Gå til innhold

Pokémon Go er omsider ute i Norge


Anbefalte innlegg

Prøvd og last ned på iphone og det gikk bra, neste var at eg gikk inn på spillet og så skrev jeg inn email osv. så kom det opp

 

Our servers are humbled by your incredible response

 

We are working to resolve the issue. please try again soon!

 

Er det noen som har samme problem og ka ska eg gjør?

har ventet i over 2 timer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å være tålmodig, spillet er ekstremt populært, gratis ikke minst og da kan man ikke forvente helt stabile servere, brukermengden vokser sinnsykt fort. Pokemon GO har slått Tinder og snart Twitter i USA.

 

Når det kommer til steder som er utenfor storbyene, så er det samme problem med de i USA.

Lenke til kommentar

P.g.a infulensa så har jeg ikke fått vært ute å lett etter noen pokemon. Men har fanget noen fra senga og noen fra sofaen når det har vært gps feil i spillet :)

Men ut ifra det jeg har prøvd så synes jeg dette er fantastisk morsomt, selv om jeg ikke er en pokemon fan.

Vil alltid huske at det var en skillpadde som satt i peisen min ?

Lenke til kommentar

 

 

jada, ingen bryr seg om at du lastet ned via annen region før det faktisk ble lansert i norge. så typisk normenn og mennesker generelt og ta ting for gitt å bare overloade eierne.

 

 

Cry me a river, jeg lastet ikke ned fra noen annen region, jeg lastet apk filen rett ned fra en mirror. Hadde utvikleren virkelig gått inn for at kun de lanserte regionene skulle få spille spillet hadde de lett kunne lagt inn regionsperrer i selve spillet å ikke bare via app storene. 

 

Pass på, en annen populær APK har malware i seg.

 

Prøvde pokemon go i dag, men det ble avinstallert etter en time. Gikk rundt i nesten en time uten å finne noen ting. Kjedelig.

Det er basert på steder i ingress.

 

Sett på "Mock Location" eller skaff deg en app som kan sende falsk GPS data til spillet?

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Lastet ned for moroskyld, får bare masse bugs. Etter litt tid kom jeg så vidt i gang. Og når jeg endelig kan velge et navn får jeg bare at det ikke er tilgjengelig. Og da har jeg prøvd mange forskjellige som ingen andre kan ha valgt. Samsung Galaxy S7, om noen tror det skyldes mobil.

Lenke til kommentar

Lastet ned for moroskyld, får bare masse bugs. Etter litt tid kom jeg så vidt i gang. Og når jeg endelig kan velge et navn får jeg bare at det ikke er tilgjengelig. Og da har jeg prøvd mange forskjellige som ingen andre kan ha valgt. Samsung Galaxy S7, om noen tror det skyldes mobil.

 

Skyldes nok ikke tlf. Moren min hadde samme problem på en iPhone 5. Sikkert bare å fortsette og prøve. Hun fikk det til etter hvert.

Lenke til kommentar

Lastet ned for moroskyld, får bare masse bugs. Etter litt tid kom jeg så vidt i gang. Og når jeg endelig kan velge et navn får jeg bare at det ikke er tilgjengelig. Og da har jeg prøvd mange forskjellige som ingen andre kan ha valgt. Samsung Galaxy S7, om noen tror det skyldes mobil.

 

Kan godt være det, med flere GB med bloatware fra Samsung fra fabrikk. Nexus bro.

Lenke til kommentar

Prøvde pokemon go i dag, men det ble avinstallert etter en time. Gikk rundt i nesten en time uten å finne noen ting. Kjedelig.

 

Haha, det er pga. server problemer. Du må lukke og åpne appen. Du kan alltid regne med å finne noe innen 1-2 minutter, ellers er det noe galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...