Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har også en del å si hvilken squad du kommer i. Squadene jeg havner i som absolutt skal til de verste hotspotene, overlever slett ikke spesielt lenge som regel. Pecado er en skitplass å bestandig komme til.

Synes du det? Er jo på sånne steder det er gøy.

Lenke til kommentar

 

Hva faen? Hvordan kan du ha 9 wins i solo, men bare 18 topp 10 plasseringer?

Har 3 wins bare jeg, men til gjengjeld 46 topp 10 plasseringer på 92 matcher.

 

En detter så fort i rank når en kommer så høyt. Var ranket som #55 når jeg ga meg i går etter 2 wins og 5 topp 10 plasseringer på 9 matcher.

Akkurat nå er jeg #81 uten å ha spilt siden i går.

 

Ser for øvrig at det er FPP du spiller, vet ikke om det har noe å si. Spiller selv bare TPP.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

 

Hva faen? Hvordan kan du ha 9 wins i solo, men bare 18 topp 10 plasseringer?

Har 3 wins bare jeg, men til gjengjeld 46 topp 10 plasseringer på 92 matcher.

 

En detter så fort i rank når en kommer så høyt. Var ranket som #55 når jeg ga meg i går etter 2 wins og 5 topp 10 plasseringer på 9 matcher.

Akkurat nå er jeg #81 uten å ha spilt siden i går.

 

Ser for øvrig at det er FPP du spiller, vet ikke om det har noe å si. Spiller selv bare TPP.

 

 

Det har jeg dessverre ikke noe godt svar på..  :lol: Spilt 4 solo FPP matcher i dag som endte opp med 1 win og en top 10 plassering.

Men ja, man faller fort på stigen når det begynner å gå dårlig, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Selvsagt et pluss med top 100 plassering.

 

Har prøvd litt TPP i det siste, men synes ikke noe om at man kan se rundt hjørner osv. Kjører av og til TPP som litt oppvarming. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Foretrekker vanligvis 1st person view i skytespill, men det føles så klønete ut i PUBG.

Det blir kanskje sånn når spillet er laget for 3rd person?

 

I PUBG så virker det som de har plassert kamera i mage høyde istedenfor hode.

Og egentlig er vel kameraet plassert over hodet i FPP, bare for å poengtere hvor feilskalert spillet er.

 

Reagerte på det selv når FPP ble gjort tilgjengelig, men gikk max. en uke før det ikke brydde meg noe mer.

Mao. du blir vane med det. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg spiller TPP fordi jeg er lei FPS spill. Selv om måten jeg spiller på sikkert hadde vært hakket bedre i FPP enn TPP.

 

Men velger heller å se på det som en utfordring å drepe noen som ser mer i TPP. :p

 

Så hvem er noob egentlig? Personen som spiller TPP og ser mer eller personen som ikke klarer å drepe vedkommende som spiller TPP og ser mer? Just saying.. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...