte og ikke mente det sånn men han virka alvorlig. 



Anonymous poster hash: 7f9ad...d53
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men du må ikke ta alt så alvorlig. Men å stå å ha sex oppover en vegg, mens man holder en dame og peise på - blir fort tungt. Men alt er relativt. Slapp av litt.

 

Men altså: Om typen på 193 ikke kan bicepscurle 51kilo, så bør du vel heller kontré å si at han bør komme seg til gymmet å løfte litt om han syns du er "tung".

Endret av Djevelsk Faen
Lenke til kommentar

 

Jeg er 1.60 cm høy og veier 51 kg. Han jeg har vært litt med de siste måndene drev å tulla med meg og ertet meg og tok tak i meg og løfta meg opp etter veggen. Så spurte jeg han om vi skulle prøve ha sex i den stillinga der en gang og da sa han: vet ikke jeg syns du blir litt for tung. Så satte han meg ned. Jeg spurte han da om han syns jeg var feit og da sa han nei men blir litt for tungt. Trodde han tulla og ville han skulle løfte meg igjen men da sa han at han ikke greide det?? Følte meg skikkelig lubben av den kommentaren og har følt meg lubben i flere dager nå.

Sjøl er han 1.93 cm høy og ganske mye muskler jeg ble såret og sitter nå med en følelse av at jeg må gå ned noen kilo. Men har aldri tenkt over at jeg er tung og eksene mine har alltid løftet meg lett som bare det og kalt meg lita å nett. Er 51 kg tungt å løfte for en gutt? Kanskje han sa det på en litt dum måte og ikke mente det sånn men han virka alvorlig. 

 

Anonymous poster hash: 7f9ad...d53

 

Vekta di er helt normal for din høyde; ingenting i veien med deg der! Men det kan jo være at han brukte vekt som en unnskyldning for at han ikke har lyst til å ha sex oppetter veggen? Er jo ikke alle som vil ha akrobatisk sex. Og selv om et gjennomsnittlig samleie ikke vare så veldig lenge, så kan du jo prøve selv; løft noe som veier halvparten så mye som deg selv og hold det oppetter veggen i sju minutter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk!! Jeg også tenkte det samme. Utrulig dårlig gjort å si at det er jeg som er problemet når han egentlig er svak sjøl. Han står å flekser muskler på bilder på instagram og så sier han til meg at jeg er for tung. Til du som sa at jeg skal slutte å være snerpete; jeg var aldeles ikke snerpete. Jeg spurte om jeg var for tung noe han bekrefta. Lov å bli litt lei seg da. Jeg skulle ha kneet han 51 ganger i ballene skulle jeg. Vi får se om jeg orker å treffe han noe mer.



Anonymous poster hash: 7f9ad...d53
Lenke til kommentar

Utrulig dårlig gjort å si at det er jeg som er problemet når han egentlig er svak sjøl.

da sa han: vet ikke jeg syns du blir litt for tung. Så satte han meg ned. Jeg spurte han da om han syns jeg var feit og da sa han nei men blir litt for tungt. Sjøl er han 1.93 cm høy og ganske mye muskler

 

Sa han at du var problemet eller at han syntes du var litt tung, altså at han ikke klarte vekta? Sa han at han klarte fint å løfte X kilo, men at du var for feit og tung til å løfte?

 

Ta deg sammen. Jeg klarer fint å løfte 51 kilo, men det er ikke noe jeg har spesiellt lyst til å gjøre. Jeg er passe svak vil jeg si. Hva har høyden hans å si?

 

Jeg har prøvd "veggsex" med x'en som hadde omtrent lik vekt som deg og det var bare rælete selv om det ikke var det tyngste jeg kunne løftet opp etter en vegg.

 

Virker sikkert krass nå, men damer er altfor opptatt av vekta si for tiden. Det er rett og slett usunnt å være så hysterisk når det kommer til vekt :)

Lenke til kommentar

C-B alert!

 

kneet han i ballene? altså risikert å ødelegge hans evne til å reproudsere og sannsynligvis ødelagt livet hans? det du skulle gjort? fordi han sa det var tungt å skulle knulle deg opp etter veggen? kanskje han egentlig bare ikke har spesielt lyst til å knulle deg opp etter veggen?

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

 

Jeg er 1.60 cm høy og veier 51 kg. Han jeg har vært litt med de siste måndene drev å tulla med meg og ertet meg og tok tak i meg og løfta meg opp etter veggen. Så spurte jeg han om vi skulle prøve ha sex i den stillinga der en gang og da sa han: vet ikke jeg syns du blir litt for tung. Så satte han meg ned. Jeg spurte han da om han syns jeg var feit og da sa han nei men blir litt for tungt. Trodde han tulla og ville han skulle løfte meg igjen men da sa han at han ikke greide det?? Følte meg skikkelig lubben av den kommentaren og har følt meg lubben i flere dager nå.

 

Sjøl er han 1.93 cm høy og ganske mye muskler jeg ble såret og sitter nå med en følelse av at jeg må gå ned noen kilo. Men har aldri tenkt over at jeg er tung og eksene mine har alltid løftet meg lett som bare det og kalt meg lita å nett. Er 51 kg tungt å løfte for en gutt? Kanskje han sa det på en litt dum måte og ikke mente det sånn men han virka alvorlig. 

 

 

Takk!! Jeg også tenkte det samme. Utrulig dårlig gjort å si at det er jeg som er problemet når han egentlig er svak sjøl. Han står å flekser muskler på bilder på instagram og så sier han til meg at jeg er for tung. Til du som sa at jeg skal slutte å være snerpete; jeg var aldeles ikke snerpete. Jeg spurte om jeg var for tung noe han bekrefta. Lov å bli litt lei seg da. Jeg skulle ha kneet han 51 ganger i ballene skulle jeg. Vi får se om jeg orker å treffe han noe mer.

 

No må du bestemme deg. Sa han at du var for tung, utan noko kontekst, eller sa han at det du vart for tung til å ha sex oppover veggen? At du er for tung til å ha veggsex er ikkje det same som at han meiner du er tung.

 

Ta deg ein bolle. Eller berre spør han. Det er nok lettare enn å spørje eit dusin forumbrukarar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik det ser ut for meg, oppfører TS seg som en karikatur av den stereotypiske kvinneguiden-brukeren.

50 kilo er mye å løfte, selv når man løfter det skikkelig. Et "oppetter veggen"-løft er langt ifra skikkelig løft, og da blir det fort veldig tungt. At TS blir fornærmet over dette burde være et rødt flagg for typen.

Jeg tipper typen til TS veier omtrent 100 kilo. Så TS kan jo finne noe som veier 25 kilo og som syter om du holder det feil, og prøve å humpe det oppetter veggen. Lykke til.

Lenke til kommentar

Tips; baderoms handlist funker fint til dette. Løft deg så du sitter med lårene på armene hans så holder han i handlista så blir du hengene oppetter veggen med beina til værs og fullstendig blottlagt slik at han kan deise på uten å bli sliten, selv OM det skulle være slik at du er ei dundre på 50 kilo.

 

Bare pass på at lista er skrudd skikkelig fast! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...