Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: En ny og bedre PlayStation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest ganske kjapt igjennom artikkelen og innleggene under, så tilgi meg hvis jeg har oversett det, men kan ikke se noe som helst om mulighet for å spille av blu-ray filmer i 4K. Jeg tar det nesten som en selvfølge, men det burde vel vært nevnt?

 

Nei dessverre så har Sony valgt å droppe et 4K optisk drev i PS4Pro :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest ganske kjapt igjennom artikkelen og innleggene under, så tilgi meg hvis jeg har oversett det, men kan ikke se noe som helst om mulighet for å spille av blu-ray filmer i 4K. Jeg tar det nesten som en selvfølge, men det burde vel vært nevnt?

Det finnes ikke driv for Blu-ray 4k i PS4 pro. Du kan streame 4k på netflix da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingen 60fps i Uncharted 4 nei, vel da er PS4 Pro plutselig svært lite interessant for min del. Da er Scorpio mer interessant, men foreløbig mest pga Red Dead Redemption 2. Har spilt såppas lite XB1 at håper virkelig at RDR2 kommer til pc ikke lenge etter.

 

Sjansen for å kunne spille Red Dead Redemption i native 4K i 60 fps på Scorpio er nok slim to none. Om 60 fps er fokus :)

 

EDIT: Men at dem blir kraftigere en Pro er det ingen tvil om. 

Ønsker bare å få muligheten å spille det i 1080p med 60fps. Har ikke en 4K display, bryr meg ikke om å skaffe dette før både Oled er til en akseptabel pris og det er mer vanlig å spille spill i 4K. Har en GTX 1080 og selv den sliter med 4K på nyere spill som f.eks GTA5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere Playsation 4 Pro blir siste? For kan tenkes jeg oppgrader før 2020.

 

Så Playsation 5 kommer kanskje ikke?

Da jeg er enig Playsation 3\4 har dårlig vifter.

 

Jeg har konsollen motsatt vei med viften ut av tvhyllen for å ungå mye støy.

Hvis ikke støyer både Ps3\4 for mye over en del timers bruk høres ut som gammelt støvsuger skjermkort.

Selv Pcen mine støyer mindre i gaming.

 

Ellers er playstastion ganske bra. Eneste mangler antilasing da pc gir nok penere bilde.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Skifte konsoller i et sett. Misliker sterkt. Bra at det er en mulighet da forsåvidt. Spilla som er viktig, og der blir det lengre og lengre mellom godbitene nå synes jeg. Vurderer playstation vr, men dem kommer vel sikkert til å skifte ut denne om et år også? Da blir det null spill og støvfyll?

Lenke til kommentar

hvorfor så mye mas om 4k? Noe blir i 4k, annet ikke. Liker HDR delen jeg. Det endrer bildeopplevelsen mer enn det utrolig krevende 4K styret, og krever mye mindre ressurser (men må ha tilpasset tv da).

 

Hadde de ikke vært så opptatt av 4k++ så kanskje flere titler hadde blitt laget med splitscreen fortsatt og derigjennom opprettholdt sofaspilling med kompis. Konsollens få fordeler sett opp mot standard PC gaming.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde hele poenget med PS4 Pro var VR, og bedre støtte for dette. Og så finner jeg ingenting om dette noe sted i artikkelen. Er det planer om en oppfølgingsartikkel?

Nei, film i 4k var poenget. At den gir litt bedre opplevelse i psvr spill skulle bare mangle, men "hele poenget" er altså støtte for 4k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...