Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har kjøpt?


Anbefalte innlegg

jeg har sløst mye penger på dårlige spill men det verste spillet jeg har kjøpt var:

 

nr 1: tabula rasa, spillet var greit, men de stengte serveren sånn 2 uker etter at jeg kjøpte spillet 

 

hva er det verste spillet dere har sløst bort penger på, og hvorfor?

Endret av Nemaless
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt mye dårlige spill, men når de koster 10 kroner på Steam er det liksom ikke så farlig. Derfor tror jeg kanskje Black & White fortjener førsteplassen, siden jeg kjøpte det på dag 1 og brukte 500 svette avisbudpenger på det. Spillet var ikke dårlig, men ikke i nærheten av det vi ble lovet. Det verste var at anmelderkorpset var med på leken, og lot til å dømme spillet etter forhåndshype og ikke faktisk karakter. Har ikke kjøpt et Molyneux-spill siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om black & white er det verste så har du for sure ikke spilt mange spill ^^

 

Black & White er klassiker (om det er det som kom i 2001ish). 

 

Brink?... vi var 4-5 stk som kjøpte dette, alle hatet det og var det verste 500 bucks jeg har brukt på spill. Mens jeg skrev dette kom jeg på en til, Age of Conan, definitivt et spill som fortjener en av de verste spillene noensinne, spesielt med tanke på hypen den hadde i tillegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har spilt flere spill enn du har hatt varme middager. De fleste overhypede drittspill har jeg dog klart å styre unna. Men Black & White lurte meg. Klassiker meg i kaviarstjerna.

 

Bare å innse at spillet ikke var noe for deg, feil sjanger.

 

Jeg kunne ha sagt League of Legends er verste men det er det ikke, jeg spiller ikke det og vil heller ikke, bare pga det er ikke noe jeg liker. Jeg er stor fan av Blizzard men likte ikke heroes of the storm automatisk, det er bare et spill sjanger jeg ikke liker.

 

Det kan jeg ikke si om Brink, det er sjanger jeg ikke har noe problem med, men spillet levde ikke til neo som helst, kunne godt vært 99,- spill.

 

"Jeg har spilt flere spill enn du" OK... barnehage tactics are stronk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har blitt mye vræl i mine år som gamer, men for å ta noen lavmål:

 

1. Transformers. Det meste, egentlig. War For/Fall of Cybertron var jo knall, og Devastation er en klassiker. Men resten... grøss... Tror Transformers til Wii er det verste. Man blir minnet på hva man skal gjøre hvert femte minutt, brettene er omtrent tomme, kontrollene er elendige, historien gørrkjedelig og så videre. Ville gitt det karakteren STK. Med andre ord: If you see it, Shoot To Kill. :p

 

2. Alien: Isolation. Seriøst. Først skrøt de i månedsvis om at det bare er én alien, men den skulle til gjengjeld være veldig smart. Når jeg først satt med spillet i hånden (eller skjermen, rettere sagt) brukte jeg veldig mye tid på å komme meg unna sinte folk og roboter, og etter noen timer hadde jeg knapt sett alien'en en eneste gang. Selv etter at den dukket opp var robotene det største problemet. "Only one alien... and a few billion other enmies, but... only one alien!"

 

3. NBA 2k14. Tror jeg, ikke sikker på hvilken i rekken det er. Men samme det, er vel mye av det samme uansett. Spillet i seg selv er nok bra, men å rotere stikken, dra stikken, trykke en knapp, rotere stikken litt mer og trykke en og annen knapp til for å kaste ballen? WTF? Det var kronglete nok i tutorialen, men å huske noen tusen komboer midt i en kamp? Hva skjedde med å trykke en tast for å kaste til en medspiller, og en annen for å skyte? Det enkle er ofte det beste.

 

4. Battlefield: Bad Company 2. "Woohoo, spi..." *splat* "... iller Ba..." *splat* "...ttlefi..." *splat* "... eld..." *splat* "...ld: Bad..." *splat* "... Com...." *splat* "... pan..." *splat* "...y 2!" *splat* "Eller ikke..." :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

damn jeg trodde jeg var få av spillere som har blitt lurt til å kjøpe dårlige spill. jeg føler med dere som har sløst bort hardt arbeidene penger på dårlige spill og håper vi med denne tråden lærer av hverandre slik at vi ikke sløser bort penger på dritt spill.

 

Min andre tabbe var da jeg kjøpte Wildstar noen år tilbake, også gikk den fra abonemang til free to play etter 1 måned 

Lenke til kommentar

"Jeg har spilt flere spill enn du" OK... barnehage tactics are stronk!

You what, mate?

Om black & white er det verste så har du for sure ikke spilt mange spill ^^

Så du kan si dette, men jeg skal ikke få lov til å si noe tilbake?

Greit nok, dissingen din suger, men det kan da ikke jeg noe for.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt dårligste kjøp var Driv3r. Kjøpte også X3: Reunion for alle sparepengene mine en gang i tiden. Angret som fy den gang, siden jeg var litt for ung til å forstå spillet, men nå i dag så er jeg stor fan av X3. X Rebirth angret jeg også litt på.

 

Jeg har kjøpt mye dårlige spill, men når de koster 10 kroner på Steam er det liksom ikke så farlig. Derfor tror jeg kanskje Black & White fortjener førsteplassen, siden jeg kjøpte det på dag 1 og brukte 500 svette avisbudpenger på det. Spillet var ikke dårlig, men ikke i nærheten av det vi ble lovet. Det verste var at anmelderkorpset var med på leken, og lot til å dømme spillet etter forhåndshype og ikke faktisk karakter. Har ikke kjøpt et Molyneux-spill siden.

 

Overhyped var det, men det var på ingen måter et dårlig spill. Det går lett på min topp 50 liste over beste spill.

 

uten tvil Pitfall, til atari 2600. ufattelig vanskelig , og utrolig fustrerende spill.

 

Pitfall var jo et av de beste spillene man fikk til 2600.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...