Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda var ikke noe for meg, så om noen mot formodning ikke har kjøpt Zelda enda, så er det bare å ta kontakt ;)

 

Edit: Mario Kart derimot, var en vinner!  (Selv om jeg tydeligvis ikke er så flink, blir stort sett bare 6-10 når jeg spiller online   :nei: )

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Zelda var ikke noe for meg, så om noen mot formodning ikke har kjøpt Zelda enda, så er det bare å ta kontakt ;)

 

Edit: Mario Kart derimot, var en vinner!  (Selv om jeg tydeligvis ikke er så flink, blir stort sett bare 6-10 når jeg spiller online   :nei: )

Byr 50.kr for Zelda. :tease:

ps....du gå inn i singel player å øve mere 2 til 3 uker til. :green:  :green:  :green:  :green: gi deg ikke før du har bare første plasser i singel player oxox på 200 cubik winn winn da :new_woot:

Lenke til kommentar

Zelda var ikke noe for meg, så om noen mot formodning ikke har kjøpt Zelda enda, så er det bare å ta kontakt ;)

 

Edit: Mario Kart derimot, var en vinner! (Selv om jeg tydeligvis ikke er så flink, blir stort sett bare 6-10 når jeg spiller online :nei: )

Anbefaler at du går inn i time trials og slår Nintendo sine staff ghosts i 150 og 200CC. Å mestre skrensinga og å kjenne banene er bra viktig.

Har selv gjort alt i singleplayeren og jobber meg opp mot de høye ratingtalla online ^^,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Flesteparten av disse spilla er greier som har vært tilgjengelig på alle konsoller for mindre summer.

Hva så? Du forutsetter at de fleste har hatt en eller kanskje alle disse andre konsollene.

 

 

Du svarte vell på ditt eget spørsmål der - det er ganske rimelig å tenke seg at en "gamer" gjerne har hatt andre konsoller.

 

Switch er ikke laget bare for gamere. Den er laget for å nå alle. Gamere er en minoritet.

Lenke til kommentar

Interessant opplysning fra Nintendos Investor Q&A: Nintendo kommer ikke til å "tvinge" generasjonsskifte med Switch, slik de har gjort med mange andre konseller. Som kjent sluttet de å satse på Wii altfor tidlig, og gjorde feilen med å "tvinge" Wii U på markedet. Og da gikk det rett i dass.

Vel, 480P var og er ganske grusomt å se på på en flatskjerm idag, så jeg synes på ingen måte at wiiU var "for tidlig ute".

WiiU døde raskt pga manglende spillutvalg, ikke fordi konsollen i seg selv sugde.

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Interessant opplysning fra Nintendos Investor Q&A: Nintendo kommer ikke til å "tvinge" generasjonsskifte med Switch, slik de har gjort med mange andre konseller. Som kjent sluttet de å satse på Wii altfor tidlig, og gjorde feilen med å "tvinge" Wii U på markedet. Og da gikk det rett i dass.

Vel, 480P var og er ganske grusomt å se på på en flatskjerm idag, så jeg synes på ingen måte at wiiU var "for tidlig ute".

WiiU døde raskt pga manglende spillutvalg, ikke fordi konsollen i seg selv sugde.

 

Poenget er at de sluttet satsningen på Wii for tidlig. Den kunne solgt enda mer hvis Nintendo bare hadde orket å lage flere gode spill.

Lenke til kommentar

Switch er ikke laget bare for gamere. Den er laget for å nå alle. Gamere er en minoritet.

Det spørs vel hvordan man definerer en gamer. Jeg mener det er en som spiller spill, uansett om det er Plants Vs Zombies eller Dark Souls.

 

Og sånn sett så er jo dette en konsoll primært for gamere, det er jo ikke så mye annet du får gjort med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Switch er ikke laget bare for gamere. Den er laget for å nå alle. Gamere er en minoritet.

Det spørs vel hvordan man definerer en gamer. Jeg mener det er en som spiller spill, uansett om det er Plants Vs Zombies eller Dark Souls.

 

Og sånn sett så er jo dette en konsoll primært for gamere, det er jo ikke så mye annet du får gjort med den.

 

 

Spurte meg selv det samme, hva er en gamer? Et raskt google søk gav treff i ordboka, den definerte en gamer som

 

"a person who play games, especially pc or video games." Ut i fra den def. er det ganske åpent "hvem" som er en gamer, så alle har sin def. :D jeg mistenker at de som reagerer på hva som er en gamer def. gamer som pc, cs og store turneringer. 

 

Min def. av en gamer er en som forsøker å slå en high-score på arcade type spill :D

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

I realiteten er vel alle som kjøper en spill konsoll en gamer(så lenge de bruker den selvsagt). Sist jeg sjekka så er Switch en spillkonsoll, så å si at den ikke er rettet mot gamere blir ganske merkelig. De skulle vel bruke den som skjærebrett? ^^,

De fleste spiller også spill på mobil idag, og de er jo faktisk også gamere ^^,

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Om ikke Switch er laget for folk som spiller så hva er den da? Det er vel nettopp spill som står i fokus på konsollen da den ikke kan noe annet, og det er helt greit for min del. Alle andre enheter i huset er jo overlesset med alle mulige apps og styr.

 

Det er i hver fall ikke multimedia og nettfunksjonaliteten som gjør at jeg handler Switch når den tid kommer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

PS4 hadde ikke mye mer spill til lansering. Men Gud å mye mer interessante titler den hadde. Tror min Switch kommer til å bli en Zelda maskin helt til vinteren når det neste Mario spillet kommer. Kanskje jeg plukker opp et par Indie spill bare for å ha noe annet å spille når jeg er på farten.

For det er rimelig ræva utvalg spill pr dags dato. Tror aldri jeg har betalt så mye for å spille 1 spill før...

Hvilke PS4-spill tenker du på da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...