Gå til innhold

Mass Effect: Andromedas biletefrekvens er låst til 30 på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at proen klare 1080 60fps. Men dette er et typisk spill som egner seg altfor bra på PC. Tredjeperson shooter. Overlegent med mus.

 

Vil tru det kjem ein 1080p-versjon med høgare detaljnivå enn vanleg PS4, men dette skal visst vere 30 FPS òg. Ein kan jo håpe på at dei ombestemmer seg før release.

Lenke til kommentar

Er det seriøst så ille det da? Jeg liker gjerne å spille med stabil 60fps men nøkkelordet er jo stabil fps. Det var ikke som om spill var helt jævlig og uspillbart før i tida.

 

Nei, men så hadde jo heller ikke gamle spill (litt avhengig av alder), super-lav framerate heller, selv gamle doom har mer enn 30 FPS (dog ikke så mye mer), og spill som quake o.l. har mye mer.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det kjører stabilt skal jeg være fornøyd, selv om Titanfall 2 har minnet meg på hvor deilig 60FPS kan være.

 

Større nyheten er vel at det ikke er noe sesongpass for spillet. Lurer på om det sier noe om mengden DLC vi får? Uansett, mellom dette og Titanfall 2-modellen ser det ut som EA er et av de flinkeste selskapene når det gjelder å tilrettelegge for spilleren.

Lenke til kommentar

Det spørs nå om frameraten er låst til 30FPS og dermed ikke vil falle under dette selv når det skjer mye på skjermen. Det er nok heller snakk om at frameraten er begrenset til 30FPS.

Jeg kan heller ikke skjønne at dette skal være en nyhetssak, et AAA spill som kjører på 30FPS på konsoll er jo helt klart normen.

Endret av MistaPi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det kjører stabilt skal jeg være fornøyd, selv om Titanfall 2 har minnet meg på hvor deilig 60FPS kan være.

 

Større nyheten er vel at det ikke er noe sesongpass for spillet. Lurer på om det sier noe om mengden DLC vi får? Uansett, mellom dette og Titanfall 2-modellen ser det ut som EA er et av de flinkeste selskapene når det gjelder å tilrettelegge for spilleren.

 

Tror aldri Bioware har praktisert Season pass, selv om de har hatt noen stygge DLC situasjoner siden EA tok over. Spesielt da du måtte forhåndsbestille for å få visse companions per spill og slikt.

 

Til DA:I så var DLC ganske bra egentlig. Tre lange enspiller DLC og alt til multiplayer var gratis. Håper på det samme her.

Lenke til kommentar

Blir det artikler for alle spill som ikke vil kjøre i 60 fps på konsoll i tiden fremover? Isåfall får dere mye å gjøre... :D

 

1080p 30fps burde være et minimum på dagens konsoller. Får håpe dem klarer å holde stabile 30 fps. Siden PS4Pro klarer nesten native 4K så burde det være et valg for ulåst fps i 1080p. Men det spørs om dem gidder...

 

Selv skal jeg spille dette i native 4K i forhåpentligvis 45~60 fps på PC med en håndkontroller. Har ikke spilt dem andre og tror ikke jeg orker å gjøre det heller. For stor tidtrøyte.

Lenke til kommentar

Selv skal jeg spille dette i native 4K i forhåpentligvis 45~60 fps på PC med en håndkontroller. Har ikke spilt dem andre og tror ikke jeg orker å gjøre det heller. For stor tidtrøyte.

 

Hadde egentlig tenkt å spille den originale trilogien på PC, men ble skuffet av å ikke finne skikkelig kontroll-support den gang. Ser det er kommet en mod nå i senere tid som ser ut til å fikse problemet, men sånn skuffer meg :/ Endte opp med å spille på PS3 heller.

 

Bra de ser ut til å være mer imøtekommende for gamepad-entusiaster på PC nå!

Lenke til kommentar

 

Er det seriøst så ille det da? Jeg liker gjerne å spille med stabil 60fps men nøkkelordet er jo stabil fps. Det var ikke som om spill var helt jævlig og uspillbart før i tida.

 

Nei, men så hadde jo heller ikke gamle spill (litt avhengig av alder), super-lav framerate heller, selv gamle doom har mer enn 30 FPS (dog ikke så mye mer), og spill som quake o.l. har mye mer.

 

AtW

Sikker? Det var mange spill med mye lavere framerate enn hva vi ser i dag. Goldeneye lå f.eks. stabilt under 20. Sjekk testen fra Digital Foundry.

Lenke til kommentar

 

Han seier også at dei som følgjer tenesta Origin Access får tilgang til spelet i forkant av den offisielle sleppdatoen. 

 

Dette er noe forbanna tull! Jeg kommer til å kjøpe meg Origin Access for å få tilgang til spillet før så jeg er vel en del av problemet men jeg er like kraftig imot dette, ugh... Om spillet er ferdig nok til at de med origin access kan få spille det så er det vel ferdig nok til at alle andre og kunne få spilt det. Absolutt den verste praksisen som finnes, en kjip money grab uten noe respekt til spillerne. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...