Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh, later til at folk er ganske så bortskjemte om de spillene som nevnt gjennom denne tråden er deres dårligste bruk av penger når det kommer til spill.

 

For min del må det blir Devils Third, Call of Juarez: The cartel eller Homefront: The revolution i nyere tid ihvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Magic Carpet, Sentient og Forsaken til PS1

 

Forsaken er ikke så aller verst, men var ikke helt mitt type spill så ble ikke å bruke mye tid på det.

Magic Carpet og Sentient ble kjøpt billig når en butikk her skulle legges ned.

 

Har også ett Army Men jeg kjøpte billig, men det har jeg hadd mange timer gøy med.

 

Kjøpte også Apocalypse starring Bruce Willis til PS1 for under 100kr. Siden det var såppas billig så syns jeg spillet var digg.

 

Da ps2 kom så kjøpte jeg fast ps2 magasin og siden jeg da hadde tilgang til IGN på nett ( iallefall på skolen ) så kunne jeg sjekke hvilke spill som var verd å kjøpe å hvilke som man burde styre langt unna. I tillegg til at det kom med spillbare demoer ( eller trailere ) med magasinene.

 

På Super Nintendo så hadde brodern en diskettleser til maskinen så den kunne spille av kopierte spill på disketter. Fikk på den måten da prøvd alt mulig av både skikkelig gode og skikkelig elendige spill på den tiden uten å måtte sløse penger på å kjøpe dem.

Når jeg selv fikk en maskin kjøpte jeg spill som jeg viste jeg ville like, Super Bomberman for the win :D

 

På grunn av Twitch, youtube, ign osv så bekymrer jeg meg ikke lenger for å kjøpe spill jeg vil angre på.

Lenke til kommentar

Så langt så tror jeg det må være "The Witcher". Jeg kjøpte en pakke med alle spillene, tenkte jeg kunne starte med det første før jeg gikk løs på det tredje, det som er hylla til de grader.  Klarte å spille ca 30 min før jeg gav opp. Kontrollene og combat-systemet var så kjipe at jeg ikke klarte å fortsette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke noen stor fan av Witcher selv, men har prøvd alle tre. Hvis det bare er kontrollene du mislikte med Witcher 1, anbefaler jeg å prøvde de to andre. Spillene blir bedre og bedre. :) Det jeg ikke liker med Witcher er hovedpersonen selv. Hater fyren intenst. Han kunne nok vært en bra vilain, men hovedperson? Ikke faen.

 

On-topic er Witcher 1-3 blandt de verste jeg har kjøpt. Har veldig lyst til å like dem, men nok er nok. Klarer det bare ikke.

Lenke til kommentar

Klart plassert som #1:

Auto Assault

 

MMO racing spill...eneste var at da det ble kjøpt så var jeg ikke klar over at det var MMO, noe jeg absolutt hatet og nektet å i det hele tatt prøve på den tiden.

Med tiden så ble jeg vel mer moden, så jeg tenkte etterhvert å prøve det; "racing and shooting? What's not to like?"...men da viste det seg at serverne allerede var tatt ned. Og det var enden på den visa.

 

Husker ikke hvor mye Auto Assault Collector's Edition kostet, men selv om esken og det fysiske innholdet er fancy nok i seg selv, så var selve spillet noe jeg ikke kom så langt med.

http://eu.autoassault.com/news

 

#2:

Hellgate: London

MMO/action(?)

 

...for de som kjenner spillet, så trenger jeg vel ikke si noe mer.

 

For de som ikke kjenner det: såvidt jeg vet reklamert som ett prosjekt fra avgåtte Blizzard-folk, med erfaring med både Diablo 2 og StarCraft.

 

...men nøy dere med intro-videoen, for det er den beste delen med hele spillet.

Vet ikke engang om disse serverne fortsatt er oppe heller.

Lenke til kommentar

Gothic 2  var fantastisk. Helt fantastisk. Eneste som irriterte meg var memory leaken det hadde/har. Vet ikke om det ble fiksa.

Falt ikke helt for noen av Risen-spillene, men blir spennende å se hva Piranha Bytes får til med Elex...

 
Lenke til kommentar

Nå kommer jeg til å banne i kjerka, men for meg er det verste spillet Half Life 2. Det er et eller annet spesielt med det spillet som gjør at jeg blir svimmel og kvalm. Det var også et annet førstepersonspill jeg ble kvalm og svimmel av, men husker ikke hva det heter.

Kan være at det er det stikk motsatte av alt som gjorde Half-Life 1 bra.

 

HL1: Man er helt alene. HL2: Man har en partner.

HL1: Man aner ikke hva som foregår. HL2: Man vet nøyaktig hva som foregår.

HL1: Man spiller en forsker som bare prøver å overleve. HL2: Forskeren er nå supersoldat.

HL1: Forestår stort sett innendørs i trange korridorer. HL2: Stort sett i store, tilsynelatende åpne brett. De er kanskje ikke så åpne som de virker, men siden alt er utendørs er det ikke akkurat noe særlig fare for klaustrofobi her.

 

Osv... svært skuffende spill for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...