Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la på et deksel og en 3m lang kabel sammen med bestillingen. Sa at jeg ville ha alt sendt samtidig, og ikke etterhvert som det ble tilgjengelig, så jeg slapp å ta imot så mange pakker - men innser at det kanskje ikke var et sjakktrekk i tilfelle deksel eller kabel skulle bli utsolgt og det kunne forsinke leveringen.

 

2 minutter på telefonen med Apple, og nå sender de ut løpende etterhvert som det blir tilgjengelig. Tipp topp tommel opp.

Lenke til kommentar

Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato!

 

Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato!

 

Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-)

Angående Eplehuset så vil jeg tvile sterkt på at de har telefonen på lager før lanseringsdato, tviler enda mer på at de sender den ut før 16.

Tipper det kun er de aller største teleoperatørene som har telefonen på lanseringsdato og da i meget begrenset antall.

Lenke til kommentar

 

Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato!

 

Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-)

Angående Eplehuset så vil jeg tvile sterkt på at de har telefonen på lager før lanseringsdato, tviler enda mer på at de sender den ut før 16.

Tipper det kun er de aller største teleoperatørene som har telefonen på lanseringsdato og da i meget begrenset antall.

 

 

 

Tok og spurte de direkte på Facebook jeg. Fikk i svar at det er som du sier, at de ikke blir sendt ut før 16. september. Så må nok vente til over lanseringshelgen før jeg får den i hendene mine...  :whistle:  Var visstnok først ute til å bestille den modellen også, så da regner jeg med å få den i første "rekke".  :)

bk5PaDFQ.jpeg

Lenke til kommentar

7 eller 7 plus?

 

 

 

Den videoen ga greit svar på fordelene med å gå for 7 Plus, dersom man kan leve med størrelsen. Den er relativt stor i forhold til skjermens størrelse, men da er det også mindre sjanse for å komme borti skjermelementer utilsiktet. Jeg har hatt en Samsung Galaxy S6 Edge Plus og har en Galaxy s7 flat, og uttaler meg på grunn av erfaringer med disse. Dessuten er jeg ikke helt fornøyd med fingeravtrykkssensoren på s7. Men for all del meget bra telefoner!

 

En dyr fornøyelse å anskaffe iPhone 7 Plus, spesielt når jeg har en såpass oppegående telefon som Galaxy s7, men sistnevnte får i så fall gå på Finn. Dermed blør ikke lommeboka fullt så mye.

 

 

Lenke til kommentar

For de som frykter at det ikke vil gå an å bruke lightningkontakten både til hodetelefoner og lading, vil det komme adaptere for bruk av begge. Her er en av de første:

 

http://www.macworld.com/article/3118386/apple-phone/belkin-s-dual-charging-and-headphone-adapter-is-here-to-calm-your-iphone-7-fears.html

 

post-53963-0-76765700-1473536739_thumb.jpeg

 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...