Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ville la seg overbevise av den editorialen, har allerde sluttet å støtte Trump. 

Det er ca. 25% av amerikanere som nå er i Trump kulten, de vil ikke overbevises av noe. Trump kunne voldta datteren deres og tvinge henne til abort og de ville fremdles støtte Trump. 

Det eneste som kommer til nå skje er at trump kulten nå vil boikotte christianity today. Ingenting vil flytte de 25% til dagen de dør vil de snakke om den utvalgte Trump. Uansett om Trump blir fengslet for resten av livet vil de støtte han.  

Lenke til kommentar

"I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody and I wouldn’t lose any voters" -- D. Trump

Jeg er ikke sikker på om det stemte da han sa det, men i dag stemmer det definitivt. Enhver person som fremdeles støtter Trump vil støtte ham uansett hva han gjør eller sier. Det er mennesker som er så fullstendig moralsk korrupte (evt helt blinde) at de uansett er tapt for enhver logikk eller rasjonell argumentasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
40 minutes ago, Zork said:

"I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody and I wouldn’t lose any voters" -- D. Trump

Jeg er ikke sikker på om det stemte da han sa det, men i dag stemmer det definitivt. Enhver person som fremdeles støtter Trump vil støtte ham uansett hva han gjør eller sier. Det er mennesker som er så fullstendig moralsk korrupte (evt helt blinde) at de uansett er tapt for enhver logikk eller rasjonell argumentasjon.

Definer «støtte»

Lenke til kommentar
7 minutes ago, jjkoggan said:

Alle som mener Trump har gjort noe positivt «støtter» Trump?

de som mener han har gjort mer positivt enn negativt?

de som mener han har gjort lite som er negativt?

Synes du egentlig denne kveruleringen over detaljer gjør denne debatten noe bedre?

Jeg har sansen for mye av det du skriver (selv om jeg ofte er uenig), men all flisespikkingen over meningsløse detaljer er bare bortkastet tid.

Du skjønner like godt som alle andre hva "støtter Trump" betyr - det er helt unødvendig å bruke tid og bokstaver på å kverulere rundt slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Zork said:

Synes du egentlig denne kveruleringen over detaljer gjør denne debatten noe bedre?

Jeg har sansen for mye av det du skriver (selv om jeg ofte er uenig), men all flisespikkingen over meningsløse detaljer er bare bortkastet tid.

Du skjønner like godt som alle andre hva "støtter Trump" betyr - det er helt unødvendig å bruke tid og bokstaver på å kverulere rundt slikt.

Svart hvitt bilder av «Trump støttere» er ignorante. Faktumet er at de fleste har et mer nyansert syn om Trump, de støtter noe han gjør og hater en del andre handlinger, selv de som var i Battle Creek, og var på rallyen et sted jeg bodde i 10 år en gang

Lenke til kommentar
7 minutes ago, jjkoggan said:

Svart hvitt bilder av «Trump støttere» er ignorante. Faktumet er at de fleste har et mer nyansert syn om Trump,

Dette er bare tøys. Det finnes ingen som støtter Trump som POTUS som har et 'nyansert syn' på det.

Trump er fullstendig uverdig posisjonen han har. Han er en pappagutt som aldri ville oppnådd noe her i verden om han ikke hadde arvet bøttevis av penger fra pappa.

At han kan bli POTUS er et tegn på et ekstremt sykt politisk system. Det er skamfult, og dere burde skjemmes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
19 hours ago, Zork said:

Dette er bare tøys. Det finnes ingen som støtter Trump som POTUS som har et 'nyansert syn' på det.

Trump er fullstendig uverdig posisjonen han har. Han er en pappagutt som aldri ville oppnådd noe her i verden om han ikke hadde arvet bøttevis av penger fra pappa.

At han kan bli POTUS er et tegn på et ekstremt sykt politisk system. Det er skamfult, og dere burde skjemmes.

Du er dårlig informerte hvis du mener f eks  at alle evengelikere er glad i Trumps umoralske oppførsel, de fleste bare tåle det fordi han fornøyer dem på andre måter, 

Halvparten av de som er supportere(avhengig av hva dette betyr) misliker Trump

(Philip Bump/The Washington Post)

 

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

https://dailycaller.com/2019/12/21/poll-43-percent-evangelicals-trump-removal-impeachment/

Trump må være skremt av denne. 43 prosent av evangeliske (folk som har blitt frelset av Jesus personlig etter jeg har forstått) ønsker Trump vekk. 

Og om jeg husker korrekt, så var det slik at 81 prosent av evangeliske velgere ga sin stemme til Trump. De skal være nesten 20 prosent av den amerikanske befolkningen og klarte også å få Bush den yngre valgt for noen år siden om folk husker. En veldig viktig gruppe av velgere i USA som nå har vendt seg mot Trump. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (5 timer siden):

https://dailycaller.com/2019/12/21/poll-43-percent-evangelicals-trump-removal-impeachment/

Trump må være skremt av denne. 43 prosent av evangeliske (folk som har blitt frelset av Jesus personlig etter jeg har forstått) ønsker Trump vekk. 

Og om jeg husker korrekt, så var det slik at 81 prosent av evangeliske velgere ga sin stemme til Trump. De skal være nesten 20 prosent av den amerikanske befolkningen og klarte også å få Bush den yngre valgt for noen år siden om folk husker. En veldig viktig gruppe av velgere i USA som nå har vendt seg mot Trump. 

Dette er rett og slett fantastiske nyheter. Og fet beviser at artikkelen i CT hadde en effekt. 

Lenke til kommentar
52 minutes ago, CommanderKeen said:

Dette er rett og slett fantastiske nyheter. Og fet beviser at artikkelen i CT hadde en effekt. 

Meningsmålingen skjedde samme dag som artikkelen. Hvor mange leste artikkelen før de ble spurt blir vanskelig å si.  34% av evangelikere ønsket avsettelse 14de desember.  Det har alltid vært langtfra unisone meninger blant evangelikere 

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (7 timer siden):

Meningsmålingen skjedde samme dag som artikkelen. Hvor mange leste artikkelen før de ble spurt blir vanskelig å si.  34% av evangelikere ønsket avsettelse 14de desember.  Det har alltid vært langtfra unisone meninger blant evangelikere 

Nei. 85% støtte til presidenten er ikke langt fra unisont. Mengden som ønsker avsettelse øker i takt med riksretthøringen, presidentens ravende gale utspill, og at viktige stemmer innenfor evangeliske kristne tar til motmæle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, CommanderKeen said:

Nei. 85% støtte til presidenten er ikke langt fra unisont. Mengden som ønsker avsettelse øker i takt med riksretthøringen, presidentens ravende gale utspill, og at viktige stemmer innenfor evangeliske kristne tar til motmæle. 

Du glemmer at det finnes en god del afroamerikanske og latino evangelikere og dette forsikret at det ble aldri unisont støtte til Trump

annet enn denne artikkelen hvilke «viktige stemmer» kan du dokumentere?

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...