Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

“I think, once again, the interface is very attractive. It’s a machine that will be easy to use for all gamers. They have built in something that will give us chance to really have a different experience from what exists today. That’s what I like – that they come with something new that is adapted to what we actually want now.”

 

“It’s difficult to answer that [before NX is revealed]. What we see is that Nintendo has learned from the Wii U. All publishers learn from what they do, and then come with something new and more attractive, which I think is the case here.”

 

Ubisoft CEO, Yves Guillemot

 

https://mynintendonews.com/2016/09/22/ubisoft-says-nintendo-has-learned-from-the-wii-u-with-the-nintendo-nx/

Lenke til kommentar

Lurer på om Nintendo våger seg på VR vogna, portabel skjerm.....hmmm...

 

Nintendo NX to Have 'Different Experience from What Exists Today': Ubisoft CEO

Report: Nintendo NX production to be at 9-10 million units per year
 

http://wiiudaily.com/2016/09/report-nintendo-nx-production-to-be-at-9-10-million-units-per-year/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

 

Gamere: Ubisoft er søppel.

Sorry, Husker du ZombiU er et veldig bra spill, ubisoft har laget det spillet da. :love:

 

 

Anser meg selv som en gamer og koser meg gløgg med Assassins Creed, Far Cry-serien og Rainbow Six Siege... (riktignok ikke til Wii U, men) Sist jeg sjekket var vel de Ubisoft-spill?

 

Sist jeg så 5 på morgen så på jeg wikipedia på Ubisoft  spill da mener jeg så di spillene, er etter jeg så hva nagina. skrevher da, Testet Far Cry for første gang  :w00t: Watch Dogs 1 topp spill  :green: gleder meg til Watch Dog 2 Collectors Edition pc, er ubisoft som laget spillene men det vet du sikkert. ;) 

 

 

 
Lenke til kommentar

 

 

 

Gamere: Ubisoft er søppel.

Sorry, Husker du ZombiU er et veldig bra spill, ubisoft har laget det spillet da. :love:

 

 

Anser meg selv som en gamer og koser meg gløgg med Assassins Creed, Far Cry-serien og Rainbow Six Siege... (riktignok ikke til Wii U, men) Sist jeg sjekket var vel de Ubisoft-spill?

 

Sist jeg så 5 på morgen så på jeg wikipedia på Ubisoft  spill da mener jeg så di spillene, er etter jeg så hva nagina. skrevher da, Testet Far Cry for første gang  :w00t: Watch Dogs 1 topp spill  :green: gleder meg til Watch Dog 2 Collectors Edition pc, er ubisoft som laget spillene men det vet du sikkert. ;)

 

 

 

 

 

Gleder meg til neste Rayman, håper den er NX exclusive og ikke blir delayed 200 ganger :p neida, men for all del, bra at de lager spill i det store og hele men som PC gamer de siste generasjoner så har man hatt denne følelsen at Ubisoft har gjort veldig dårlig jobb på PC delen. Spillene er ofte buggy, de kaller dem PC versjoner som ikke er noe annet en dårlige pc ports som ser likedan ut som konsoll versjoner etc. 

 

Jeg er stor hater av Early Access også, ikke EA games :)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gamere: Ubisoft er søppel.

Sorry, Husker du ZombiU er et veldig bra spill, ubisoft har laget det spillet da. :love:

 

 

Anser meg selv som en gamer og koser meg gløgg med Assassins Creed, Far Cry-serien og Rainbow Six Siege... (riktignok ikke til Wii U, men) Sist jeg sjekket var vel de Ubisoft-spill?

 

Sist jeg så 5 på morgen så på jeg wikipedia på Ubisoft  spill da mener jeg så di spillene, er etter jeg så hva nagina. skrevher da, Testet Far Cry for første gang  :w00t: Watch Dogs 1 topp spill  :green: gleder meg til Watch Dog 2 Collectors Edition pc, er ubisoft som laget spillene men det vet du sikkert. ;)

 

 

 

 

 

Gleder meg til neste Rayman, håper den er NX exclusive og ikke blir delayed 200 ganger :p neida, men for all del, bra at de lager spill i det store og hele men som PC gamer de siste generasjoner så har man hatt denne følelsen at Ubisoft har gjort veldig dårlig jobb på PC delen. Spillene er ofte buggy, de kaller dem PC versjoner som ikke er noe annet en dårlige pc ports som ser likedan ut som konsoll versjoner etc. 

 

Jeg er stor hater av Early Access også, ikke EA games :)

 

Hater du det nå, hva blir neste du skal hate da. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Ubisoft: - Nintendo NX er en fantastisk maskin

http://www.gamereactor.no/nyheter/468013/Ubisoft+-+Nintendo+NX+er+en+fantastisk+maskin/

 

Trist, fordi det sa han om Wii U også, den puddingen.

Wii U ER en fantastisk maskin,mye er gjort feil fra Nintendo men det er ikke konsollens skyld,Wii U har enormt potensiale som blir sølt bort

Enig der. Wii U som maskin er fantastisk. Sterk hardware til Nintendospill, elengant design, bra og responsiv gamepad. Mye bra å like. Jeg tror det er mange grunner til hvorfor den feilet, men det har mye med markedsføring og mangel på spill å gjøre. Jeg tror nok NX kan bli en langt større suksess hvis Nintendo klarer å rette opp de verste tabbene med Wii U.

 

En viktig ting jeg mener de bør gjøre er å ikke droppe en ny gimmick (wiimote, wii u gamepad osv), men heller våge å satse fullt på den i lang tid. Var ikke spesielt stor fan av ZombiU, men likte å holde gamepaden opp mot TVen som et kamera, eller hva det nå var. Vi har noe lignende i StarFox til Wii U, der vi ser alt i førsteperson på gamepaden og tredjeperson på TVen. Hvorfor fikk vi aldri noe særlig mer av dette? Wii slet en del med det samme. Alt for ofte var Wiimoten brukt som en vanlig kontroller, bare at man viftet litt nå og da for å gjøre ting. Den kunne vært så mye mer. Vi trenger en gimmick de våger å satse på.

 

 

 

Lurer på om Nintendo våger seg på VR vogna

 

Håper ikke det. Da går det rett i toalettet. De har prøvd VR før og floppet, men selv ikke i dag er VR noe folk flest bryr seg om.

Ikke glem at andre prøvde VR på 90-tallet uten å lykkes heller. Men det var da. Akkurat som med VirtualBoy var det største hinderet svak hardware. I våre dager er dette ikke så stort problem lengre. Derimot sliter VR i dag pga alt for høye krav til maskinvare, og selv brillene koster jo skjorta. Det jeg håper er at PSVR vil gjøre det langt bedre. Alt man trenger er en konsoll mange allerede har og et kamera som ikke koster stort. Da er prisen for VR langt mer overkommelig for folk flest som har PS4. Men akkurat som med all annen ny teknologi vil det koste mye i starten, men det blir billigere rimelig kjapt når ting blir masseprodusert. Er ikke mange år siden en 32" TV kostet tyve tusen. I dag er de vel knapt i salg lengre. VR 2.0 kommer nok om ikke alt for lenge, og da er VR 1.0 (Oculus CV1, PSVR 1.0 osv) utdatert og billig, men fortsatt mer enn bra nok for folk som vil prøve selv. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...