Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Gutter: Jenter pynter seg like gjerne for venninnene som for kjæresten. Særlig når nyforelskelsen har lagt seg, som ts sier den har. Dama hadde lyst på ny sveis, venninnene sa go - resultatet er bob (som sveisen hennes heter).

 

Og det er ikke sikkert at dette var en planlagt handling fra dama. Noen ganger spør frisøren "skal vi ikke prøve noe nytt?". Og så sier vi ja, for vi er impulsive, vinglete vesner.... Jeg har både venninner og ivrig frisør, så jeg vet hva jeg snakker om! Og min erfaring er at kort hår vokser ut igjen :)

 

TS: Kjøp extensions, problem solved....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hvis TS kommer til dama med extensions blir det vel månelyst. ?

 

Dater en jente som har ganske langt og nydelig hår. Hun har bestemt seg for å klippe håret ca til skulderlengde da det er mye jobb med håret. Eksen min hadde skikkelig langt hår og fortalte at hun brukte tre (!) timer på håret sitt før vår første date. Skjønner godt at jenter ønsker kortere hår innimellom.

Lenke til kommentar

Han kan jo lime de på selv, så kan han sette seg inn i hennes situasjon.... :p

 

Slik jeg forsto problemet har ts gitt uttrykk for at han liker langt hår, og er såret fordi dama klippet seg likevel. Hvis dama ikke er altfor tynnhudet, må det være mulig å si til henne at han ikke er overbegeistret for den nye sveisen. Kanskje tar hun det til seg og rister på hodet neste gang frisøren står der med saksa...

 

Mannen min liker blondiner. Men frisøren min er ei overbevisende dame, og jeg var lei av de lange lyse lokkene. Langt hår gir ikke så mange variasjonsmuligheter sånn i det daglige. Klok av skade klippet jeg meg ikke, for da ser jeg ut som en tenåringsgutt med bad hairday. Men frisøren min mente det ville være klokt med en lekker brunfarge med fancy navn. Det sto så godt til hudtonen min... Jeg visste hva mannen min likte, men tenkte at han skulle bli så blendet av mitt nye, eksotiske utseende at han glemte de blondinegreiene.

 

Ansiktsuttrykket når jeg kom hjem sa alt.... Det tar mange timer i frisørstolen å gå fra farget brunt til blondt igjen! Det hører med til historien at han også snakket med frisøren min og ba henne slutte å være så kreativ, samt å snakke meg ut av impulser til å prøve noe nytt... Vi kjenner henne godt begge to, så det er ikke så psyko som det høres ut, det var en spøk! Men jeg har nå hatt langt, lyst hår i mange år, og det er ikke fordi jeg har blitt mindre impulsiv... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...