Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Division ser ut til å havne på listen over bomkjøp. Brukt mange timer (som ikke var særlig underholdende) på å komme til max lvl for endgame, men så var det ikke noe å gjøre annet enn mer grinding.

Spillerne ser også ut til å ha flyktet:

http://steamcharts.com/app/365590

Er nede i nesten samme antall spillere som Rainbow Six Siege, som jeg føler var et bedre kjøp (bedre underholdning i hvertfall):

http://steamcharts.com/app/359550

 

Frykter at det neste bomkjøpet fra Ubisoft kommer til å bli Ghost Recon Wildlands (om de jeg kjenne hopper på hypetrain).
Ser ut som Ubisoft har drete på leggen på samtlige spill i det siste.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

MindJack kommer vel høyt opp på den listen. rundt 45/100 på metareviews. Storytelling og setup synes jeg er ganske ille, men de som liker overnaturlige ting og å bare skyte løs holder det vel mål. Kjøpte det mest på gøy da det kostet 1 kr på GameStop, så om ikke annet har man et cover i reserve.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Jeg personlig, er jeg ikke helt sikker på hva som er den verste spillet jeg har kjøpt. Jeg syns de fleste av mine spill er "går ann" eller "er fantasiske". Men det er ett spill jeg erger meg litt over er spillet Legendary. Det er på grund av at man får ikke åpnet et save der man slapp sist å spille. Må altids starte på nytt og på nytt, svært irriterende. :hm::( :(

Lenke til kommentar

The Division ser ut til å havne på listen over bomkjøp. Brukt mange timer (som ikke var særlig underholdende) på å komme til max lvl for endgame, men så var det ikke noe å gjøre annet enn mer grinding.

 

Spillerne ser også ut til å ha flyktet:

http://steamcharts.com/app/365590

 

Er nede i nesten samme antall spillere som Rainbow Six Siege, som jeg føler var et bedre kjøp (bedre underholdning i hvertfall):

http://steamcharts.com/app/359550

 

Frykter at det neste bomkjøpet fra Ubisoft kommer til å bli Ghost Recon Wildlands (om de jeg kjenne hopper på hypetrain).

Ser ut som Ubisoft har drete på leggen på samtlige spill i det siste.

 

Nå meldte Ubisoft i mai at spillet har 9.5 millioner registrerte spillere og hvor den gjennomsnittlige spilleren spiller 3 timer om gangen. Og som vanlig at konsollene har langt flere salg en på PC. Og en må huske på at Uplay ikke telles med i Steamcharts. Så tallet er nok høyere.

 

Men som vanlig så er tallene lavere på PC en konsoll over aktive spillere. Noe en ser klart over hele linja over spill som en kan sjekke statistikk over online spillere. 

 

Men hvor mange av dem 9.5 millioner som er aktive idag hadde vært interessant å vist...

 

 

On topic...allerede nevnt et spill tidligere. Men det er flere å ta av. Men et spill som skuffet meg voldsomt og som nesten må være et av mine værste spill kjøpt er Brutal Legend. Spillet startet såååå bra men ble noe forbanna dritt jeg kasta ifra meg.. :D

Lenke til kommentar

Huh, later til at folk er ganske så bortskjemte om de spillene som nevnt gjennom denne tråden er deres dårligste bruk av penger når det kommer til spill.

 

Tror ikke det er meningen at man skal basere sitt dårligste kjøp på generell basis, f.eks. gjennomsnittkarakter. Hva man synes er dårlig har vel med underholdningsverdi, smak og antall kroner brukt å gjøre, personlig mening.

 

Jeg har kjøpt utallige spill som jeg fikk lite tilbake for, dyre og billige. De billige regner jeg ofte ikke med da 1-2 timer underholdning for en tier er mye billigere enn å leie en 2 timers film eller en kinotur :p

 

 

 

Kjøpte Kingdom for over en hundrelapp, fant en "fasit taktikk"  skuffet.

ARK: Survival Evolved, spillte i et par timer og la det fra meg, skuffet. Men det har gitt noen hundre timer underholdning til et par barn jeg passer jevnlig så det er et av mine beste kjøp sånn sett :p

Divinity: Original Sin, fant en "fasit taktikk" og eneste underholdningen ble cutscenes og noe av historien via dialoger med NPC.

Far Cry 4, Battlefield og andre fps-spill, glemmer at jeg ikke er noen fan av fps og kjøper pga hype. Dårlige kjøp pga min idioti og impulskontroll :rofl:

Subnautica, samma greia som ARK bortsett fra at ungene ikke har fått like mye underholdning.

