Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om den nye oppdateringen? Noen problemer så langt?

 

De "nye" siktene var noe uvant til å begynne med i hvertfall.

 

Nye sikter? På hva da? 4x og 8x Scopes?

 

Ellers så liker jeg den. Ambient lyden og fly lyden er ikke like overdøvende som før. Fly lyden er også mer realistisk. Så liker det.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om den nye oppdateringen? Noen problemer så langt?

 

De "nye" siktene var noe uvant til å begynne med i hvertfall.

2scopen er blitt fin den men er vanskelig å bytte til den vekk fra holo... synes holo zoom er mektig

 

Ellers så er det blitt digg med mer stillhelt ikke så mye omgivelsesstøy/ambient lyd fra verden. Slippe å ta parachute damage ved landing er også kjempegreit. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke direkte irriterte meg over omgivelsestøyen, men at den når er kraftig redusert, gjør jo at enn lettere hører andres fotskritt på et lavere lydnivå.
Som igjen fører til at man slipper å få tinitus hver gang du er i nærheten av en red zone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo ping-based matchmaking nå, nivå på spiller har lite til ingenting å si, slik som det alltid har gjort.

Jeg venter gjerne litt lenger i kø, for en mer stabil opplevelse av serverne. 

Lenke til kommentar

Matchmaking burde bare vært random. Hører ikke hjemme i et BR at man skal ha Skilled matchmaking. Legg heller til en ranked season eller noe lignende

Det ville vært dumt om det var random, da ville jeg fått generelt mer kills, drept nubs... hadde vel ført til at en del hadde sluttet etter å bli eid hele tiden/nesten ikke får kills. Godt eksempel er min bror, han er utrolig dårlig, ala ca 0.3 i KD han vant solo her om dagen- med hele 10 kills jeg syntes det var litt merkelig siden han generelt sett får lite kills, sjekket rank/stats på de han hadde drept og viste seg at 4 av de hadde mindre enn 0,2 i kd, 4 av de med 0,5 ca og 2 siste på 0.8  for han var dette helt magisk og god opplevelse  fordi han blir matchet med andre nubs...

Uansett burde det vært lagt til en form for rank greier slik at man får bedre games, her forklarer break det simpelt.. : https://clips.twitch.tv/EmpathicGracefulSparrowNotLikeThis

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det fungerer greit slik det er i dag jeg. Fremdeles en utfordring å nå top 10, evt. chicken dinner.

Men føler ihvertfall at jeg blir bedre. Både på å ta ut andre spillere, avgjørelser og lærdom av tabbene jeg gjør underveis.

 

Noe jeg har vært dårlig på er å ta over hus uten å være forsiktig dersom jeg ikke hører steps. I mange tilfeller så står andre spillere helt i ro til jeg rusher opp trappa/inn døra. Camping er vel det rette ordet..

Lenke til kommentar

 

Matchmaking burde bare vært random. Hører ikke hjemme i et BR at man skal ha Skilled matchmaking. Legg heller til en ranked season eller noe lignende

Det ville vært dumt om det var random, da ville jeg fått generelt mer kills, drept nubs... hadde vel ført til at en del hadde sluttet etter å bli eid hele tiden/nesten ikke får kills. Godt eksempel er min bror, han er utrolig dårlig, ala ca 0.3 i KD han vant solo her om dagen- med hele 10 kills jeg syntes det var litt merkelig siden han generelt sett får lite kills, sjekket rank/stats på de han hadde drept og viste seg at 4 av de hadde mindre enn 0,2 i kd, 4 av de med 0,5 ca og 2 siste på 0.8 for han var dette helt magisk og god opplevelse fordi han blir matchet med andre nubs...

Uansett burde det vært lagt til en form for rank greier slik at man får bedre games, her forklarer break det simpelt.. : https://clips.twitch.tv/EmpathicGracefulSparrowNotLikeThis

KD er faktisk den dårligste måten å balansere noe rundt i slike spill som PUBG. For KD har lite å si. Hjelper lite om du har drept 5-6 stykker om du likevel blir #40.

Du kan bli topp 10 uten å drepe en eneste person. Og du kan strengt talt vinne bare ved å drepe 1.

Lenke til kommentar

Synes det fungerer greit slik det er i dag jeg. Fremdeles en utfordring å nå top 10, evt. chicken dinner.

Men føler ihvertfall at jeg blir bedre. Både på å ta ut andre spillere, avgjørelser og lærdom av tabbene jeg gjør underveis.

 

Noe jeg har vært dårlig på er å ta over hus uten å være forsiktig dersom jeg ikke hører steps. I mange tilfeller så står andre spillere helt i ro til jeg rusher opp trappa/inn døra. Camping er vel det rette ordet..

Samme her, føler jeg blir bedre og bedre. :)

 

Når det gjelder å rushe hus, så er det ikke verre enn å lære seg hva slags hus det er bare ved å se det utenfor. Som regel er det bare et par forskjellige steder en kan sitte mens en fortsatt har overtaket.

Lenke til kommentar

 

 

Matchmaking burde bare vært random. Hører ikke hjemme i et BR at man skal ha Skilled matchmaking. Legg heller til en ranked season eller noe lignende

Det ville vært dumt om det var random, da ville jeg fått generelt mer kills, drept nubs... hadde vel ført til at en del hadde sluttet etter å bli eid hele tiden/nesten ikke får kills. Godt eksempel er min bror, han er utrolig dårlig, ala ca 0.3 i KD han vant solo her om dagen- med hele 10 kills jeg syntes det var litt merkelig siden han generelt sett får lite kills, sjekket rank/stats på de han hadde drept og viste seg at 4 av de hadde mindre enn 0,2 i kd, 4 av de med 0,5 ca og 2 siste på 0.8 for han var dette helt magisk og god opplevelse fordi han blir matchet med andre nubs...

Uansett burde det vært lagt til en form for rank greier slik at man får bedre games, her forklarer break det simpelt.. : https://clips.twitch.tv/EmpathicGracefulSparrowNotLikeThis

KD er faktisk den dårligste måten å balansere noe rundt i slike spill som PUBG. For KD har lite å si. Hjelper lite om du har drept 5-6 stykker om du likevel blir #40.

Du kan bli topp 10 uten å drepe en eneste person. Og du kan strengt talt vinne bare ved å drepe 1.

 

 

Wins bør telle mest, fordi det er det som teller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...