Gå til innhold

Når på døgnet dusjer du?


-Siberian-

Når på døgnet dusjer du?  

80 stemmer

  1. 1. Når på døgnet dusjer du?

    • Mellom kl. 06-07
      7
    • Mellom kl. 07-08
      15
    • Mellom kl. 08-09
      5
    • Mellom kl. 09-12
      2
    • Mellom kl. 12-15
      3
    • Mellom kl. 15-18
      4
    • Mellom kl. 18-21
      14
    • Mellom kl. 21-24
      26
    • Mellom kl. 24-06
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når straks jeg har våknet, altså typisk mellom kl 0400 og kl 0430. Finnes ikke noe deiligere enn enn litt småjodling i dusjen da (har bad rett inn fra rommet mitt og mors/fars hjemmekontor på motsatt side, så forstyrer bare fuglene utenfor), deretter tørke seg lett, pakke seg i XXL-håndkle som en annen romer og gå inn på rommet og sette meg i stolen sammen med en bok eller ved skrivepulten mens jeg venter på at kroppen skal bli helt tørr før jeg kler på meg, lager frokost og drar på skolen kl seks. 

Lenke til kommentar

Det er flere som dusjer om kvelden, enn om morgenen. Det er et overraskende resultat, synes jeg.

 

Ja, ville trodd flesteparten dusjet om morgenen.

 

Største ankepunktet jeg har mot å dusje om kvelden er håret - det skal jo helst være tørt før en legger seg. Så bruker man dusjhette eller setter man i gang med hårføner? Og nyvasket hår like før leggetid er vel stort sett en oppskrift på heller spesielle hårfrisyrer når man våkner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Før søvn og etter søvn. Og etter trening på treningsdager. Si midnatt, kl 8 og noen dager i uken midt på dagen også.

Du dusjer alt for mye. Det er ikke en mening, men en fakta.

Lenke til kommentar
Fordi jeg jobber som håndverker, først og fremst modernisere og oppussing baderom, er jeg ofte støvete. 

Jeg dusjer om morgen tidlig og ettermiddagen i hjemme, men av og til også på jobben.  På bygg. Er det OK, dusjing i leilighet til kunden min, eller ikke? Hva synes om dere? Jeg jobber i Praha.

Lenke til kommentar

 

Før søvn og etter søvn. Og etter trening på treningsdager. Si midnatt, kl 8 og noen dager i uken midt på dagen også.

Du dusjer alt for mye. Det er ikke en mening, men en fakta.

 

 

 

 

Før søvn og etter søvn. Og etter trening på treningsdager. Si midnatt, kl 8 og noen dager i uken midt på dagen også.

 

Er det noen spesiell tanke bak det å dusje såpass mye? Svetter mye om natten? 

 

 

 

 

Jepp. Pluss at alle mannfolkene i familien har ganske oljete hud. Lite rynker da, men ;) Jeg vet at jeg teknisk sett dusjer for mye, men huden min liker det. Hvis jeg ikke dusjer mye får jeg uren hud. Bruker sånn skrubb man bruker til å gjøre rent kjeler og gryter til å skrubbe huden også hvis det gir noen pekepinn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...