Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har handlet hos CDON og vet hvilken kategori kredittkortbetaling går inn under?

Med Bank Norwegian kan du finne informasjon om du trykker på transaksjonen.

Også 365Direkte skal vise denne informasjonen. Krysser fingrene  :)

 

Jeg vet ikke om jeg skal bruke kort med 5% på elektronikk eller 5% på hus og hjem.

 

Takk!

 

 

Freddy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvis du tenker på

ASUS ZenBook UX305CA PURE 13,3 FHD -Demo matt, Core m3 6Y30, 8GB RAM, 256GB SSD, Windows 10 Home

 

ja slik vil antakelig fungere for en student, men cpu er kanskje ikke kraftig nok til mye bruk, selv om den antakelig er stillegående.

Vil ikke gå noe lavere på SSD får ikke plass til noe ting, det er minste man bør gå for.

Vil maskinen bli tregere, eller vil RAM bli hyppigere brukt desto mer plass du har brukt opp av maksimal kapasitet?

 

Maskinen blir generielt tregere etterhvert, med tanke på høyere krav oppdateringer etc.

Så greit å satse på 16 GB ram og 512 GB SSD først som sist, gjerne PCI-E så har du litt å gå på senere.

Ikke det sata SSD direkte flaskehals i dag, men greit å tenke fremover.

 

Denne kunne vel også fungere til studentbruk 

http://www.lefdal.com/product/data/ipad-og-nettbrett/LE80V4003HMX/lenovo-yoga-710-2-i-1-pc-14-signature-edition-solv?scid=Pricecomparison2989

Lenke til kommentar

 

http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas

 

Fremdeles igjen.. jeg synes dette er et av årets beste kjøp på black friday

Får 4gb på mpx til 1359kr som sikkert er mer en nok lagringskapasitet til de fleste, går endel filmer hvertfall. 

https://www.mpx.no/product/871318/server-og-nettverk/nettverkslagring-nas/seagate-personal-cloud-4tb#

 

 

 

For det første er det +mva for det andre så er retailprisen på 4tb 1600 ca. 

Billigste nettpris på 8tb er 3790.- mener jeg iflg prisjakt. 

2222.- er KUPP.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

for de andre som trenger laptop så sitter jeg selv på en multicom talisa sak.. meget fornøyd med den.. 

 

Har denne.. 

 

http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10633170

 

Ser det er 18% nå så ok pris.

Hvordan er byggkvaliteten og tastaturet på maskinen? Står mellom den og Specteren til 9500 hos lefdal

 

 

Multicomen er veldig bra men fy FAEN så herlig spectre maskina var.. skulle jeg valgt nå så hadde jeg valgt spectre. 

Du får ikke med OS på multicom maskina.

 

1 !! cm tykk spectre maskina.. aldri sett en så sexy laptop før

Endret av ARJ
Lenke til kommentar

 

 

for de andre som trenger laptop så sitter jeg selv på en multicom talisa sak.. meget fornøyd med den.. 

 

Har denne.. 

 

http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10633170

 

Ser det er 18% nå så ok pris.

Hvordan er byggkvaliteten og tastaturet på maskinen? Står mellom den og Specteren til 9500 hos lefdal

 

 

Multicomen er veldig bra men fy FAEN så herlig spectre maskina var.. skulle jeg valgt nå så hadde jeg valgt spectre. 

Du får ikke med OS på multicom maskina.

 

1 !! cm tykk spectre maskina.. aldri sett en så sexy laptop før

 

I5, 256 hos spectren. I7, 512+1tb hos multicom.. Operativ system fikser vi lett selv

Men enig i at spectre virker helt nydelig

Lenke til kommentar

 

For det første er det +mva for det andre så er retailprisen på 4tb 1600 ca. 

Billigste nettpris på 8tb er 3790.- mener jeg iflg prisjakt. 

2222.- er KUPP..

Ble 2stk 6TB på meg for noen dager siden, aner ikke hva jeg skal med så mye plass :p

 

 

Hadde holdt med både 5 og 6 tb utgaven for meg.. hadde nok kjøpt 5 tb om jeg hadde fått den til 1295.- som du fant den til. 

Men ble 8tb så blir raid 1 :)

Lenke til kommentar

 

 

 

for de andre som trenger laptop så sitter jeg selv på en multicom talisa sak.. meget fornøyd med den.. 

