Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror i neste år, bør vi separere det i flere tråder, der det er

 

tilbud - data,

tilbud-hvitevarer,

tilbud-brunevarer

 

etc :)

Det var jo en artikkel på Tek der de gjorde det mulig for folk å legge inn tilbud i forumdiskusjonen som dukket opp i artikkelen.

 

Hadde man hatt noen slike tråder backet opp av Tek og et system for å fange opp tips og liste dem i artikkelen i sanntid så kunne det blitt interessant.

Lenke til kommentar

Problemet med å skille trådene er at en må følge med i alle trådene for å ikke gå glipp av gode tips som den DAC`en som ble lagt ut her. Jeg synes det er helt topp å følge med i en tråd der alt samles, selv om det blir litt rot til tider. Har hatt nok faner åpne fra før av denne uken. 

 

En drøss med nettbutikker, nettavisen sin opdpatering, prisjakt, prisguide, denne tråden osv. Om jeg da måtte hatt 4-5 faner til hadde det blitt mer kaos enn å bare ha alt samlet :p

 

Men skjønner jo at andre kan se på det helt annerledes og vil få langt mer utav å ha det delt opp.

 

I år kjøpte jeg kun julegaver, og alt jeg kjøpte var ting som alt stod på listen over innkjøp. På den måten ble der ingen ekstra kjøp, men ren besparelse på de kjøp jeg fikk unna. Sparte en god del selv om det egentlig ikke var noen store kjøp som stod på listen. 

 

Totalt sett slapp jeg vel unna med 5-7000 fra oppført pris på gavelisten. Ikke 100% oversikt enda.

 

Eneste impulskjøpet ble DAC som ble linket til her i tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

YES

 

det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også.

 

Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort

 

Hvilke høyttalere mener du? Har vært på utsikt etter nye pc-høyttalere i åresvis nå!

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit

 

Gjort det veldig bra i tester.

 

----

 

Jeg klarer ikke bestemme.meg for farge dog. Du vet du bor i et I land når det største problem er hvilken farge du skal kjøpe på et par høytalere.

Lenke til kommentar

Syns også Prisguide sin oversikt over de fleste butikkene som har salg var ganske greit. Vanskelig å komme på alle forskjellig butikker som kanskje har salg.

Problemt med prisguide og andre er at se bare finner der som er mest populært. Den DACen fks hadde du ikke funnet der. Som igjen er kanskje mitt beste kjøp.

 

Poenget med denne tråden er vel mer å gi tips på forskjellige tilbud og anbefale produkter. Samt finne de hidden gemsene.

 

Problemet at det går litt fort her inne. Så er lett å glipp av noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

YES

det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også.

Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort

Link? Takk :)
http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit

 

Finnes også i sort.

 

 

Aah, så bra ut, men får opp "ikke tilgjengelig" på den sorte utgaven selv om det står 100+ på hovedlager.

Lenke til kommentar

Fikk ikke vært så aktiv i denne tråden da jeg glemte passordet til kontoen min, men må bare takke alle som har kommet med tips her!

Har spart en god del grunnet denne tråden og kan endelig si meg ferdig med shoppingen på en stund hehe.

 

Det ble følgende på meg:

 

5.1 surround klipsch(rp280f, r-112sw, rp-440c,rp 250s)---->25k :grin2:

Samsung 7 serie 65 tommer(skulle helst hatt 8 serie men den kom ikke på tilbud gitt :nei: )

Skyrim og hitman samt ps4 pro

2 stk logitech harmony elite

UBDK8500

UHD filmene på tilbud hos cdon, samt litt diverse julegaver.

 

For de av dere som ikke fikk handlet dac til en billig penge anbefaler jeg denne;

http://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/hifime-sabre-9018-usb-dac

 

Lenke til kommentar

 

 

 

YES

det kom audio pro også på tilbud gitt. Da ble det høyttalere til pcen også.

Nå må jeg bare bestemme meg for hvit eller sort

Link? Takk :)
http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT14WH/audio-pro-addon-t14-active-hoyttaler-hvit

 

Finnes også i sort.

 

 

Aah, så bra ut, men får opp "ikke tilgjengelig" på den sorte utgaven selv om det står 100+ på hovedlager.

 

Fikk heldigvis bestilt svart etter å ha kverrulert med meg selv i 1 time. Men de kommer sikkert snart på tilbud igjen.

 

Siden de har så mange tenker jeg. Men hvit funker jo det også

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...