Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Når man har en link til iphone 7, og man gir bort/selger denne, er det ikke sånn at man blir ansvarlig for å betale den telefonen man har link til? Jeg skjønner ikkeno av dette.  :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man har en link til iphone 7, og man gir bort/selger denne, er det ikke sånn at man blir ansvarlig for å betale den telefonen man har link til? Jeg skjønner ikkeno av dette.  :dontgetit:

 

 

Den som bestiller telefon fra en link må legge inn sine opplysninger. Det er den som bestiller telefonen som er ansvarlig for å betale. Det er som om at jeg finner en pakke smør på butikken, hvis jeg ikke vil ha denne likevel, men du vil ha denne, så tar du den og jeg slipper å gå tilbake og legge den på plass. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Når man har en link til iphone 7, og man gir bort/selger denne, er det ikke sånn at man blir ansvarlig for å betale den telefonen man har link til? Jeg skjønner ikkeno av dette. :dontgetit:

 

Den som bestiller telefon fra en link må legge inn sine opplysninger. Det er den som bestiller telefonen som er ansvarlig for å betale. Det er som om at jeg finner en pakke smør på butikken, hvis jeg ikke vil ha denne likevel, men du vil ha denne, så tar du den og jeg slipper å gå tilbake og legge den på plass.

Får beskjed om og bestille innen 24timer, ellers går brelett'n videre
Lenke til kommentar

Ang TNT sporing: Jeg slettet de to siste sifrene i sporingsnummeret og fant da to pakker. En som var levert i Tønsberg for noen år tilbake og en som passet med leveringen min. Ganske dårlig opplegg... Venter på Apple Watch selv. Skulle komme i dag.

Endret av Lazzie68
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Litt) Off-topic:

 

Stadig ved lansering av nye iPhones ser jeg folk legge ut linker til bestilling, som jo det er noen av på denne siden - hva er egentlig grunnen til at Telenor velger å gjøre det på denne måten? Virker som en merkelig og litt tungvint løsning spør du meg, men nå har jeg heller aldri benyttet meg av denne, så jeg ser kanskje ikke fordelen med det. 

 

Hvordan fungerer dette systemet?

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaring med Telia? Bestilte en iPhone 7 Plus 128GB Jet Black, men jeg finner ingen steder på nettsiden der jeg kan "følge" ordren. Jeg ser dog at det står at det er ubekreftet leveringstid på den modellen.

Min side, i rullgardinen øverst hvor det står Oversikt, velg Min profil, så ser du bestillingshistorikk under Annet på bunnen av siden

Lenke til kommentar

Er det noen som har hatt trøbbel med lyden på sin 7´er?

Har den vanlige utgaven. Og folk hører meg nesten ikke når jeg ringer.Trøbbel siden den var ny, men regnet lenge med at problemet ikke var på min side pga ny mobil. Måtte tilslutt innse at det var hos meg problemet lå. Ble sendt inn en gang via Eplehuset og kom tilbake en uke etter med påstand om at NÅ var alt bra. De påsto software-feil. Tror ikke de hadde gjort en skit siden ingenting var slettet. Ingen bedring. Dro tilbake samme dag og de nektet å ta den i mot for de påsto at service hadde fikset alt og jeg bare var vanskelig. Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Lenke til kommentar

 

Noen som har noen erfaring med Telia? Bestilte en iPhone 7 Plus 128GB Jet Black, men jeg finner ingen steder på nettsiden der jeg kan "følge" ordren. Jeg ser dog at det står at det er ubekreftet leveringstid på den modellen.

Min side, i rullgardinen øverst hvor det står Oversikt, velg Min profil, så ser du bestillingshistorikk under Annet på bunnen av siden

 

 

Se der ja, tusen takk! Den var ikke lett å finne :p

Lenke til kommentar

Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Dersom du ble lovet ekspress service skal det fremgå på kvitteringen / være synlig i service saken på Eplehuset.no, ellers kan det hende at selgeren har "sendt den inn" uten å huke av for ekspress service.

Lenke til kommentar

Er det noen som har hatt trøbbel med lyden på sin 7´er?

Har den vanlige utgaven. Og folk hører meg nesten ikke når jeg ringer.Trøbbel siden den var ny, men regnet lenge med at problemet ikke var på min side pga ny mobil. Måtte tilslutt innse at det var hos meg problemet lå. Ble sendt inn en gang via Eplehuset og kom tilbake en uke etter med påstand om at NÅ var alt bra. De påsto software-feil. Tror ikke de hadde gjort en skit siden ingenting var slettet. Ingen bedring. Dro tilbake samme dag og de nektet å ta den i mot for de påsto at service hadde fikset alt og jeg bare var vanskelig. Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Tok du frem telefonen å ringte til eplehuset mens du stod der? Slik at du fikk dokumentert problemet?
Lenke til kommentar

Ja, TNT-sporingen virket ikke med meg heller. Watch-en ble levert to dager før "antatt levering" på Apple.no.

Gratulerer! Bring har nå offisielt mistet oversikten over hvor pakken min befinner seg etter at de skulle kjøre ut på vegne av TNT. De har en uke på seg å lete før jeg "eventuelt" kan sende en reklamasjon.

Lenke til kommentar

Er det noen som har hatt trøbbel med lyden på sin 7´er?

Har den vanlige utgaven. Og folk hører meg nesten ikke når jeg ringer.Trøbbel siden den var ny, men regnet lenge med at problemet ikke var på min side pga ny mobil. Måtte tilslutt innse at det var hos meg problemet lå. Ble sendt inn en gang via Eplehuset og kom tilbake en uke etter med påstand om at NÅ var alt bra. De påsto software-feil. Tror ikke de hadde gjort en skit siden ingenting var slettet. Ingen bedring. Dro tilbake samme dag og de nektet å ta den i mot for de påsto at service hadde fikset alt og jeg bare var vanskelig. Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Har hatt ett par som har klagd ja. Har vanlig utgave 128gb. Synes også at lyden var noe skral når jeg snakket med folk. Mulig det skyldes støv hos meg, da ingen har klaget på en stund nå.

 

Vurderer å gå over til android uansett.

Lenke til kommentar

 

Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Dersom du ble lovet ekspress service skal det fremgå på kvitteringen / være synlig i service saken på Eplehuset.no, ellers kan det hende at selgeren har "sendt den inn" uten å huke av for ekspress service.

"Ekspress-service" hos Eplehuset er bare bullshit. Jeg fikk min 5S levert inn som ekspress, men det tok mye lengre tid enn det. Grunn til at jeg aldri skal handle hos Eplehuset igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...