deleder Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Litt irriterende at norsk Apple Store åpnet med levering 26 sept til 3 okt på 128 gb gagatsvart. På US Apple store leveres denne selvsagt 16. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Trodde selv jeg var kjapp. Men 4 - 10 okt her. 128gb svart i7 pluss. Mange som har gått for denne! Ingen som får bekreftet levering bare antagelser alle nettbutikker, telefonselskaper får de likt så da er det opp til kundeservice på det stedet du har bestilt som i grunn bestemmer hvor effektive og hvor raskt man får den. Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Trodde selv jeg var kjapp. Men 4 - 10 okt her. 128gb svart i7 pluss. Mange som har gått for denne! Ingen som får bekreftet levering bare antagelser alle nettbutikker, telefonselskaper får de likt så da er det opp til kundeservice på det stedet du har bestilt som i grunn bestemmer hvor effektive og hvor raskt man får den. Joa, skjønner dette. Bare lov å klage "litt" Sitter med en Note3 enda, fremdeles den beste telefonen jeg har hatt til nå. Men påtide å komme seg videre! Lenke til kommentar
langaA Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Finner ikke noe om det, men har iPhone 7 fast charger? Eller induktiv lading? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Finner ikke noe om det, men har iPhone 7 fast charger? Eller induktiv lading? Ingen av delene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Finner ikke noe om det, men har iPhone 7 fast charger? Eller induktiv lading? Iphone 7 pluss har nok som forgjengerene støtte for 2A ladestrøm, fra f.eks ipad laderen. Så da lader den mye kjappere enn med den vanlige 1A laderen. Lenke til kommentar
langaA Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Takk for svar. IPhone 7 32GB bestilt fra komplett Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Hvis en kjøper inn 7eren, og når man har fått den bestemmer seg for å selge på Finn. Tror dere det blir tap da? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Hvis en kjøper inn 7eren, og når man har fått den bestemmer seg for å selge på Finn. Tror dere det blir tap da? Hvis du får den før alle andre, eller at det blir stor etterspørsel så kan du nok tjene på det. Hvis ikke, så må du nok selge med tap. 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Skal bli godt å bytte ut 5s'en jeg bruker nå! 2-3 uker fra djuice for svart 32gb. Har hatt lyst å kjøpe tråløst headsett i 1 år nå pga treninga, endelig må jeg Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Hva tror vi om Komplett? De skriver ubekreftet 16. sept. Mener at disse har vært lure hvert år og skrevet noe lignende. Bestilte på Apple med en gang salget åpnet og der sendes ikke Fusion Black før 26 sept til 3. oktober, men Komplett - som ikke er en teleoperatør "Muligens" får den inn på lager 16...? Er ganske sikker på at man ikke får noe som helst derfra ( i alle fall av denne modellen) før ute i oktober. Lenke til kommentar
Calimeister Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Hvor kjøper dere iPhone 7? Jeg kjøpte med bindingsrabatt i fjor. (1900,- i rabatt for 64gb 6s plus på Telia) Litt mindre rabatt der i år. (1500,- i rabatt for 128Gb 7s, og for abo med 6gb, 399,- i mnd) Noen tips til de beste dealene? Apple Store Canada Hva koster den der? Er ikke mange kronene unna mtp sales tax, husker ikke i hodet hvor mye jeg betalte for min 6s der i fjor Spørs litt hvor i landet man ender opp med å kjøpe telefonen, da det varierer fra 5%->15%. Er man heldig, 7000kr for 128gb modellen, vanlig 7. Er man uheldig 7500. Hvordan får du den til Norge derifra? Blir det ikke med toll osv? Er det ikke dessuten forskjell i dekning osv. med kanadiske versjoner kontra Norges? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Hvor kjøper dere iPhone 7? Jeg kjøpte med bindingsrabatt i fjor. (1900,- i rabatt for 64gb 6s plus på Telia) Litt mindre rabatt der i år. (1500,- i rabatt for 128Gb 7s, og for abo med 6gb, 399,- i mnd) Noen tips til de beste dealene? Apple Store Canada Hva koster den der? Er ikke mange kronene unna mtp sales tax, husker ikke i hodet hvor mye jeg betalte for min 6s der i fjor Spørs litt hvor i landet man ender opp med å kjøpe telefonen, da det varierer fra 5%->15%. Er man heldig, 7000kr for 128gb modellen, vanlig 7. Er man uheldig 7500. Hvordan får du den til Norge derifra? Blir det ikke med toll osv? Er det ikke dessuten forskjell i dekning osv. med kanadiske versjoner kontra Norges? Jeg skal til Canada, så plukker den opp i en Apple Store der. Den modellen som blir solgt i Canada er den samme som i Norge, så ikke noe problem der. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 takk for din bestilling Iphone 7 plus gagasvart 256 gb Levering innen 4-6 uker 18-31 okt .........straffen for å bestille det råeste Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Heldigvis pleier Apple å operere med god margin på tidsestimeringen angående levering. Har alltid opplevd å fått ting jeg har bestilt, selv ved forhåndsbestilling, før den tiden som opprinnelig var satt opp! Krysser fingrene igjen! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Jeg venter til "iphone 8" neste år, forhåpentligvis med E-SIM... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Heldigvis pleier Apple å operere med god margin på tidsestimeringen angående levering. Har alltid opplevd å fått ting jeg har bestilt, selv ved forhåndsbestilling, før den tiden som opprinnelig var satt opp! Krysser fingrene igjen! Snakka med en eple kar på telefon , dette er / blir en populær versjon så den vil bli sendt senere ut enn de andre Så får vi håpe det ikke blir for sent Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Blir nok sendt fra Nederland Torsdag 15. Og blir levert på døra av DHL Fredag 16. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Noen aom vet noe om når Telenor sender første runde med telefoner? Fikk mail kl. 09.05 med bekreftelse. Det sto 2-3 ukers levering da og gjør fortsatt det i nettbutikken. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Jeg venter til "iphone 8" neste år, forhåpentligvis med E-SIM... Må nok vente to år på 8. Neste blir 7S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå