Jump to content
Sjirito

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Recommended Posts

Kjedelig plass med ved krigsskolen eller hva det heter ikke langt fra jernbanetorget er det 5 stops man når samtidig. Det er dog ingen kafé eller noe der, bare en benk.

Edited by DJ_Dark

Hvis noen vil ha flere venner så er det bare å legge meg til :) Jeg har to kontoer: 0281 0536 8882 (slave) og 8701 2318 4077 (main).

Gi gjerne et pip her hvis du legger meg til =)

Min trainer code er 5540 4633 3294

Jeg savner steder i Oslo man kan sitte og spille med mer enn ett pokestop i spinnedistanse.

Det er ganske tett ved Ekebergrestauranten også.

## dobbelpost slått sammen ##

Edited by ilpostino

Da har jeg fått to nye venner! Bor forresten i Sandefjord og studerer i Oslo, så det blir hovedsaklig de to stedene man får gaver fra. Si fra om du foretrekker det ene eller det andre så skal jeg etterkomme det så godt jeg kan :)

Hvis dere trenger flere Pokemon venner, til å bytte gaver med, så legg gjerne til meg  :)

*edit -  Fikk så mange nye venner at jeg tok vekk numrene. Takk :)

Edited by downlow

Alle byene pleier å ha sine egne discords. Ikke noe #norway ellernoe. Du får spørre på facebook siden til bergen ellernoe

Spørsmål! 

Min sønn på snart har 9 har android telefon med Family Link konto, han har også Pokemon Go konto gjennom meg. 

"Problemet" er at vi får ikke etablert Adventure sync, og da vil ikke Pokemon Go registrere skrittene/avstanden når pokemon ikke er aktivt. Den spør etter Google Fit når vi prøver å slå på adventure sync, men family link lar oss ikke installere Google fit.. 

Noen som har fått dette til? 

MobilNerd skrev (11 timer siden):

Er det noen som fortsatt spiller?

Så absolutt. Selv om jeg må innrømme at det kan gå en stund mellom øktene. "Sesongen" i nord er også noe kortere, om man ikke er av de som bruker bilen på vinteren.

MobilNerd skrev (På 17.7.2020 den 9.52):

Ja, jeg spiller hver dag. 

Flere burde begynne igjen, for det har blitt betraktelig flere pokestops og gymmer siden oppstarten! Dessuten mange flere muligheter i spillet.

MobilNerd skrev (På 17.7.2020 den 9.52):

Hver dag! Sønnen min på 11 er med meg og går mange kilometer hver dag!

Level 35 her.

Massevis av voksne og unge som spiller daglig ute. Men de henger nok ikke på gammeldagse nettforumer lengre. Det er tredobbelt så mange pokestops og gymmer ute nå enn da jeg startet.

Er discord som er det hippe nå, eller lukka facebook-grupper for byen man bor i.

Edited by Bytex

Jeg bor i en relativ liten bydel og her har vi 1 raid gruppe og 1 "generell" pokemon gruppe på messenger
Fungerer svært bra.

Er mye mer stop og gymmer nå en tidligere når spillet ble lansert, sam at det nå er mulig å spille uten å bevege seg hver dag (til en hvis grad, men må muligens betale noe av og til) 
Muligheten til å sende gifts gjorde baller og items mye mye bedre

Den letteste måten å finne andre spillere på er å være på raids akkurat når de starter. 

Det kommer veldig an på hvor du er. Selv er jeg bosatt i Bergen, og det er ikke noe problem å finne randoms når det starter raid i sentrum, selv om også det er vanskeligere nå enn før pga Remote raiding.

I bydelene derimot er det ikke like stor sjanse for at folk møter opp ved klekk. Discord/Facebook er derfor kjekt å bruke.