Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Jo, det går hvis du følger denne veiledningen.

Gjorde det nettopp selv.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/device-activation-deactivation/how-to-deactivate-a-playstation-4-system/

 

Alternativ kilde.

https://www.reddit.com/r/PlayStationPlus/comments/32wk30/how_to_deactivate_ps4_on_a_console_that_you_no/

 

Bare husk at du skal finne "Media and Devices" nede til venstre på en meny, og ikke "Device" oppe på skjermen.

Når du har funnet "Media and Devices" kan du gå inn der og velge "Deactivate all".

Funket gull det.

 

 

Ja, tusen takk :)

 

 

## Sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er støynivået folkens? Har ikke fått hentet min enda. Er litt slakk i pelsen i dag og har huset fullt i besøk, så ting kræsja litt der :p

 

 

Så langt så er støynivået på circa samme nivå som min dag en PS4 (min PS4 har alltid vært stillegående). Altså det er på et nivå at jeg registrer lite lyd fra der jeg sitter. Målte støynivå og det varier mellom 42-50+ dB bak min PS4 Pro og rundt 32+ dB der jeg sitter (ca 2 meter fra PS Pro). Kun spilt Tomb raider så langt, så det kan forandre seg med andre spill selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen flere som opplever at konsollen flyter litt raskere i menyene? Jeg er nå imponert, og jeg er velkommen til at vi oftere får konsoll oppgraderinger.

 

Herlig, nå er det bare å glede seg til nye titler :D

 

Lagt merke til det selv, men var usikker på om det var "rose tinted glasses" etter ha fått oppdatert konsoll i huset.

Tror det er en placebo-effekt ja. Digitalfoundry brukte alle menyer side om side med en ps4 og en ps4 pro og i den timelapsen så går alt like fort på begge konsoller.

Lenke til kommentar

Tok over 12 timer å laste ned oppdateringen til BF1 på ps pro! Noen andre som har opplevd sinnsykt trege nedlastinger siste døgn? Er det noen som har lasta ned BF1 patchen og sett om denne har forbedringer for pro. Vet det er lovet, men når?

 

Vet sef at dette skyldes at litt for mange nå har fått pro og må laste bed samme patch samtidig

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Å I helvete for en forbedret WiFi det er på Pro. Stod på 2,4ghz nettverket som følger av backup gjenoppretting.. Klokket inn 70/70mbs på nettverkstesten der. Der har aldri skjedd i noen PS historie noensinne her i huset :p Med 5ghz kom den på 75/100.

Jævlig nøgd.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

22 av 22 kolli - Hentet og videresendt

11.11.2016 10:22, SKILLINGARYD, Sverige

Beregnet levering: 14.11.2016

 

 

Blir over helga då. Har ikkje så mykje tid før, så det går fint.

 

 

Avsender:

56831 SKILLINGARYD

Tjeneste: PostNord Partloads

Tilleggstjeneste:

Varestrøm: Dir. spredning

Totalvekt (kg): 498 kg

Volum (dm3): 3924 dm3

Antall kolli: 22

 

 

Ser ut som eg skal få eit halvt tonn PS4. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...