Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det der er svindel ass. Raskt søk viser at standardpris er 300 på identisk sovepose, sikkert lavere og.
Æææsj.. jeg hadde hastverk før jeg kjøpte. Visste ikke om det var veldig tidsbegrenset, så jeg tok sjangsen :p... jaja. Godt jeg har penger å tape!

 

Edit: http://m.miniinthebox.com/no/sovepose-mumie-singel-10-hul-bomull-240g-220cmx80cm-vandring-camping-fisking-reise-jakt-utendoersfukt-sikker-fort-toerring_p4980828.html?prm=2.3.5.0

 

Hæhæhæ.. samme type side. Jeejee

Endret av probin
Lenke til kommentar

 

 

http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas

 

Fremdeles igjen.. jeg synes dette er et av årets beste kjøp på black friday

 

Den hadde de til 1995 på Elkjøp her i Bergen tidligere i uken på "Black Market". 

 

1995 for 8 TB

1795 for 6TB

1595 for 4 TB

 

 

Virker ihvertfall som et godt kjøp for oss som ikke bor i nærheten av Bergen. :)

 

attachicon.gifSeagate Personal Cloud 2 Bay 8TB Prisutvikling.png

 

 

Uten tvil, og var bare i en av tre butikker jeg var innom de hadde det på tilbud. 

Lenke til kommentar

 

 

Det der er svindel ass. Raskt søk viser at standardpris er 300 på identisk sovepose, sikkert lavere og.
Æææsj.. jeg hadde hastverk før jeg kjøpte. Visste ikke om det var veldig tidsbegrenset, så jeg tok sjangsen :p... jaja. Godt jeg har penger å tape!

 

Edit: http://m.miniinthebox.com/no/sovepose-mumie-singel-10-hul-bomull-240g-220cmx80cm-vandring-camping-fisking-reise-jakt-utendoersfukt-sikker-fort-toerring_p4980828.html?prm=2.3.5.0

 

Hæhæhæ.. samme type side. Jeejee

 

 

Samme eier ja, og er vel også disse to butikkene som var grunn til at en drøss med folk måtte sperre og bestille nye kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjempetilbud på BenQ 35" 2560x1080 for de som ikke har de aller beste skjermkortene. Vurderte den selv når jeg kjøpte for et par mnd siden, men da var den for dyr. Angrer kanskje litt nå =)

Vurderer sterkt denne selv. Kombinert med et 1070 og potensielt 1080TI i framtiden eller noe.

Men jeg må lese meg raskt opp på skjermen, da jeg ikke har sett på den før.

 

Da siterer jeg meg selv. Har lest bøtte vis med reviews og sett youtube tester. Klarer enda ikke bestemme meg. Tror det som skremmer meg er alle med 2k-4k behovet som påpeker oppløsningen.

Lenke til kommentar
De er ganske gamle og vært på tilbud før. Men en fin pakke er det jo. Liker ikke horn diskant selv. Syntes ikke det kåter fint.

 

Enten så hater du det eller så liker du det. Subwoofer er bra. Soundgarden har 15" på tilbud som trøkker enda mer.

 

Høyttalerne er også ekstremt lettdrevne.

 

Synd ikke rp260 eller rp280 kom på tilbud

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

De er ganske gamle og vært på tilbud før. Men en fin pakke er det jo. Liker ikke horn diskant selv. Syntes ikke det kåter fint.

 

Enten så hater du det eller så liker du det. Subwoofer er bra. Soundgarden har 15" på tilbud som trøkker enda mer.

 

Høyttalerne er også ekstremt lettdrevne.

 

Synd ikke rp260 eller rp280 kom på tilbud

 

Enig i den. Extremt lättdrivna, men också väldigt mottagandes för brus. Massa ljud, bra tryck, men behöver kontrollerande miljöer. Ett vanligt fyrkantigt vardagsrum med nästan nakna väggar blir bara gröt och gör ont att lyssna på. Jag har haft RF-82, för att byta till B&W DM-683 som jag desvärre sålde (ångrar hårt) och köpte Klipsch RF-62 för 2 år sedan.

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=86605331

 

Aldrig haft bättre ljud än med de i hemmet mitt. Jag SKALL ha de igen. De kommer ofta på brukten till runt 3500-4000 kronor.

Lenke til kommentar

 

De er ganske gamle og vært på tilbud før. Men en fin pakke er det jo. Liker ikke horn diskant selv. Syntes ikke det kåter fint.

 

Enten så hater du det eller så liker du det. Subwoofer er bra. Soundgarden har 15" på tilbud som trøkker enda mer.

 

Høyttalerne er også ekstremt lettdrevne.

 

Synd ikke rp260 eller rp280 kom på tilbud

 

 

Jeg elsker horn og jeg har ikke engang hørt MK2 utgaven av RF82 som skal ha noe snillere diskant.

 

Til den prisen der må det være en god pakke ja. (min mening)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...