Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AirPods? Stygge. $159? Glem det.

 

"gabbatsvart", kult. Ingen minijack? Kjipern. Tipper salget går ned sammen med aksjene. HÅPLØST uten minijack. Hvordan lader man samtidig som man hører på musikk? Vel det går ikke lengre. Over og ut.

De har fått norsk pris på apple.no til 1790kr.
Lenke til kommentar

AirPods? Stygge. $159? Glem det.

 

"gabbatsvart", kult. Ingen minijack? Kjipern. Tipper salget går ned sammen med aksjene. HÅPLØST uten minijack. Hvordan lader man samtidig som man hører på musikk? Vel det går ikke lengre. Over og ut.

Tror som alltid at denne kommer til å selge som pokker. Du drar frem en negativ ting hvis man kan kalle den det og glemmer 20 positive godt gjort. Har du virkelig ikke trådløse hodetelefoner i 2016 vel da sier jeg velkommen etter  :rofl: Løp og kjøp sier jeg Note 7 bye bye.

Lenke til kommentar

AirPods? Stygge. $159? Glem det.

 

"gabbatsvart", kult. Ingen minijack? Kjipern. Tipper salget går ned sammen med aksjene. HÅPLØST uten minijack. Hvordan lader man samtidig som man hører på musikk? Vel det går ikke lengre. Over og ut.

 

 

Som regel følger de andre selskapene ikke så langt bak med teknologien så det spørs egentlig om Minijakc er på vei ut. Det er vell trådløs som gjelder nå for tiden.

Lenke til kommentar

Blir denne tilgjengelig for forhåndsbestilling hos Telenor/Djuice osv når klokken bikker midnatt i morgen? Noen som vet hvordan det var i fjor? Må jo være klar så jeg kommer langt fremme i køen... I fjor var jeg litt sent ute og måtte vente noen uker ekstra. :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ingen 3.5mm jack? Blir jo som i gamle dager dette, kjøpe produkter med Apple sitt merke påklistret eller bruke noen jalla adapter :)
Når det er sagt så har sikkert 3.5mm jacken godt av å ta pensjon, men hadde gjerne sett noen andre styrt skuta mot en ny teknologi. 

Lenke til kommentar

Liten heads-up til de som vurderer å gå for fettmagnet-utgaven :

 

https://9to5mac.com/2016/09/07/apple-warns-jet-black-iphone-7-scratches/

 

"The high-gloss finish of the jet black iPhone 7 is achieved through a precision nine-step anodization and polishing process. Its surface is equally as hard as other anodized Apple products; however, its high shine may show fine micro-abrasions with use. If you are concerned about this, we suggest you use one of the many cases available to protect your iPhone."

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Liten heads-up til de som vurderer å gå for fettmagnet-utgaven :

 

https://9to5mac.com/2016/09/07/apple-warns-jet-black-iphone-7-scratches/

 

"The high-gloss finish of the jet black iPhone 7 is achieved through a precision nine-step anodization and polishing process. Its surface is equally as hard as other anodized Apple products; however, its high shine may show fine micro-abrasions with use. If you are concerned about this, we suggest you use one of the many cases available to protect your iPhone."

Den tror jeg blir uaktuelt for de fleste den nye black derimot tror jeg blir populær spesielt blant gutta.

Lenke til kommentar

Sendes fra Irland, men tror ikke det tok mer enn 3-4 dager. Norske lover og regler gjelder og alt er inkludert i prisen du får oppgitt. Reklamasjon har jeg ikke noen erfaringer med, men er norske reklamasjons lover som gjelder :)

 

Dåg noen år siden sist jeg bestilte fra Apple.no når jeg tenker meg om..

Endret av Cord
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å bestille fra apple.no til utlandet? Bor i utlandet til neste sommer..,

Blir det noe endringer med MVA og slikt men forsatt ha Norsk garanti og reklamasjon?

Eller er det best å bestille hjem til Norge også få noen til å sende til meg på post?

Dersom du har dokumentasjon på fast bosted utenfor Norge, er det beste alternativet å kjøpe den i Norge hos en leverandør som tilbyr moms-refusjon, slik at du får MVA som du har betalt ved kjøp tilbake når du tar med deg mobilen tilbake til utlandet der du bor. Les og følg reglene for dette.

Endret av zanta
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

«Den høyglansete overflaten på gagatsvarte iPhone 7 oppnås gjennom en omhyggelig, ni-trinns anodiserings- og poleringsprosess. Overflaten er like hard som på andre anodiserte Apple-produkter.


Likevel kan det oppstå mikroskopiske riper i den høye glansen etter en tids bruk. Hvis du vil unngå det, foreslår vi at du bruker et av de mange beskyttelsesdekslene som finnes for iPhone


 

Huffda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...