 

Kan sikkert nevne mange fler med forskjellige grunner for at jeg synes de er dårlige, men det blir overkill :)

 

 

Lenke til kommentar

Kan sikkert hjelpe til å holde liv i tråden med noen til på listen min.

 

1. Elite: Dangerous. Spillet i seg selv virker bra, og å spille det med VR ser rimelig heftige saker. Problemet er at jeg aldri får gjort noe der. Er rimelig kronglete å bare komme seg fra en plass til neste, og når jeg først havnet utenfor en romstasjon og fikk landingstillatelse ante jeg ikke hvor åpningen var. Sliter med selve tutorialen. Alt for komplisert for sitt eget beste.

 

2. X-Com: The Bureau. Lovet bra i starten, men AIen er stokk dum. Ta en helt vanlig barrikade som denne 1 | 2. Jeg er 1-tallet, barrikaden er | symbolet, og fiendene er 2-tallet. Hvordan klarer da AI-partneren min hele tiden å sette seg på høyre side av barrikaden? Selv når jeg klarer å få idioten til å faktisk sette seg ned på rett side venter han til fiendene dukker opp. før han tar en Leroy Jenkins. Gav opp etter å ha dødd alt for mange ganger på grunn av AIen.

 

3. X-Com 2. Kjipt å si det, men de fleste missions er tidsbaserte. Lette frem alt jeg fan av mods og fikk redusert tidsbegrensningen litt, men borte blir den nok aldri. Dermed er hele serien elegant redusert fra en dyp, taktisk strategiperle til rent skytespill. Når man hele tiden må storme frem og plasse løs på alt og alle uten tanke på egen sikkerhet for å kanskje rekke frem i tide blir det helt feil. Det er faktisk enda verre enn X-Com 1. "Du fikk game over for tre timer siden, men vi glemte å si det. Ooops."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mario Kart 8.

 

Det krever kanskje en forklaring, ettersom selve spillet er veldig bra. Problemet er bare at jeg kjøpte en Wii U for å spille det også - tanken var jo da at det også skulle dukke opp noe annet som var verdt å spille på Wii U etterhvert.

 

Det gjorde det altså ikke. Ikke engang et eneste fuckings nytt Zelda-spill klarte de å gi ut til den konsollen før de har en ny konsoll på markedet. Og hvor bra MK8 var, så var det altså ikke verdt 2-3000 alene.

 

Aldri mer, Nintendo. GFY.

Lenke til kommentar

CoD: Ghosts - Hadde det ikke vært for at spillet var så ufattelig dårlig optimalisert på PC så hadde jeg spilt det mer, men selv med en GTX 980 så var det uspillbart.

Rimlig enig med det as, Ghosts var et slag i trynet, føltes ut som jeg hadde blitt rundlurt, husker at jeg var tidlig oppe for release... en time senere var jeg tilbake i senga for å sove videre, nei usj det var ille. 

 

 

The Division ser ut til å havne på listen over bomkjøp. Brukt mange timer (som ikke var særlig underholdende) på å komme til max lvl for endgame, men så var det ikke noe å gjøre annet enn mer grinding.

 

Spillerne ser også ut til å ha flyktet:

http://steamcharts.com/app/365590

 

Er nede i nesten samme antall spillere som Rainbow Six Siege, som jeg føler var et bedre kjøp (bedre underholdning i hvertfall):

http://steamcharts.com/app/359550

 

Frykter at det neste bomkjøpet fra Ubisoft kommer til å bli Ghost Recon Wildlands (om de jeg kjenne hopper på hypetrain).

Ser ut som Ubisoft har drete på leggen på samtlige spill i det siste.

 

Nå meldte Ubisoft i mai at spillet har 9.5 millioner registrerte spillere og hvor den gjennomsnittlige spilleren spiller 3 timer om gangen. Og som vanlig at konsollene har langt flere salg en på PC. Og en må huske på at Uplay ikke telles med i Steamcharts. Så tallet er nok høyere.

 

Men som vanlig så er tallene lavere på PC en konsoll over aktive spillere. Noe en ser klart over hele linja over spill som en kan sjekke statistikk over online spillere. 

 

Men hvor mange av dem 9.5 millioner som er aktive idag hadde vært interessant å vist...

litt-offtopic

Selv har jeg spilt 650 timer Division, men er ferdig med det nå, titter vel innom for å teste om det er blitt bedre ved nye patcher. Darkzone var det som holdt det gående så lenge for min del, mye gøy der. Skulle ønske de utnyttet Darkzone bedre til pvp, litt mer incentiv til pvp 4vs4vs4vs4vs4 may the best squad win..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...