Gå til innhold

Finnes det noen som spiser hos Peppes


Maxopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge folk ikke er kresne, og så lenge det ikke finnes stort med konkurrenter, så vil Peppes fortsette med å tjene penger. De aller fleste gir faen i personvernet, og det er nok bare et fåtall av brukerne her på forumet som i det hele tatt bryr seg.

 

Personlig mener jeg at slik type overvåkning av det offentlige rom burde være straffbart. De biometriske parametrene kan være basis for en unik identifikator, altså en slags checksum, for så å spore individer rundt i forskjellige butikker m.m. Eneste grunn at ProntoTV pr idag ikke gjør dette, er for at de ikke har teknologien til det, enda.

 

I og med at det ikke er mulighet for en opt-out, slik som man i utgangspunktet kan med annen reklame via registret hos Brreg, så er dette en utvikling som må følges med argusøyne.

Endret av LUPLT0RU
Lenke til kommentar

Det var da en merkelig sak ^^ Artikkelen har ingenting med utsagnet ditt å gjøre ^^ 

 

Men likevel er jeg enig med deg. Det er ingen videre bra pizza. Må slite av bunnen med tennene som om det var en skosåle. Lite til middels mengde fyll og ost. Tomatsausen er tynn, vannete og smakløs. Og prisen er veldig høy.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Bestilller peppes en gang i blant her. God pizza, men bedre med hjemlaget :)

Alt er bedre hjemmelaget, men Peppes har en plass i mitt hjerte.

I fjern fortid spilte jeg bowling, ved Solli plass. Klart jeg spiste pizza hos Peppe.

 

Til Peppes West end" gikk man ikke bare for pizza, men for ambience, som franskmenn kaller det

 

Etter 8 år i Napoli, så er det kun "han derre der på Grynerløkka" - husker aldri hva stedet heter, men vet hvor det ligger, som serverer pizza i Oslo.

 

Han og "hjemme hos oss".

Lenke til kommentar

Med tanke på dei mengder Grandiosa som blir kjøpt i Norge så er det vel ikkje noko overrasking at Peppes, McDonald's, Burger King osv. går godt?

 

Pizzaen er heilt OK som mat på farten, men prisen er alt for høg. Du får knallgod pizza til bortimot same pris om du går til gode restaurantar.

Lenke til kommentar

Spiste en peppes her om dagen. Første peppes på mange år.

Pizzan var meget god den, så det varierer nok fra resturant til resturant.

Dét er enda et svakhetstegn, merkevarens stabilitet har mye å si for ryktet. Man forventer å få det samme produktet i den samme kjeden, verden over, gjør man ikke?

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

 

Bestilller peppes en gang i blant her. God pizza, men bedre med hjemlaget :)

Alt er bedre hjemmelaget, men Peppes har en plass i mitt hjerte.

I fjern fortid spilte jeg bowling, ved Solli plass. Klart jeg spiste pizza hos Peppe.

 

Til Peppes West end" gikk man ikke bare for pizza, men for ambience, som franskmenn kaller det

 

Etter 8 år i Napoli, så er det kun "han derre der på Grynerløkka" - husker aldri hva stedet heter, men vet hvor det ligger, som serverer pizza i Oslo.

 

Han og "hjemme hos oss".

 

Villa Paradiso?

Lenke til kommentar

 

 

Bestilller peppes en gang i blant her. God pizza, men bedre med hjemlaget :)

Alt er bedre hjemmelaget, men Peppes har en plass i mitt hjerte.

I fjern fortid spilte jeg bowling, ved Solli plass. Klart jeg spiste pizza hos Peppe.

 

Til Peppes West end" gikk man ikke bare for pizza, men for ambience, som franskmenn kaller det

 

Etter 8 år i Napoli, så er det kun "han derre der på Grynerløkka" - husker aldri hva stedet heter, men vet hvor det ligger, som serverer pizza i Oslo.

 

Han og "hjemme hos oss".

 

Villa Paradiso?

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...