 

Har denne.. 

 

http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10633170

 

Ser det er 18% nå så ok pris.

Hvordan er byggkvaliteten og tastaturet på maskinen? Står mellom den og Specteren til 9500 hos lefdal

 

 

Multicomen er veldig bra men fy FAEN så herlig spectre maskina var.. skulle jeg valgt nå så hadde jeg valgt spectre. 

Du får ikke med OS på multicom maskina.

 

1 !! cm tykk spectre maskina.. aldri sett en så sexy laptop før

 

I5, 256 hos spectren. I7, 512+1tb hos multicom.. Operativ system fikser vi lett selv

Men enig i at spectre virker helt nydelig

 

 

Hadde ikke vært i tvil.. spectre ftw i mitt hode.. men nå er ikke multicomen min så gammel at jeg bytter den ut. MEN DET FRISTER :D

Lenke til kommentar

Blir forøvrig SNOP å bruke den til streaming utenfor heimen.. har 1000 mbit linje så skal nok bli bra :D

Den funker forøvrig dårlig til PLEX i følge ryktene, altså, PLEX-appen man kan laste ned på det.

Det funker, men den er ikke kraftig nok.

Aner ikke hvordan du vil ha det, men ikke sett NAS`et til å stå for decoding :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

for de andre som trenger laptop så sitter jeg selv på en multicom talisa sak.. meget fornøyd med den.. 

 

Har denne.. 

 

http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10633170

 

Ser det er 18% nå så ok pris.

Hvordan er byggkvaliteten og tastaturet på maskinen? Står mellom den og Specteren til 9500 hos lefdal

 

 

Multicomen er veldig bra men fy FAEN så herlig spectre maskina var.. skulle jeg valgt nå så hadde jeg valgt spectre. 

Du får ikke med OS på multicom maskina.

 

1 !! cm tykk spectre maskina.. aldri sett en så sexy laptop før

 

I5, 256 hos spectren. I7, 512+1tb hos multicom.. Operativ system fikser vi lett selv

Men enig i at spectre virker helt nydelig

 

 

Hadde ikke vært i tvil.. spectre ftw i mitt hode.. men nå er ikke multicomen min så gammel at jeg bytter den ut. MEN DET FRISTER :D

 

Send meg multicomen for en bra pris så får du frie tøyler  :dribble: 

Så forøvrig en type som solgte en 3mnd brukt spectre med i7 for 11k på finn her en dagen  :eek:

Lenke til kommentar

 

Blir forøvrig SNOP å bruke den til streaming utenfor heimen.. har 1000 mbit linje så skal nok bli bra :D

Den funker forøvrig dårlig til PLEX i følge ryktene, altså, PLEX-appen man kan laste ned på det.

Det funker, men den er ikke kraftig nok.

Aner ikke hvordan du vil ha det, men ikke sett NAS`et til å stå for decoding :)

 

 

Blir bare til tvserier osv på jobb... ikke store 4K saker. 

Streame til ipaden osv

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

for de andre som trenger laptop så sitter jeg selv på en multicom talisa sak.. meget fornøyd med den.. 

 

Har denne.. 

 

http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10633170

 

Ser det er 18% nå så ok pris.

Hvordan er byggkvaliteten og tastaturet på maskinen? Står mellom den og Specteren til 9500 hos lefdal

 

 

Multicomen er veldig bra men fy FAEN så herlig spectre maskina var.. skulle jeg valgt nå så hadde jeg valgt spectre. 

Du får ikke med OS på multicom maskina.

 

1 !! cm tykk spectre maskina.. aldri sett en så sexy laptop før

 

I5, 256 hos spectren. I7, 512+1tb hos multicom.. Operativ system fikser vi lett selv

Men enig i at spectre virker helt nydelig

 

 

Hadde ikke vært i tvil.. spectre ftw i mitt hode.. men nå er ikke multicomen min så gammel at jeg bytter den ut. MEN DET FRISTER :D

 

Send meg multicomen for en bra pris så får du frie tøyler  :dribble: 

Så forøvrig en type som solgte en 3mnd brukt spectre med i7 for 11k på finn her en dagen  :eek:

 

 

Hehe.. nah..  

Sitter å vurderer å klikke kjøp på obs bygg på nett på 2 dusjkabinetter til en hinsides bra pris.. når man har stort hus så kan man ikke bare kjøpe leketøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...