Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Som sagt før;

Dårlig hardware ødelegger gode spill

 

Du har så jævla rett! 

 

Jeg opplever dette spesielt i BF1, der er det så og si uspillbar med mindre jeg legger til RenderDevice.RenderAheadLimit 1  og gstrender.thread.maxprocessorcount 4. Selv da hjelper det lite, og jeg spiller seriøst på low.. 

 

Har vurdert å oppgradere min i5, men akkurat nå som jeg mast jobben min nettopp så ser jeg ikke på det som et alternativ. 

Lenke til kommentar

Hater Mirimar! Skal det være så jævlig vanskelig å adde map selection?

 

Du er ikke den eneste som er lei av å bruke tid på å hoppe ut av køen og håpe på at neste kø er riktig kart :D

 

EDIT: Er enig i at Mirimar er kjedelig. Har store forhåning til jungelkartet.

Endret av KSira
Lenke til kommentar

 

 

Hater Mirimar! Skal det være så jævlig vanskelig å adde map selection?

 

Hvorfor? Hvorfor hater du det?

 

 

Er for massivt, for mye fjell og terreng. Mape suger beinhardt.  

 

 

For massivt? Det er da vitterlig akkurat like stort som Erangel. Det er bare at måten mappet er på får det til å FØLES større ut.

Så du vil egentlig bare ha et mindre map? Akkurat som det nye som kommer?

 

Jeg foretrekker det nye mapet over det gamle, både fordi jeg liker hvordan mapet er og fordi loot generelt er bedre uansett hvor du lander.

En pistol og en Win94. Da kommer du et stykke.

Gamle mappet er bare hagle på hagle på hagle. Møter du en som har en UMP9 eller AR på litt avstand så kan du bare gi opp.

Win94 på Miramar løser det problemet, gir deg en sjanse.

Lenke til kommentar

Javel, så fint for deg da. Syns fortsatt Mirimar er et jævlig drittmap og for massivt. 

 

Jeg liker variasjon i hvert fall. Kjedelig å kun spille et map. Men for all del, om de hadde tatt at det som er eksklusivt for Miramar og heller puttet det på Erangel i stedet for nytt map, ja det hadde kanskje vært variasjon nok.

 

Den beste bilen i spillet er jo f.eks kun på Miramar, nemlig pick-upen/offroaderen.

Den vanlige bilen på Erangel f.eks er jo regelrett skrot og kunne like gjerne vært erstattet med den.

 

Men ut i fra hva folk sier, så burde vel spillet bare holdt seg til det ene mappet. Så hadde ingen klaget.

Nå kommer de med enda et nytt og så vil folk bare klage på det også.

Et map, så hadde de sluppet å ha map selector. Easy, peasy!

Lenke til kommentar

Det er mer stabilt for meg etter den lille nedlastingen. Mye mindre hakking. Jeg er like shait fortsatt

hehe ja de valgte å fjerne anticheaten som kom for par dager siden blei litt for mye klager..

 

Dette er en av mange vids Whacky har laget som kan være til hjelp, han har mye bra how to/info guides

Lenke til kommentar

 

Det er mer stabilt for meg etter den lille nedlastingen. Mye mindre hakking. Jeg er like shait fortsatt

hehe ja de valgte å fjerne anticheaten som kom for par dager siden blei litt for mye klager..

 

Dette er en av mange vids Whacky har laget som kan være til hjelp, han har mye bra how to/info guides

 

 

Prøvde meg på en lignende variant av det i videoen, nemlig shift og space, i og med at tommelen alltid ligger plassert der. Hopp og sprint endret jeg til knapper på musen. Etter noen runder så fungerte det, men endte allikevel opp med å gå tilbake til det gamle oppsettet da det føltes unaturlig å ikke ha sprint/hopp på default keys.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har det til standard Q og E, da jeg er vane med å klikke på 2 knapper samtidig med en finger. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...