Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: En ny og bedre PlayStation


Anbefalte innlegg

Jeg trodde det å ha generasjoner var en god ting med konsoller. Når alle kjører samme hardware vil alle spill kjøre like godt, helt til neste generasjon konsoller kommer ut. Man slipper å tenke på hardware-oppgradering og passe på å møte minimum specs. Det blir mindre og mindre forskjell mellom konsoller og pc, og jeg er usikker på om konsoller kommer til å være tjent med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man slipper å tenke på hardware-oppgradering og passe på å møte minimum specs.

 

 

Det slipper du nå også. Du trenger ikke å oppgradere og det er ikke noe minimum specs å møte, da alle spill som kommer ut vil spille av på PS4 (Slim) og PS4 Pro. Du kan som du alltid har gjort, vente til neste generasjon "PS5".

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir final fantasy 15 og the last guardian kompitable ved lansering?

 

In addition to the titles listed above, more than 45 games will be optimised for PS4 Pro by the end of the year, including Watch Dogs 2, Killing Floor 2The Last Guardian and Final Fantasy XV, with the likes of NiohResident Evil 7 Biohazardand For Honor to follow in early 2017.

 

kilde

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Så lenge ett spill ikke er patchet, ER det ingen forskjeller. Hvilke spill var dette?

 

EDIT:

 

Here's a quick breakdown of what we noticed:

- The Last of Us Remastered

  • Extremely subtle improvement in image quality with PS4 Pro, but no noticeable frame rate or performance increase.
  • HDR provided noticeably brighter highlights.

- Shadow of Mordor

  • Better frame rates and slightly improved visuals on PS4 Pro.
  • No HDR support.

- Call of Duty: Black Ops III

  • No noticeable improvements on PS4 Pro.
 

- Infamous: First Light

  • HDR support not very noticeable (on both PS4 and PS4 Pro).
  • Pro update provides a better frame rate/higher resolution toggle in options menu.

- Battlezone (PSVR)

  • Slight improvement in frame rate and visual fidelity, and text was easier to read in the Pro version.

- VR Worlds (PSVR)

  • Crisper presentation in menu room.
  • Tough to notice differences in each of the mini games.
- Rise of Tomb Raider: 20 Year Celebration
  • Noticeable uptick in textures, overall sharpness and performance.
  • Game adds option for 4K resolution, better framerate or richer visuals -- up to you to choose. We preferred the 4K setting.

 

Jeg er mest spent på BF1 patchen i grunn, siden det er dette jeg spiller om dagen. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes det er megatrist at de som liker å samle på spill i fysisk form ikke får dratt nytte av 4k da blueray spilleren ikke støtter det.

Så da kreves det at alle fremtidige 4k spill må lastes ned på Ps4'en. Men er det da nok med 1000mb hdd? Da man ikke kan sette inn ekstern hdd som på Xbox/nintendo sine konsoller. Dette burde sony ha klart i 2016.

Selv liker jeg å ha spillene på konsollen, men når sill begynner å ta 60gb ++ (og vil sikkert ta mye mer utover 2017 så blir det et problem)

Lenke til kommentar

Alle fremtidige 4K spill ja. Dem blir det ikke så altfor mange av om det er snakk om AAA-type titler. Noen native 4k titler får vi jo, og har allerede. Men tenker du på at ekte 4K spill ikke får plass på en BD-disK?

 

Du står forøvrig helt fritt til å bytte HDD i alle PS4 modeller, også Pro.  Faktisk kunne man også gjøre dette allerede med PS3 ;) Så om noen henger etter er det jo ikke Sony.  Og dessuten installeres vel alle spill uavhengig om det er disk eller ei.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes det er megatrist at de som liker å samle på spill i fysisk form ikke får dratt nytte av 4k da blueray spilleren ikke støtter det.

Så da kreves det at alle fremtidige 4k spill må lastes ned på Ps4'en. Men er det da nok med 1000mb hdd? Da man ikke kan sette inn ekstern hdd som på Xbox/nintendo sine konsoller. Dette burde sony ha klart i 2016.

Selv liker jeg å ha spillene på konsollen, men når sill begynner å ta 60gb ++ (og vil sikkert ta mye mer utover 2017 så blir det et problem)

 

Du treger ikke 4k film støtte i blurayspilleren for å spille SPILL i 4k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...