Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som rewards for fullført field  research fikk jeg mulighet til å fange Moltres.

Noe som passet bra da jeg ikke hadde denne.

Nå jobbes det med å fylle special research , henger litt på å få ti ghost i 5/8

 

Flott att spillet gir mulighet til å fylle de legendariske en mangler :)

Lenke til kommentar

Haha jeg er enda på stage 2...får ikke til nok excellent throws. Sveiver alltid biiiittelitt til venstre og får nice eller great. Kommer aldri til enden av det der..

 

 

Om oppgaven er i field  research og du ikke liker den, da bare krysser du den ut.

Har kastet ut mange oppgaver.

 

Om den er i special research så be naboen om hjelp !!

Lenke til kommentar

Åja det er jo sant..kan bare slette den excellent throw greia så jeg kommer meg videre!

 

Men 10 great throws er nesten like vanskelig, den er special. Blir 9/10 nice eller ingenting. Jeg drar alltid mot venstre eller høyre bittelitt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvordan fikk dere tak i ditto? Noen spesielle tips for å finne den? Jeg har full kontroll på hvem det er som utvikler seg til ditto, men har vært ute i 3 dager nå i flere timer og fanget de forskjellige, men uten at de har blitt til en ditto. Leste noen poster for noen dager siden om hvor det var nevnt at sjansen for å finne den var blitt større igjen. Jeg var ikke ute den dagen og de neste dagene nå har jeg ikke funnet noen, så virker som om sjansen for å finne den har gått ned igjen her i området ihvertfall. 

Lenke til kommentar

Har fanget fire ditto siden i går, mot én siden nyttår frem til da. Dette er i Sandefjord og Oslo, det er hvertfall hyppigere der etter hva jeg erfarer.

 

Edit: Mew er forresten i boks, det står nå at "More research requests will be coming soon!" Så det kan hende det blir flere morsomme dager :)

Endret av ~ David ~
Lenke til kommentar

Takk :) Den har 1303 i CP, vanskelig å si om den er noe bra :) Tipper den er som egg-pokemon, minimum 10/10/10 men lavere i level enn de jeg får i egg.

 

For ghost-types gikk jeg til en kirkegård i nærheten, fanget de siste fem ganske kjapt der :) Været var overskyet/regn, ikke fog som er ghost-type vær så det kan hende de er på slike steder uavhengig av været. Lykke til med resten :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet noen ditto, noen andre som har det samme problemet? Fanget sikkert rundt 60-70 av de typene som kan bli ditto i går, og ikke en eneste ble til den. Mulig jeg bare bor i feil område eller kanskje det ikke er meningen at jeg skal klare den oppgaven  :dontgetit: Kan det være at Niantic har endret på hvilke pokémon som blir til ditto? 

Endret av furiousanimal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...