Gå til innhold

Jepp, du trenger nye ørepropper til iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

PÅ TIDE!!!!!! ENEDLIG svart iphone... faen med på tide.. venta på det siden iphone 5 :p

Ja, den nye fargen var "helt klart" den største forbedringen.

 

Lurer på om det blir verdt å bytte telefon. Selv har jeg en Microsoft Lumia 950XL, og hater den.

 

For meg var det den stærste forbedringen siden iphone 5 lol xD

Lenke til kommentar

 

 

ja som et alternativ til dem som ikke har trådløst enda ... ?

Lenke til kommentar

 

 

ja som et alternativ til dem som ikke har trådløst enda ... ?

Det henger ikke sammen med argumentet om at de gjør det for å pushe trådløst. AtW

Lenke til kommentar

Nå anbefaler faktisk Apple å bruke case om man kjøper den glossy sorte telefonen også.

 

https://9to5mac.com/2016/09/07/apple-warns-jet-black-iphone-7-scratches/

 

 

"The high-gloss finish of the jet black iPhone 7 is achieved through a precision nine-step anodization and polishing process. Its surface is equally as hard as other anodized Apple products; however, its high shine may show fine micro-abrasions with use. If you are concerned about this, we suggest you use one of the many cases available to protect your iPhone."

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Wow 9890 kroner for 7 Plus 128GB modellen... + da et deksel. 10K for en mobil er litt drøyt, men de sorte utgavene ser bra ut, det skal dem ha.

 

Hva hjelper det at de ser bra ut når man kler på de deksel uansett?

 

 

Et poeng det så klart. Selv foretrekker jeg å ikke bruke det. Blir liksom for bulky. Kan være kjedelig å knuse skjermen på en telefon til 10K da menne...

Lenke til kommentar

Hvordan er det et stort fuck you ?

Fordi 64gb er perfekt for de fleste. Da kan man ha bilder, videoer samt kjøre Spotify eller annen musikk offline i høyeste kvalitet. 128 og 256 er overkill for de aller aller fleste, mens 32 gjør at folk må tenke på hva de lagrer så det ikke blir fullt.

 

I stedet for å la 64 være minste så tvinger de deg til å betale for 128. Og ikke gi meg "de lar deg få 128 til prisen for 64" for det er bare tull. De overpriser hver en krone de kan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Hvordan er det et stort fuck you ?

Fordi 64gb er perfekt for de fleste. Da kan man ha bilder, videoer samt kjøre Spotify eller annen musikk offline i høyeste kvalitet. 128 og 256 er overkill for de aller aller fleste, mens 32 gjør at folk må tenke på hva de lagrer så det ikke blir fullt.

 

I stedet for å la 64 være minste så tvinger de deg til å betale for 128. Og ikke gi meg "de lar deg få 128 til prisen for 64" for det er bare tull. De overpriser hver en krone de kan.

 

 

Er ikke helt med på problemstillingen her. Apple har gått fra 16,64,128 -> 32, 128, 256 hvor den eneste prisøkningen er på 256. 

 

16gb var 7390 - 7 32gb ved lansering 7390

 

Iphone 6S ved lansering 64gb = 8490, iphone 7 ved lansering 128GB = 8490.

 

Personlig er jeg nå fornøyd med at jeg får 64GB ekstra uten at de samtidig øker prisen. Jeg var bekymret for at de kom til å innføre 32GB som basismodell, gå fra 64->128 med prisøkning på 500.

Lenke til kommentar

Prisøkningen har de jo tatt andre generasjoner og de har vel skjønt at det blir litt mye å øke den igjen nå.

 

iPhone 7 er ikke langt nok foran konkurrentene til å kunne ta rundt 10 000 for telefonene. Ikke i nærheten.

 

Folk kan forsvare Apple på mye angående iPhone, men pris og lagringsplass har de vært helt forferdelige på.

 

256gb versjonen burde kostet det 32gb koster og så de andre litt under (med prisforskjeller som faktisk gir mening).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...