Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du hvis en kvinne på 34 år og en mann på 25 år får barn sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig så hadde jeg lagt merke til aldersforskjellen. Men det er en liten kuriositet som raskt blir glemt for mitt vedkommende.

"Gratulerer" :)

Skrevet

"Se, hun har skaffet seg en toy boy" og "menn er sjelden modne når de er 25 så det forholdet kommer neppe til å vare"

Seriøst: Drit i hva andre måtte mene, forholdet to mennesker i mellom er - mellom dem, og ingen andre.

Skrevet

De er begge voksne og fult utviklet, så det er ikke noe annet å gjøre enn å gratulere. 

Grunnen til at vi ikke bryr oss stort om denne aldersforskjellen er på grunn av at hjernen vår er den siste delen av oss som vokser, og den er gjerne ferdig med å utvikle seg i midten av 20årene. Hadde hun vært 29 og han 20 så hadde jeg syntes hun må være litt sær eller barnslig selv, men det er faktisk tilfeller hvor hjernen fortsetter å utvikle seg til de tidlig 30åra også.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var litt utenfor normalen med aldersforskjell den veien, men veit om flere med aldersforskjell den veien så hadde ikke reagert så veldig på det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er veldig rart, aldersforskjellen bør være max 8 år :p

Hehe ja, 1 år bom! :p

Det er alltid noen som skal kommentere om det er mer enn 1 dags aldersforskjell, men ville ikke brydd meg så lenge dere selv er lykkelie sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...