Gå til innhold

Jepp, du trenger nye ørepropper til iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hahaha, skal stakarane med iphone bli nødt til å dra med seg enda ein proprietær laddar, til sine døde ørepropper til TRETTEN HUNDRE KRONER?

 

Leste du i det hele tatt artikkelen? De må ikke. Men de kan hvis de vil. Er ikke valgfrihet bra lenger plutselig? 

Lenke til kommentar

 

Hahaha, skal stakarane med iphone bli nødt til å dra med seg enda ein proprietær laddar, til sine døde ørepropper til TRETTEN HUNDRE KRONER?

 

Leste du i det hele tatt artikkelen? De må ikke. Men de kan hvis de vil. Er ikke valgfrihet bra lenger plutselig? 

 

Jeg tipper at de må. Med mindre de ikke lider av samme problem som flere lignende produkter har, nemlig at du ikke kan skru av proppene. Hvis ikke du putter dem i laderen når du ikke bruker dem, så vil batteriet gå flatt.

Vi får se om Apple har gått i samme felle eller ikke, only time will tell.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

Morsomt at de gjør noe bra med å fjerne 16gb men samtidig gir en stor "fuck you" ved å fjerne 64b samtidig.

Vel du får 128GB til samme pris som 64GB. Er ikke mye "fuck you" akkurat. Jeg syns de skulle droppa 16GB og gjort minste modell 64GB

 

Er der de lurer folk. Setter opp prisen generasjonen FØR de øker lagringsplassen for å lure folk til at man ikke betaler for den ekstra plassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Hahaha, skal stakarane med iphone bli nødt til å dra med seg enda ein proprietær laddar, til sine døde ørepropper til TRETTEN HUNDRE KRONER?

 

Leste du i det hele tatt artikkelen? De må ikke. Men de kan hvis de vil. Er ikke valgfrihet bra lenger plutselig? 

 

Jeg tipper at de må. Med mindre de ikke lider av samme problem som flere lignende produkter har, nemlig at du ikke kan skru av proppene. Hvis ikke du putter dem i laderen når du ikke bruker dem, så vil batteriet gå flatt.

Vi får se om Apple har gått i samme felle eller ikke, only time will tell.

 

 

Men ingen tvinger folk til å kjøpe disse da. Eller er det en såkalt kontraktfestet plikt hvis man kjøper iPhone å kjøpe disse også? Hvis det er det vil jeg gjerne at du linker til der det står.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...