Gå til innhold

Det er slutt på Nintendo Classic Mini i Norge likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode nyheter for de som selger til blodpris på finn.no

 

Uansett, la 80tall vær 80tall, nostalgi er vel og bra men hvem gidder å sitte å spille mario likevel. Blir som c64, det er gøy å tenke tilbake på men fy søren så kjedelig å spille når man spiller emulator på pc.

 

Faktisk litt enig, snes og amiga holder seg ok, c64 og nes er ofte ikke så gøy i dag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan nesten høres ut som det er en konflikt i et distribusjons ledd en plass? Eller at Nintendo har fått en fiks ide.. Ikke godt å si. Jeg er bare glad at jeg fikk sikret meg en vi Elkjøp som fikk inn 1000 maskiner med levering i starten av April. Alle borte nå...

Får håpe jeg er heldig der, fikk besilt fra Elkjøp for noen dager siden, og ikke fått noe tilbakemelding at jeg ikke får den, så da er jeg kanskje blant de heldige 1000. Ser de har fjernet den fra sidene side, så de stoppet forhåpentligvis når de nådde 1000 bestilte.

 

EDIT: Fikk min avbestilt av CDON, men fikk 2 rabatter av dem som plaster på såret, 50,- på en bestilling, og 25% på ett spill neste gang jeg bestiller det.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

 

Får håpe jeg er heldig der, fikk besilt fra Elkjøp for noen dager siden, og ikke fått noe tilbakemelding at jeg ikke får den, så da er jeg kanskje blant de heldige 1000. Ser de har fjernet den fra sidene side, så de stoppet forhåpentligvis når de nådde 1000 bestilte.

 

EDIT: Fikk min avbestilt av CDON, men fikk 2 rabatter av dem som plaster på såret, 50,- på en bestilling, og 25% på ett spill neste gang jeg bestiller det.

 

 

Ta å sjekk med Elkjøp? Jeg fikk en SMS faktisk om at leveringen var flyttet til 1 april. Noe som stemmer bra med meldingen dem skrev på Facebook ang dem 1000 maskinene. Tenker slik at du ikke går å venter på noe som ikke kommer...

 

Men det var jo ikke dårlig av CDON da. Dem fleste sier jo bare beklager og that's it. Noe som er jo greit da det er utenfor deres kontroll. Men alltid fint med et lite plaster på såret... :) CDON har jo tilbud på endel spill nå så kanskje lurt å slå til nå? 

Lenke til kommentar

 

Er ikke mange her som lærte av heksebrenningen fra forrige gang.

Vent da for guds skyld på en forklaring fra Nintendo før dere brenner av.

 

Hva er det egentlig du tenker vil lærte fra forrige omgang? Det er stort sett bare tre muligheter er

 

1. Nintendo er amatørmessige når det kommer til å få ut produkt.

2. De som uttaler seg på nintendos vegne lyver

3. De gjør det med vilje.

 

AtW

Fortsatt, du har ikke peiling på den egentlige grunnen. Jeg forsvarer ikke Nintendo, men det er en fryktelig uting å anta ditt og datt før man vet hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er ikke mange her som lærte av heksebrenningen fra forrige gang.

Vent da for guds skyld på en forklaring fra Nintendo før dere brenner av.

 

Hva er det egentlig du tenker vil lærte fra forrige omgang? Det er stort sett bare tre muligheter er

 

1. Nintendo er amatørmessige når det kommer til å få ut produkt.

2. De som uttaler seg på nintendos vegne lyver

3. De gjør det med vilje.

 

AtW

Fortsatt, du har ikke peiling på den egentlige grunnen. Jeg forsvarer ikke Nintendo, men det er en fryktelig uting å anta ditt og datt før man vet hva som skjer.

 

 

Nei, det er det ikke, enn så lenge at man er klar på at det er antakelser, sikker informasjon vil vi antakelig aldri få i denne saken.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Får håpe jeg er heldig der, fikk besilt fra Elkjøp for noen dager siden, og ikke fått noe tilbakemelding at jeg ikke får den, så da er jeg kanskje blant de heldige 1000. Ser de har fjernet den fra sidene side, så de stoppet forhåpentligvis når de nådde 1000 bestilte.

 

EDIT: Fikk min avbestilt av CDON, men fikk 2 rabatter av dem som plaster på såret, 50,- på en bestilling, og 25% på ett spill neste gang jeg bestiller det.

 

 

Ta å sjekk med Elkjøp? Jeg fikk en SMS faktisk om at leveringen var flyttet til 1 april. Noe som stemmer bra med meldingen dem skrev på Facebook ang dem 1000 maskinene. Tenker slik at du ikke går å venter på noe som ikke kommer...

 

Men det var jo ikke dårlig av CDON da. Dem fleste sier jo bare beklager og that's it. Noe som er jo greit da det er utenfor deres kontroll. Men alltid fint med et lite plaster på såret... :) CDON har jo tilbud på endel spill nå så kanskje lurt å slå til nå? 

 

 

Kommern så kommern, overlever hvis den ikke kommer også, har jo mer enn nok av gadgets som blir brukt litt for lite.

 

Må jo også finne ett spill jeg har lyst på :D, men ikke noe problem å få brukt rabattene, de varer som regel 3 måneder, og det er som regel CDON jeg handler i fra i Norge. De er alltid greie å ha med å gjøre de veldig få gangene det har vært noe. De er litt som Elkjøp, komplett og Amazon. De er for store til at de gidder å krangle om småpenger slik jeg opplever dem.

Lenke til kommentar

Håper vi får en forklaring på dette siden det bare høres rart ut. Og dere paranoide konspirasjonsteorister burde vitkelig håpe på det og ;)

 

Angående spillene: jeg har en original NES og spiller på den ofte. Spill jeg ikke spillte når jeg var liten og. Dem er veldig gode i dag og. Utfprdringen er på plass sammen med gode atmosfærer.

Lenke til kommentar

takker for info`n og skal fra denne dag .. boikote og ikke minst snakke dritt om nitendo på alle forums + twiter og facebook også videre ... håper de kan finne den raskeste veien de peppern gror ... ufatlig uprofesjonelt og jeg håper at de vil gå konk ... jeg har venta på min classic mini i nesten 7 mld .. å jepp jeg har god grunn til å være forbanet ... men okei skal i allefall .. aldri bestille /kjøpe eller anbefalle noen et produkt i fra nitendo ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...