Gå til innhold

ANMELDELSE: No Man's Sky


Anbefalte innlegg

 

 

Tydelig at desse som prøver å møte kvarandre ikkje er der til samme tid. Ein ressurs viser tydelig at den ikkje er mina hjå den eine spilleren samtidig som ressursen ikkje er rørt hjå den andre. Elles var det mykje pisspreik som med all tydelighet viser at hat-toget består av personer som ikkje greier å ta NMS for det det er.

 

 

Har du sett den komplette listen over ting Hello Games sa skulle være i spillet, men aldri ble noe av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5/10 er kanskje litt kvasst? Jeg ser metacritc's score ligger på rundt 7 av 10 (både fra brukerne og kritikerne). Men når jeg tenker på hvor mange som kjøpte det på realease og de som forhåndsbestilte det. For Hello Games er det en kassasuksess. F!#s Hello Games, sikker på at de brukte masse tid på å lage traileren for å få de til å se ut som noe det ikke var. Nå tenker jeg at det burde vært en 3/10 score. De sitter sikkert å ler og røyker jointer rullet med 100$ sedler. Bastards

Lenke til kommentar

5/10 er kanskje litt kvasst? Jeg ser metacritc's score ligger på rundt 7 av 10 (både fra brukerne og kritikerne). Men når jeg tenker på hvor mange som kjøpte det på realease og de som forhåndsbestilte det. For Hello Games er det en kassasuksess. F!#s Hello Games, sikker på at de brukte masse tid på å lage traileren for å få de til å se ut som noe det ikke var. Nå tenker jeg at det burde vært en 3/10 score. De sitter sikkert å ler og røyker jointer rullet med 100$ sedler. Bastards

 

 

 

User score på Metacritics ligger på under 5/10, og på Steam så er det enda verre.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det bare min egen opplevelse av spillet som teller for meg og etter ~25 (solsystem nr. 4 eller 5) timer koser jeg meg og er ganske så fornøyd.  Begynte å spille post-patch og har ikke opplevd en eneste glitch eller crash.  FPS ligger stort sett opp mot 60 og selv om det har vært en stutter eller tre så har de vært alt for få til å klassifisere som et problem.

 

Kunne tenkt meg noe bedre teksturer og mindre generiske romstasjoner først og fremst, men selv om ingen av de lovte oppdateringene skulle materialisere så er konklusjonen at jeg har brukt 499 bols på langt dårligere ting enn No Man's Sky.  Kanskje hadde inntrykket vært annerledes om jeg hadde hørt, lest og trodd på masser av hype på forhånd, men siden jeg kun har sett traileren, spillets hjemmeside og siden på Steam så kan jeg ta for det det faktisk er og ikke noe jeg håpet det skulle være.

 

En solid 7.5 herfra så langt, med muligheter for justering både opp ned når det galaktisk sentrum er nådd.

Endret av Belfaborac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er jo baksiden når de kjører absolutt alt procedurally generated. Har null kontroll, så alt blir jo bare tilfeldig smashet sammen. Det ser man jo godt på dyrelivet, ikke spesielt høy kvalitet på det som et resultat at de settes sammen helt tilfeldig som om de skulle vært legoklosser.

Lenke til kommentar

 

Noen steder er kaldere enn andre.

attachicon.gif20160818112918_1.jpg

Var på en planet nylig med -114 grader. På natta fikk jeg "warning, extreme night temperature -70ish" men det var fremdeles -114 hele døgnet. :D

Ble det storm så var det fremdeles -114 grader.

 

Jeg fant heldigvis til slutt nå ekstra beskyttelse mot kulde.

Den planeten jeg er på nå er bare kald og øde, ikke noen variasjoner i klima, det er enten kaldt eller kaldere.

 

Merkelig nok er det vann der da.....eller "vann", aner ikke hva slags væske det egentlig er.

Lenke til kommentar

Klarte ikke å dy meg og kjøpte spillet på Steam. At dette spillet ikke er lansert som early access fatter jeg ikke. PCen min som drar spill som Rainbow Six Siege og Witcher 3 på ultra med 100+ fps hadde store problemer med å dra dette spillet. Grafikken var grusom, og det at man kan gå tvers igjennom skapningene var jo helt krise. Føltes som et lite hobbyprosjekt, ikke som et fullverdig spill i det heletatt.

 

Fov gjorde meg fysisk uvel også. Ga meg rett før jeg nådde 2 timer, og har allerede fått refundert spillet. Uff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...