Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er det urettferdig av meg å bli skuffa at hun ikke spurte om min mening før hun klipte seg, at hun ikke i det minste brydde seg hva jeg mente? Hun har alltid hatt halvlangt hår til midt på ryggen nesten, og jeg har alltid påpekt hvor sexy hun er med håret på en side, hestehale, og annet man trenger langt hår til. Og plutselig kommer hun hjem med hår klipt over skuldrene (altså kortere enn skuldrene) og jeg er helt paff. Jeg hater så kort hår... Hva gjør jeg nå?

 

Anonymous poster hash: 51982...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må selvfølgelig dumpe dama. Det er uaskeptabelt at hun prøver noe nytt og håret vil jo aldri vokse ut igjen...

 

Dama bør heller dumpe han. Stakkars dame som har en type som vil detaljregulere livet hennes. 

 

Til ts: Pleier du å bestemme hva hun skal ha på seg av klær også? Eller blir du sur dersom hun har på seg noe som ikke var fullt så sexy som noe hun har gått i tidligere?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hahaha! Jeg kjenner problemstillingen! Jeg elsker langt hår og synes svært få unge kvinne kler kort hår over skuldrene. Heldigvis blir det annerledes når følelser er involvert, og jeg tør banne på at du blir vant med det korte håret hennes. For ikke å snakke om at det vokser ut igjen! 

Lenke til kommentar

Å sammenlikne 50kg på stumpen og noen cm kortere hår er idiotisk. Tenner du ikke på henne mer pga. håret så er det noe rart. Har hatt damer som har gjort ting med utseendet jeg ikke liker, men har aldri merket at sexen har blitt dårligere. For meg så er kanskje følelser viktigere enn utseende....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Klart du kan bli skuffa men du venner deg til deg og det vokser ut igjen.

 

Om du KUN var sammen med håret hennes og resten av kroppen hennes ikke funker for deg så vil jeg påstå at dere begge to har et problem. Et veldig overfladisk forhold som uansett er dømt til å ryke.

Hvis en hårklipp er nok til at du får problemer med å tenne på henne vil du få kjempeproblemer når seriøse samlivsproblemer viser seg.

 

Jeg elsker også langt, langt hår.

Jenta mi har håret til rumpa og hun vet jeg digger det. Dersom hun ville klippet seg kort så hadde jeg selvfølgelig akseptert det men jeg hadde nok forventet at hun hadde spurt om min mening og jeg hadde kommentert på lik linje med at jeg holder skjegget som hun ønsker. Ikke for min del, nødvendigvis, men jeg liker å gå med den stilen som funker for henne.

 

Jeg synes forøvrig veldig kort hår kan være like sexy, men det avhenger veldig av ansiktsform og jeg klarer ikke å se det for meg på min. Kunne allikevel vært spennende å prøve ;)

Lenke til kommentar

Nå tenner alle på forskjellige ting, jeg synes og har alltid synes at slike små detaljer er viktigere enn å ha deilig kropp for eksempel. Og det har jeg alltid vært veldig klar på. Og det er ikke bare noen centimeter, det har gått fra sexy langt hår til en sånn hipstersveis, mangler jo bare kuring i nesa...

 

Anonymous poster hash: 51982...370

Lenke til kommentar

Jeg får ta på meg rollen som djevelens advokat jeg da: jeg hadde blitt enormt skuffet. Kort hår er ekstremt turn-off. Hadde selvsagt ikke dumpet henne, men hadde sagt klart og tydelig i fra at hun var stygg på håret, og at jeg håper hun gror det ut igjen så fort som mulig.

 

Selv så er jeg føre var, og har sagt i fra til min langhårede kjæreste hva jeg synes om kort hår. Hun bestemmer selvsagt dette selv, men nå vet hun i hvert fall hva jeg mener, og jeg håper hun tar det til etterretning.

 

Synes ikke det er noe galt i å gjøre sånt. Hun sier jo det samme til meg. Hun liker for eksempel ikke at jeg lar skjegget gro vilt, så jeg passer på å ha det ryddig. Skulle gjerne spart til Gandalf-skjegg selv, men gjør det ikke av hensyn til henne.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det urettferdig av meg å bli skuffa at hun ikke spurte om min mening før hun klipte seg, at hun ikke i det minste brydde seg hva jeg mente? Hun har alltid hatt halvlangt hår til midt på ryggen nesten, og jeg har alltid påpekt hvor sexy hun er med håret på en side, hestehale, og annet man trenger langt hår til. Og plutselig kommer hun hjem med hår klipt over skuldrene (altså kortere enn skuldrene) og jeg er helt paff. Jeg hater så kort hår... Hva gjør jeg nå?

 

Anonymous poster hash: 51982...370

 

At hun ikke informerer deg om hårklipp, når dere bor sammen, er et veldig dårlig tegn. Hovedproblemet er ikke at hun klippet seg, det har hun rett til å gjøre. Problemet er at hun ikke deler slik informasjon med deg. Hva vil hun da skjule i fremtiden?

 

Ta en prat med henne, og hvis hun ikke klarer å forstå at det hun gjorde var galt, og du har andre alternativer, så foreslår jeg at du slår opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det urettferdig av meg å bli skuffa at hun ikke spurte om min mening før hun klipte seg, at hun ikke i det minste brydde seg hva jeg mente? Hun har alltid hatt halvlangt hår til midt på ryggen nesten, og jeg har alltid påpekt hvor sexy hun er med håret på en side, hestehale, og annet man trenger langt hår til. Og plutselig kommer hun hjem med hår klipt over skuldrene (altså kortere enn skuldrene) og jeg er helt paff. Jeg hater så kort hår... Hva gjør jeg nå?

 

Anonymous poster hash: 51982...370

 

At hun ikke informerer deg om hårklipp, når dere bor sammen, er et veldig dårlig tegn. Hovedproblemet er ikke at hun klippet seg, det har hun rett til å gjøre. Problemet er at hun ikke deler slik informasjon med deg. Hva vil hun da skjule i fremtiden?

 

Ta en prat med henne, og hvis hun ikke klarer å forstå at det hun gjorde var galt, og du har andre alternativer, så foreslår jeg at du slår opp.

 

 

Hun har da ikke skjult noe. Det er da ene og alene hennes valg (!)

 

Jeg ville aldri vært i et forhold der den ene parten skal spørre om de har lov til å gjøre ditten og datten. Man ble sammen med en person fordi man respekterer livsførselen deres - og deres valg. Å si i fra om at man ikke synes noe er fint er så klart greit - og er det viktig for deg så må du jo gjøre det, men ikke tenk på at hun ikke spurte deg, det burde du heller ta som et kompliment. Hun stoler på at du liker hun for den hun er.

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager klarte hun å komme seg til frisøren? Det du må gjøre her er å sjekke lengden på løpestrengen og sørge for at den kun gir tilgang til huset og hagen. Lengre enn dette bør det ikke være nødvendig for kvinner i 2016 å bevege seg uten at mannen er med.

 

Dette burde du naturligvis ha sjekket først, men heldigvis vokser nå håret ut igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har da ikke skjult noe. Det er da ene og alene hennes valg (!)

 

Jeg ville aldri vært i et forhold der den ene parten skal spørre om de har lov til å gjøre ditten og datten. Man ble sammen med en person fordi man respekterer livsførselen deres - og deres valg. Å si i fra om at man ikke synes noe er fint er så klart greit - og er det viktig for deg så må du jo gjøre det, men ikke tenk på at hun ikke spurte deg, det burde du heller ta som et kompliment. Hun stoler på at du liker hun for den hun er.

 

Jeg sa aldri at man må spørre om lov, jeg sa klart fra i forrige innlegg at det er hennes valg, fordi jeg tenkte at noen vil prøve å misforstå. Tydligvis så klarer noen å misforstå selv om det er skrevet svart på hvitt. 

 

Dette handler ikke om å spørre om lov, dette handler om å informere og lytte. Han må respektere at det er hennes valg, men det gir ikke henne frihet til å ikke lytte. Jeg vet at noen jenter føler at de trenger ikke å si noe som helst, fordi de er "uavhengige" jenter, men en slik barnslig holdning vil aldri fungere i et forhold. 

 

Fordi en dag så handler det ikke bare om et hårklipp. Plutselig så drar hun hjem til en mannlig kollega, og blir der til klokken 1. Det kan være helt uskyldig, men siden hun ikke informerte sin mann, så kan det skape store problemer. Mange forhold ender i skilsmisse nettopp på grunn av slike holdninger, og det er derfor jeg sier at han bør slå opp, hvis hun ikke klarer å forstå at hun burde ha snakket om det først. 

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...