Gå til innhold

Her er Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

 

Overraskende, egentlig. Denne vil jo konkurrere med Nintendos egne håndholdte som 3DS.

Jeg mistenker at 3ds var nintendos siste rene håndholdte konsoll, og at denne tar over for begge.

 

Det kan virke sånn, men Nintendo gir seg jo selv ett marked mindre å selge til. Spennende uansett, gleder meg til denne kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent og skeptisk til ytelsen på konsollen, siden som det ble nevnt, virker dockingstasjonen kun til å være det: dockingstasjon / inngang til TV'n. Spørs hvor kraftig konsollen er da, siden den også er bærbar. Batteritid er min største bekymring (har Nvidia Shield og den sluker batteri når man skal spille) så ja.. Men den ser for all del interessant ut. :D

 

Innmaten blir spennende å se når noen tar den fra hverandre og hva slags koblinger/støtte den har: 3G/4G, Wifi, Bluetooth, IR, minnekortstøtte, samt igjen ladetid/batteritid.

Lenke til kommentar

Kjekt for dem som ønsker seg en kraftig håndholdt. Mulig å spille relativt krevende spill spill på farten. Det kan bli spennende hvordan et Pokemon-spill kan se ut. Ekte sandkasse-3D med Pokemon virker spennende.

 

For tidlig å konkludere om ytelsen, men tyder på å ligge mellom Wii U og PS4, som kom i 2013. Det må være lov å ønske mer enn det fra en konsoll i 2017.

 

For all del, kjekt om folk er entusiastiske. Men de som ikke har ønske om en håndholdt trekket det korte strået her. Håper det er tilstrekkelig kraft til å porte tredjepartsspill.

 

Edit: Nintendo skal i alle fall ha pluss for å ha en klar visjon for konsollen, samt få denne tydelig frem i traileren.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med ATW her. Ser dessverre ikke poenget, jeg spiller ikke Skyrim på flyet liksom, så svett er jeg ikke. Nå som mobilene hvert år blir så mye raskere, så er det ikke lenge før mobilene er kraftigere enn denne saken.

 

Jeg tror også at mange gjør spillingen sin hjemme, og da (for meg ihvertfall) er en konsoll som er ment for hjemme bruk mye bedre (alla ps4 pro og xbox one s / scorpio).

 

Traileren er for all del kul, men hvem drar opp skyrim for å spille i en taxi tur i 5 min liksom. Er jo derfor mobiler funker, fordi det er lett underholdning i et par minutter. 

Er kanskje veldig negativ nå, Nintendo skal ha mye honnør for å prøve ting, men jeg ser bare ikke poenget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nintendo lever alltid det beste. Beste spill og beste konsepter.Da kan sytere sitte å klage over 4k og skytespill så mye de vil.Må nesten vurdere å slutte å kjøpe playstation og spille voldsspill og heller gå over til Nintendo.

Nintendo har da "skytespill" de også om de ikke akkurat bruker pistol. Du skyter blandt annet ildkuler som du "dreper" fiender med.

 

Om det hjelper på samvittigheten din at du dreper en barnslig tegnet figur istedenfor et mere skremmende monster eller menneskelignende figur så er det jo fint for deg :)

 

Jeg ser ikke den store forskjellen, du "dreper" dine tegnede fiendefigurer like mye i mario som i Doom. Det går an å ta livet for alvorligt også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det bare å håpe på bra Nintendo spill. Tredjeparts støtte vil nok begrense seg med maskinvaren som er i denne i tiden fremover. Skyrim ble vist? Men det er jo et gammelt spill som vil klare å kjøre i nativ 4K på PS4Pro. Mens Switch vil nok holde seg rundt 1080p eller lavere. Bare for å sette ting i litt perspektiv.

 

Men skal bli spennende å se hardware som er i den. Kan jo hende det er Nvidia sin nye brikke og da er det plutselig litt mer krutt. 

Jeg tipper den er omtrendt like kraftig som ps4 med tanke på att dem viser *skyrim HD* versonen i traileren og ikke den gamle, som igjen betyr full HD og 30fps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...